Inak co hovorite na nasledujuce navrhy do buducna...
-Prepojit tram route na Safku a na Trnavskom myte nasledovne:
Cez Malu scenu,Kablovku,ASMN,Karadzicova(tusim sa tak vola),Trnavske myto??
-L4 nechat premavat v sedle aj tie dve hodiny ktore zo Zlatych pieskov nechodia tramvaje (okolo obeda)
-Zrusit linku 7 a nasadit vozidla z nej na L11
-Postavit davnejsie planovanu vozovnu Dubravcice
-nechat L 12 premavat nasledovne : Dubravka - KV - nabrezie - Safko - nam SNP - tunel - KV - Dubravka
-Nechat vecer zajst dve L9 do dubravky a nasadit ich z dubravky na L5 a tym zahustit a predlzit premavku tejto linky vecer kedze chodi len do cca 21,00
-vytvorit L13 v povodnej trase... a nechat ju zastupovat kachnami a nie zehlickami resp.. solo T3
-nechat dva spoje L 17 zajst az d race rano
-vyuzit nejako "obratisko" TECHNOPOL
Re #55140 Emo: O smere do Petrzalky som prirodzene pisal aj ja
Re #55149 galiyosha: Sam neviem, ci je lepsia 7,5-minutova sedlova 93 bez dobreho spojenia na Vazku, alebo sucasny stav... Jemne sa prikladam ku sedlovej 93 bez 94... Aspon by sa dala naviazat na 98 a 99.
Tak som to nemyslel ze rozpnutie linkoveho stykaca je nudzova brzda ... Myslel som ze instruktor stlaci tlacitko cim prerusi funkciu vodicovej paky a prevezme kontrolu resp. kontrolu prevezme priamo pohybom "intruktorskej" druhej paky keby tam bola...No to je len alternativa ako by to mohlo byt
TV progress MA linkovy stykac Pocujes ho odpadavat a naskakovat vzdy pri blokovani/prehadzovani vyhybky Tudiz ma trocha iny ucel nez v zrychlovacovych vyzbrojach, ale je tam
Re #55151 slovanista21: V 7121 ma instruktor moznost kontrolovat/ovladat niektore ovladacie prvky - je tam (na sokliku pod instruktorskym sedadlom) zastrcka, do ktorej sa pichne konektor s kablom a takou skatulkou na konci Co vsetko ta skatulka umoznuje, neviem, este som ju nevidel, ale som si isty, ze je tam minimalne spustenie nudzovej brzdy, a zvonec, a urcite toho bude viac
S499.1023: S tou (ne)pohodlnostou sedenia instruktora plne suhlasim... navyse je odtial dost blby vyhlad
MHD je obmedzená preto, lebo vtedy takmer nikto necestuje a vodiči by zbytočne boli v práci. A prečo nie je obmedzená medzimestská doprava? Lebo tam nemáš čo obmedziť, jedine že by si zrušil aj tých pár spojov, čo chodí, potom by sa nikto nedostal nikam... Z Marianky(s dlhým á je to marihuana) je to do Záhorskej Bystrice celkom prijateľná prechádzka, ale predpokladám, že nikto takýto spôsob nezvolí(čakanie na 505 by mohlo byť dlhšie ako samotná prechádzka), a buď pôjde autom(v rodine sa vždy nejaký majiteľ auta nájde), alebo nepôjde. A to, prečo na silvestra tie medzimestské spoje nejdú, tak to neviem.
TV Progress má linkový stykač? Keby inštruktor niečo takéto mal (predpokladám, že tam bude sofistikovanejší spôsob prevzatia ovládania), tak, pokiaľ sa nemýlim, rozopnutie linkového stykača ešte automaticky neznamená spustenie núdzovej brzdy...
Ja som rozmyslalze ci v tej 7121 nema instruktor nejaku noznu resp. pakovu pridavnu brzdu ktoru by v pripade zlyhania ziaka pouzil a spustenim brzdy by aut vyradil paku
jeho ziaka cize vodica aj ked bude na jazde (asi ale len asi nieco s linkovym stykacom...)
Lebo to veľmi zaťažuje server a teraz by to aj bolo redundantné, keď už slušne funguje vyhľadávanie spojení na cp. sk a dá sa tam dostať aj cez wap a tu nikdy vyhľadávanie cez wap myslím nebolo.
Re #55136 81-71: Však sú aj iné fondy EÚ.
Re #55147 slovanista21: Mne vykať nemusíš. Čo sa týka tej tramškoly 7121, inštruktori na to majú úplne iný názor - sedia debilne za vodičom, naprieč k smeru jazdy.
Musím uznať, že 93 a 94 majú poobede viac než dostatočnú kapacitnú rezervu. Teda pokiaľ práve nevynechá 93 takým spôsobom, že idú tri 94 a žiadna 93, a potom dve naraz... ?
