A ešte akosi nevidím popisy testovaných Solaris urbino, SOR BN12 a tak ďalej. A Ikarus 417 bol testovaný? Ja som myslel, že normálne premával a keď sa pokazil, dali ho do Budapešti, nie?
No, mal by som teraz dve technické ? pripomienky:
1.) Neviem ako Vám, ale ak si dám uložiť stránku, neuloží to správne.
2.) Skúšal som Print aj Preview nových popisov typov vozidiel a nezobrazuje a netlačí mi to pravý okraj, približne ide o jedno slovo, ktoré je úplne vpravo a nevytlačí sa. Rovnako chýba aj pravý okraj nákresu.
No, ak by k tomu niečo vedel povedať, píšte sem ale lepšie na e-mail (matej.balog@gmail.com).
1. Píšeš vo svojom príspevku #52998: MHD má služiť občanom, ale ak sa chce dostať 50 ludí zo šafka do ovsišta prečo musia prestupovať ? Ako reakciu na túto tvoju vetu som ti vymenoval niekoľko liniek, ktoré boli zrušené, hoci nimi cestovalo viac ako 50 ľudí, a nikoho nezaujímalo, že od ich zrušenia musia títo ľudia prestupovať.
2. to potom meni situáciu a znie to za tejto podmienky celkom rozumne.
3. Ako som už písal ja by som po ceste na to Hodžovo prestupovať nemusel, môžem ísť pešo na 207 aj na 212. A uznávam, že som zabudol na 84, ktorá by tým pádom premávala no cez víkend pravdepodobne raz za 15 minút.
Re #52986 AAA: No tak fajn, veď uvidíme. Proti T3 nič nemám, ja som ale tiež čítal, že v petržalke budú nízkopodlažné električky.
Re #52985 Technopol: Nie. Ale nejaký iný Matej tam možno býva.
Re #52997 d3k0: Áno, prečo nám vlastne novinári vtĺkajú do hlavy, že je to zlé? Majú niečo proti DPB? Alebo sa snažia vtrieť do priazne ľuďom, ktorým to teraz nevyhovuje?
Čo sa týka toho zrušenia odbočenia, je to totálna blbosť, i keď viem, že križovatka je tam zle vyriešená. Potrebovalo by to znížiť polomer točenie vetvy schádzajúcej z Prístavného mosta tak, aby sa napojila na vetvu z Mosta Apollo čím skôr a aby bol dlhší úsek na prechod medzi ním a Bosákovou. Nie sú však peniaze.
A pokiaľ ide o tie návrhy, strácam slov. Linka 78 má kopírovať trasu linky 99, takže tá bude chodiť prázdna. Čo sa týka tej 83, tak tí, čo bývajú pri Technopole, môžu sa tešiť. A tá 84 by chodila cez Ekonomicku alebo Bulíkovu? No a 88 bude chodiť prázdna tiež. Ešteže na to nie sú zatiaľ peniaze. Dúfam že budú vtedy, keď busú aj rozumné návrhy.
Re #52998 Technopol: S tým súhlasím, ale bolo by treba si o 2-3 vozy viac, aby 88 mohla ísť na Šafko a 99 na Muchovo nám.
Aby som sa vyjadril ešte k tomu návrhu na linku 88, nebolo by to zlé, ale treba vozidlá. A ab moc neubudlo z 99, jazdili by na nej solo vozy s 15-minútovým intervalom v špičke vždy PO odchode linky 99, takže väčšina by i tak pre istotu, že by 88 vynechala, šla na Farského a tam čakala ďalej.
Re #53018 Kami: K tomu sa už nejaký vyjadril a povedal, že by tak úplne znemožnili odbočenie na Bosákovu a mohli by to rovno zakázať.
