Po praseti som sa vozil najmä linkou C. Raz som išiel v poslednom vozni vlaku (v smere jazdy) a pred nejakou stanicou (nepamätám ktorá to bola) sme začali pekne brzdiť, ako normálne. Náhle však došlo k prudkému brzdeniu, prirovnal by som to asi tak, ako keby niekto na kachne buchol kláty o koľaj. A to prosím takmer do zastavenia. Gúlali sme ukrutne pomaly, cca 3 km/h. Náš vagón bol ešte mimo perónu. Nasledoval krátky rozbeh a už plynulé dobrzdenie. Neviem čím to bolo, ale keby bol v koľajisku nejaký vlk, tak to by sme zastavili úplne, nehovoriac o tom, že by sme sa nepohli tak rýchlo. Proste mám takýto zážitok z pražského metra na linke C.
Takto...Kazdy mame svoje oblubene znacky autobusov.Nie som velkym zastancom Solarisov,ale kedze som z KE,som s nimi spokojny.Maju svoje nedostatky.Ale co sa tyka vykonu,tak tahaju vyborne.Vec,ze mna by viac u nas v KE potesili napr. Karosy B 961E.Ale tesim sa,ze k nam dojdu SU 18 ?
Vysvetlí mi už konečne niekto, čo myslíte tou "mestotvornosťou", ja si pod týmto pojmom predstavujem čosi iné. ? Už vôbec neviem čo mal na mysli Spectre, keď hovoril o Wiedenských električkách. Zato že jemu ? sa páčia historické električky viac než moderné, to ešte neznamená, že historické sú mestotvornejšie.
______________________
Re #53319 matej: Ja nie, ale možno mal dotyčný na mysli, že MHD nemá byť záležitosťou ŠTÁTU, preto ju podporuje dostatočne - nijak. Podľa mňa by nemusel byť nutne chorý. ?
No, jednak predpokladám, že na skúšobnej koľaji asi Gumové Zabezpečovacie Zariadenie Matra ani LZA nebudú (neviem, pre ktorú trasu bolo onen inkriminovaný vlak), jednak v prípade zlyhania bŕzd by mu asi zabezpečovačka nepomohla. Počkajme si, čo na to Drážní inspekce.
Je to sice blbý ale musím s Tebou výjimečně souhlasit. Kromě toho městotvorná nemusí být jen elektrická doprava - nebo se snad londýnské Routemastery zdají být někomu málo městotvorné?
Myslím, že vo Viedni sú aj ULFy dostatočne mestotvorné. Okrem iného sú to vozidlá, ktoré nikde inde okrem Viedne nejazdia, takže sú nezameniteľné, zatiaľ čo taký Duewag sa vo správnom čase stretol v Germanistáne na kažodm rohu.
Ako tak čitam tak vy tam v BA chcete spraviť veľku chybu s nakupom 15 metrovych vozov ( solaris?). Mi v KE ich tu už mame a možem povedať že každa seria čo prišla mala problem ... prva seria s kardanmi, druha s elektroinštalaciou, tretia so servom, štvrta s kurenim.... su to proste vraky. Ked stojite za solarisom, tak sa vo vašom vozidle šrubky sami vyskrutkovavaju , lebo solače strašne rezonuju. No a vnutri sice je to nizkopodlažny voz ale až 3 sedačky su bez stupienka a ostatne na schodiku poriadne vysokom a strašne uzke sedadla su v nom...ma len troje dverí ale predne len polovička sa otvori a to je malo na take mesto ako je BA alebo KE. Vopred ľutujem cestujucich ?
Chtěl bych se zeptat na jednu věc- jak dlouho je už vyměněná sjezdová výhybka na smyšce ŽST Vinohrady (směr do centra+ vnitřní kolej smyčky)? Byl jsem tam tuto sobotu (měl jsem hodinu mezi Tatranem a Amicusem, tak jsem jel trojkou z hl.st. na Vinohrady) a byl jsem dost překvapený- v létě jsem tam jel jen ve směru od Rače, takže jsem pod sebe neviděl a dříve to tam vypadalo hodně drsně!
tomas1
______________________
Re #53319 matej: Ja nie, ale možno mal dotyčný na mysli, že MHD nemá byť záležitosťou ŠTÁTU, preto ju podporuje dostatočne - nijak. Podľa mňa by nemusel byť nutne chorý. ?