Beus: len este jeden dodatok. na tomto fote je zbytocne nieco hladat, lebo je to tak nepouzitelne az to boli (bez urazky, ale je to tak) .. preco tu stale drzite tuto archaicku knihu navstev a nedate nejako normalne forum ?
Ámos Keynes: hm si pozri grecko, portugalsko, irsko, spanielsko co dokazali zbudovat z europskych penazi ..
vies ono je to vzdy o projekte a spolupraci ale to je na slovensku docela cudzie slovo, kedze kazdy hrabe hlavne pre seba a keby naaahodou bolo do toho zainteresovanych viacero subjketov, tak sa uz nemoze hrabat
Ámos Keynes: hm si pozri grecko, portugalsko, irsko, spanielsko co dokazali zbudovat z europskych penazi ..
vies ono je to vzdy o projekte a spolupraci ale to je na slovensku docela cudzie slovo, kedze kazdy hrabe hlavne pre seba a keby naaahodou bolo do toho zainteresovanych viacero subjketov, tak sa uz nemoze hrabat
aquila
preco ponechat aj cestnu dopravu na starom moste ? kvoli kapacitnemu problemu bratislavskych mostov, ktore su neni vyriesene ani po dostavbe apolla.
a aj mimourovnove krizovanie tohto hrdla sa da vyriesit ked sa bude chciet. a aj dopravne
bojim sa prave toho "provizorneho" (rozumej staleho) napojenia elektriciek, ktore bude robit chaos .. a _ohromen_ zdrzovanie ...
ale odhadujem ze solidne vyriesenie len tohto bodu pre dobre krizovanie rychloelekricky, elektricky a cesty by bolo docela drahe 1-1,5 miliardy minimalne ...
primestke vozidla su v pohode, to je skor ten mensi problem. aj stary rad 560 by to v pohode zvladal. si pozri rakuske s-bahn, absolutne ziadny problem to nie je a pritom su to primarne primestke jednotky ...
ohladne rozchodu, to nechcem zacinat, lebo je 1000 pre a 1000 proti..
a zeleznicu som nesituoval do ulohy NDS, ale do ulohy toho ze budovanie NDS z toho moze mat velke vyhody a bude to dalsie prepojenie. vo viedni tiez nie je s-bahn kostra, ale len doplnok a velmi dobry, co sa odlahcenia tyka.
Beus: radio som nezjedol a ani sa nepovazujem za mudrca
co sa tyka niv, pointa je v tom, ze tam tie koridory su (okrem poistovne) respektovane, aj VUBka aj nova budova co tam vyrasta. a koniec koncov, keby si poriadne cital hovoril som o _pozdemnej_ stanici na styl wien rennweg popripade st. marx. treba vidiet, a uvidis ze to ide
a hlavne preto by bolo vhodna spolupraca, ze ked sa uz robi tunel, tak je jednoduchsie docasne na tomto useku obmedzit dorpavu a urobit hlbeny tunel pre zeleznicu a aj pre rychloelektricku => v tom je ta pointa spoluprace
aj na zapade je bezne, ze na takychto miestach jednoducho uzavru jeden pruh, a urobia tam hlbeny tunel pre metro/elektricku, co sa v tychto priestoroch v pohode da ...
cize preto hovorim o spolupraci a usetrenych miliardach.