Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Emo #56131:
ja tu ludi nemam tendenciu za nic zvozit .. ja tu len diskutujem 😉

ale k veci, v centre sa da segregacia spravit len zakopanie elektricky. co je smutne mesto ked uz chcelo usetrit na tunele malo si vyticit ciel dat do projektu aspon centrulnu cast dat pod zem (rozumej od safka po kamenne).

ale hlavne nekaslat sa do projektu filialka a vyskakovat, ze mesto bude niekedy za 100 rokov budovat tunel 🙂

nove viacclankove elektricky mozu pomoct, ale sa znicia skorej ako stare. dovod ? po to tom oranisku co budu musiet behat v inych castiach sa efekt strati ...

vid vieden, kde aj stare elektricky dokazu ist relativne ticho po perfektnom zvrsku ..

samotne supravy vela vody nenamutia ...
Reply on: Emo #56131:
Samozrejme rýchlosť by bola 70-80km/h, tomu by boli zodpovedajúce aj vzdialenosti medzi zastávkami.
Reply on: aquila #56129:
Myslím, že za tejto situácie to bude to najlepšie, čo Bratislavu môže stretnúť. Pod zem to nezahrabeš (nie sú peniaze) a v centre segregáciu nespravíš, iba ak preferenciu, aj to nie všade. Takže som za radiálu v tom prípade, ak bude mimoúrovňovo riešená a ak tam budú jazdiť NOVÉ VIACČLÁNKOVÉ ELEKTRIČKY. Myslím, že by to prinieslo skvalitnenie dopravy nielen v Petržalke, ale aj v celej Ba, lebo predpokladám, že tie linky nebudú končiť len na Šafku, ale budú pokračovať aj do iných častí.

A som si istý, že ma za tento príspevok zvozíš, ale som na to pripravený. ?
Reply on: Peon #56127:
Áno, zrejme iba ten prejazdový voz. Takisto na 30 a 80 je jeden voz z Kraksňan, čo tam robí ráno a poobede po kole (na L80 2 kolá, lebo z Kopčian aj z Matadorky); no a tá 30/6/80/6, robila poobede aj kolo na 29/3. po novom to bude ráno aj poobede na 28/4.
Pre vlkä (na zast. CePo) sa síce nič nemení, ale akonáhle sa v akomkoľvek služobnom cestovnom poriadku niečo zmení, nech je to hocijaká "blbosť", musia sa k tomu dátumu zmeniť všetky existujúce druhy CP; preto sa často vylepujú nové ZCP, kde je fakticky iba zmena dátumu, ostatné všetko ako predtým. Minimálne v prípade L30 platnej od zajtra to tak je.
Reply on: Sommelier #56128:
to tu zopar ludom nevysvetlis, totizto to co v BA vznikne nebude nic ine len dalsia radiala, ktora akurat bude mat novy zvrsok a bude mimourovnovo riesena 🙂
Reply on: inTony #56115:

Ja by som na tvojom miete zabudol na vyuzivanie existujucich trati. A to pomerne rychlo. Existujuce trate su tak nenormalne, ale neskutocne nevhodne (cest racianskej radiale, ktora je miestami pouzitelna) na vykonavanie funkcie NDS. V ziadnom pripade by som ich nerozsiroval do dalekonosnejsich zamerov typu elektrickou do Pezinka ci Stupavy.
Blbost. Predtym ako niekto schvali ten samovrazedny projekt NDS postaveneho na existujucich tratiach, nech skusa cakat, vystupovat a nastupovat na nastupnych ostrovcekoch o sirke 1 meter ! Rozsirit sa daju tak akurat do Hlohovca.
A nech niekto posadi tu salinu na krizovatky s inymi formami dopravy kazdych 100 metrov.
A nech niekto posle 50 metrove vozy otacat sa k Narodnemu Divadlu.
A nech mi niekto povie, ze podkopat polku mesta je realne v nablyzsich rokoch.
Dnes som v 83-ke videl "zamrznutý" označovac lístkov - stále ukazoval čas 12:31 h a neoznačoval cestovné lístky. Tak mi napadlo, ak by sa ten jeden jediný označovač, čo je v minibusoch pokazil, bol by to dôvod na odstavenie vozu (teda bolo by treba kvôli tomu vyslať záložné vozidlo)? Alebo sa dá ten označovač len nejako reštartovať a začne znova fungovať?

