Nepovedal som, že ten, kto hlasoval za to, že štát podporuje MHD dostatočne bol chorý ? .
Re #53344 jsk: Ja som myslel tie 15-metrové na linku č. 50 z hľadiska kapacity a nie manévrovateľosti na kritických miestach. Šafko by však podľa mňa nebol až taký problém (prinajhoršom by sa skrátilo stanovišťe taxíkov - inde problém nevidím).
S tým Polusom máš asi pravdu, ale keď sa tam vytočí kĺbový, 15-metrový sa točí len o trochu horšie. Ale neviem, no mohla by sa posunúť stopka pre autá v protismere a autobus by potom mohol viac prečnievať do protismeru.
Ahojte, mám veľký problém...v P.Biskupiciach na Stavbárskej (zastávka autobusov) sú odchody a príchody autobusov úplne inak....stále meškajú alebo idú príliš skoro...a ja potom nestíham krúžky ktoré mám v meste. Poradíte mi? Som úplne BEZRADNÁ! ?
nie , nie , nenapisal som že to musí byť len solaris... schvalne som to dal do zatvorky, a pisal som skusenosti z KE so Solarismi...aj tie su 15 metrove... pre vodiča je to pohodlie ale ostatne plati ako som napisal
To bol jednak, trúfnem si povedať, subjektívny dojem daný tým, že na AVV to tak nešklbe, jednak tým, že nové súravy tak nešklbú ako staré a na záver - AVV to nerozbieha naplno, keď to práve nepotrebuje.
Je mi völlig egal, co míníš podporovat a obdivovat Ty. Já vím, že obyvatelé Lisabonu nejezdí ani zdaleka všichni na bavorácích, že jejich volba mezi MHD a IGK rozhodně není dána tím, zda na oněch tramvajových linkách budou jezidt historické dvouosáky nebo ULFy a hlavně vím, že bez těch tramvají by počet turistů v oněch lokalitách značně poklesl.
matej
Re #53344 jsk: Ja som myslel tie 15-metrové na linku č. 50 z hľadiska kapacity a nie manévrovateľosti na kritických miestach. Šafko by však podľa mňa nebol až taký problém (prinajhoršom by sa skrátilo stanovišťe taxíkov - inde problém nevidím).
S tým Polusom máš asi pravdu, ale keď sa tam vytočí kĺbový, 15-metrový sa točí len o trochu horšie. Ale neviem, no mohla by sa posunúť stopka pre autá v protismere a autobus by potom mohol viac prečnievať do protismeru.