Mňa oveľa viacej škre doprava v sedle. Nemôžem povedať, že by mala kapacitné problémy, ale zatiaľ čo predtým mala oblasť, kde bývam, spojenie s centrom so 6minútovým intervalom (ak človeku ušla 93, akurát stihol preši prísť na následnú 94), plus sa dala použiť aj 90, teraz ostala len 93 s 12minútovým intervalom. Použiť 99 je hop alebo trop, lebo keďže nechodí na Smolenickú, jeden nikdy nevie, či mu pôjde skôr ďalšia 93 alebo 94 z Holíčskej...
Ale s tým sa asi veľmi nedá čo spraviť. Egoistický návrh by bol zrušiť v sedle 94 a hodiť autobusy na 93 tak, aby s 8minútovým intervalom nadväzovala na 98/99. Ale to by som zas zhoršil obslužnosť zvyšku Petržalky, ktorá jazdí aj 94...
Ako tak pozerám na www.cp.sk , zdá sa, že vlaky večer 24. 12. nie sú nijak obmedzené, napr. väčšina na tratiach 110, 120 ide denne a Štedrý večer nie je pre ne výnimkou.
Pozrel som si na 24.12. aj SAD najmä v smere na Stupavu, tam práveže majú niektoré spoje v poznámkach, že nejde 31.12., ale na Štedrý večer podľa toho ide. Dožvie aká bude naplnenosť tých spojov... A prečo práve na Silvestra nejdú a na Štedrý večer idú?
Ako je možné, že MHD je v tom čase vo väčších mestách výrazne obmedzená a prímestská autobusová a železničná doprava zrejme nie je?
A ako je to v tom čase s MHD v menších mestách (napr. Malacky, Pezinok)? Tá zrejme cez víkendy večer ani nepremáva, že? ?
MARIÁNKA
Dozvedel som sa, že Jednotka bude Polnočnú omšu vysielať z Mariánky. Ale vyzerá to tak, že ľudia, ktorí nebývajú v Mariánke a nemajú k dispozícii auto sa tam nebudú mať ako dostať. Jedine, že 505-kou neviem kedy v predstihu ísť do Záhorskej Bystrice a odtiaľ pešo do Mariánky...
Ak sa jeden pokazi tak daju Vrakosu alebo "vraj" SOR ale to len tusim...
Re #55097 S499.1023: Tu TV 14 ma tusim ak myslim to co vy (S499,1023-je jediny z imhd.sk komu vykam) K2S od 7101 do 7106
Re #55102 Mikimaus: 7121 je ako autoskola velmi dobre spravena len kabina sa mi zda privelka no je to mozno pre vacsie pohodlie intruktora napr. minule som videl v 7103 narvateho instruktora...Na
7121 som aj jazdil v Kraksnanoch pocas DOD...Na vycvik T6 sa pouziva jedna suprava z premavky podla toho co mi hovoril jeden rodic...A autoskolovy T-BUS je na Hrobonovej a A-BUS neviem...
Re #55110 TeBeCe:T3 parkuje na kolaji kde su dve rozobrane kachny z toho jedna bez klbu a mechu a na tej kolaji tusim stava aj K2G...
Re #55117 E499.3056:Mne sa zda ze na Prokofievovej moc nestoja, skor na ZST NM by som povedal...
Re #55131 AAA : Dost hororovy zazitok...Minule ked som isiel do skoly tak L5 zabocila na Vazovovej na smer Legionarska a Nie smer Racianska vacsina vlkov vystupila a vodic tam chcvilu stal a potom odprasil prec...
Re #55142 Andy : Vo vozoch by bol sice problem to viem ale isty
Mike mi hovoril ze zadok kopiruje predok na klbaku ( co podla mna nieje az taka pravda ) a na kratase by len predok kopiroval predok cize si myslim ze je to jedno aj ked Yk 280,08 sa tam otoci lahsie to je pravda ( vdaka zadnej otocnej naprave ) ...
Ja som to aj bez fondov EU videl blede. Ved z toho uveru sa už tolko minulo na uplne blbosti. Počiatočna idea tak stratila na zmysle a z priorit, ktore sa mali z uveru financovat, okrem ineho najma doprava, napokon nezostalo nič. Ak mi chce dakto tvrdit, že zmysel brania uveru bol v rekostrukcii zopar krizovatiek, pochybnej rekonstrukcii zopar elektrickových trati alebo investoanie do socialnej siete, tak ma asi pravdu. Este tak rok-dva a zuveru nebude nic a ani z NDS...
d3k0
Re #55140 Emo: O smere do Petrzalky som prirodzene pisal aj ja
Re #55149 galiyosha: Sam neviem, ci je lepsia 7,5-minutova sedlova 93 bez dobreho spojenia na Vazku, alebo sucasny stav... Jemne sa prikladam ku sedlovej 93 bez 94... Aspon by sa dala naviazat na 98 a 99.