Čo sa menilo v CP linky č. 20? Zdá sa, že nič... Žeby sa menil čas odchodu spojov, ktoré zabezpečuje "prejazdový" klbák z liniek 23, 24 a 26? Btw, ktoré sú to vlastne spoje frenky? ☺ Ale ten aj tak nie je v CP vyznačovaný, tak je to jedno, nie?

A čo sa menilo na takej 30-ke či 80-ke?
AAA: Tá žena čo tam bola jazdí na trolejbusoch menej ako zadrela, pravda je iná... nechcem to rozvádzať.
Dnes bola na Markíze v TN reportáž o vodičoch t-busov. Boli tam zábery z Hroboňky a pár viet nejakých vodičov.
By the way: Na jojke v novinach davali reportaz o "metre v Blave". Podrobnejsia reportaz bude odvysielana v zajtrajsich Crepinach.
Reply on: TeBeCe #56122:
Prečo je zrušený a prečo je potom na mhd.sk?
Reply on: foobar #56121:
vyhladavac je ZRUSENY, preto tu nie je.
kde v @#$%^&* je odkaz na vyhladavanie spojenia medzi dvoma zastavkami ?
Preco musim ist na mhd.sk aby som si vybral blavu a tam vybral vyhladavanie spojenia, ktore ma hodi na
http://www.imhd.sk/ba/?w=253234252d213221301f25292e252a2f3033ef2f302523ea

to je vazne taky problem ROZUMNE umiestnit tento link priamo niekde na imhd.sk ??? ? ? ?
Reply on: HB real #56118:
mam, pocit ze podla teba tu uz pomaly kazdy nevie citat...
Reply on: Martin Fundárek #56114:
a v com taram ? vyvrat mi to ze sa to neda 🙂

ako som povedal, krizenie tunelov je ten mensi problem ako neriesitelna neschopnost na magistrate 🙂
Reply on: inTony #56115:

Ak by ta starsi brat naucil citat tak bi si vedel co som pisal o metre resp. o elektricke a aj o zapadnej casti mesta a casti race.Skôr by si mal napisat svojmu kolegovi nezsie ktory tvrdil ze v tychto castiach mesta je zbytocna segregacia a ze sa to tam moze nechat v stave ako to je dnes.Poradim vam jednu vec ked mi budete chcet napisat tak si radcsej precitajte co som uz napisal nechce sa mi to pisat 100 krat.
Reply on: R.A.T.P. #56116:
Tu je link na lepšiu fotku 25Tr Citelisu v Českých Budejoviciach.
http://rybamacek.sweb.cz/cnds/img/58vyj-01.jpg
Skoda 25 tr pre Bratislavu:

-UPOZORNENIE, PRISPEVOK SOM PREVZAL Z DISKUSNEHO FORA
MESTSKADOPRAVA.NET !-



Foto trolejbusu SKODA 25 tr pre BA:

http://mestskadoprava.sk/diskusia//files/25trblava_176.jpg

Clanok:

ŠKODA ELECTRIC v současné době zahájila výrobu šesti nízkopodlažních kloubových trolebusů typu ŠKODA 25Tr IRISBUS pro Bratislavu. Škodovka dodává tyto trolejbusy na základě vítězství ve výběrovém řízení, kterého se mimo jiné účastnily firmy SOLARIS (Polsko) či NEOMAN (Německo).
Jak uvedl pro Škodováka Petr Kasenčák, vedoucí obchodního úseku BU Trolejbusy ŠKODA ELECTRIC, dodané trolejbusy již budou mít modernizovanou (faceliftovanou) karoserii (typ CITELIS), vozidla budou též vybavena dieselagregátem pro nezávislou jízdu, neboť se počítá s jejich nasazením i v úsecích bez trolejového vedení. Nákup těchto troljbusů probíhá v rámci kompletního projektu na rozšíření trolejbusové dopravy v Bratislavě.
Škodovka je dlouholetým dodavatelem trolejbusů pro hlavní město Slovenska, tato dodávka je první dodávkou trolejbusů ŠKODA nové generace (stavěných ve polupráci s firmou KAROSA) nejen pro Bratislavu, ale i pro celé Slovensko.
Reply on: HB real #56070:
Akoze mi povedz kde by si spravil povrchvu trat metra v Dubravke, Karlovke, Vinohradoch,... A prosim ta sa tu neovanaj zasa rozchodom 1435mm. Do pekla, sak nech sa vyuziju existujuce trate a stavt nove...
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: aquila #56103:
"ako som povedal, taketo detaily ja neriesim" Neriešiš nič, len táraš.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.