Re #53020 kri: To by nebolo zlé, no bolo by treba peniaze na prebudovanie celej križovatky, určite svetlá, prístrešky, ostrovčeky, posunutie doterajšej zastávky atď
ÁAAAAARGH!!!!! Kretnéni, bastardi, chuligáni, yeblé vajcia! DÚFAM že ich policajti chytili a ten materiál čo natočili rovno použili ako dôkaz a teraz už bručia! RUKY IM DOLÁMAŤ, HOVADÁM JEDNÝM!!!!! VŠAK AJ TO JE UMENIE, ČO NA TOM ŽE AJ UBLÍŽENIE NA ZDRAVÍ JE KLASIFIKOVANÉ AKO TRESTNÝ ČIN. PODĽA MŇA JE TO UMENIE A RUKY SA PREDSA ZAHOJÁ SAMÉ, ANI NETREBA NIČ UMÝVAŤ!!!! KOKO.I!!!!!!!
1. nechápem čo si chcel naznačiť linkami 101, 105, 106, 107, 114 atď
2. som to tu písal inokedy a teraz som na to zabudol L 34 by jazdila na vazovovu tak ako predtým čiže cez hodžovo a kolarko obojsmerne
3.Mne osobne nevadí že musím prestupovať . ale ako vidím tebe sa tiež nepáči myšlienka že by si musel prestupovať.Ale aj tak na Hodžovo by si sa dostal L 34 + 84 a obe linky by boli tzv NOSNE čiže by si čakal max 6 minut na prestupe ved sa predsa nepotrebuješ dostať bez prestupu do celeho mesta (neviem či su ti známe tieto slova) A nakoniec tá moja zmena by nebolo dodr.. dopravy ale naopak ušetrilo by sa,predtým tam bola spomínana aj zmena trasy L84 cez nám hraničiarov čiže L 34 + 84 by bolo presne to iste ako L83 niekedy
a do dubravky cestujem často
ja by som tam tu elektrickovu trat dal radsej na nasyp/estakadu ako do zeme, a to z 2 dovodov:
1. blizkost dunaja a mozne problemy so zaplavovanim trate
2. trat v oboch smeroch odtial stupa (hlavne k botanickej, ale aj do karlovej vsi to je od riviery do kopca) a tak nasyp/estakada by na trati eliminovali prevysenia na rozdiel od zahlbenia, ktore by toto zhorsilo (a sklon trate medzi botanickou zahradou a oblukom pri odbocke na devin uz ani teraz nie je najmensi)
Chcem vidieť ako sa tam dostanú autá idúce z Devína teraz.... Už predtým sa bežne stávalo od toho bočného zjazdu z DD, teraz to možno bude ešte horšie. Oveľa lepším krokom by bolo rozšíriť Karloveskú medzi Lafranconi a odbočkou na Devín o jeden jazdný pruh v každom smere. A celý uzol Molecova aj s odbočkou na Devín riešiť mimúrovňovo - električkovým podjazdom, s podzemnou zastávkou. Keď tam už tak či tak nebude prestup na hrane.
Mna osobne dorazil pristresok na zastavke Hubeneho smer Kadnarova... Ono nove pristresky schvalujem, len si myslim, ze su potrebnejsie na inych miestach
A si myslíš, že pred rokmi zrušenými linkami 101, 105, 106, 107, 114 atď. nikto necestoval?
Re #53006 d3k0: To zrušenie 83 je navrhnuté Technopolom asi preto, lebo necestuje do Dúbravky.
Re #53004 Technopol: Ďakujem ti za zrušenie 83 veľmi pekne. Po jej zrušení by som totiž mohol ísť na Hodžovo akurát tak 34 okružne cez Račianske mýto, alebo prestupvať na Sokolskej na T-bus z Krámarov s úchvatným (12 a 24 min. intervalom sedlo, víkend 15 a 30 imn.), alebo ísť z domu 207 okružne cez Horský park a Červený kríž. Technopol, prečo chceš iným dodrbať dopravu, len preto, že tak, súdiac z tvojich prípsevkov, spravili tebe??
Dlho sa tu nepísalo o prístreškoch.. V poslednom čase pribudli napr. na Tomášikovej 2x do mesta, 1x z mesta, Herlianskej 2x do mesta, Landererova 1x k Apollu, Mickiewiczovej 1x, Nám. slobody 1x smer Koliba, pribudnú na ASMN 2x zastávka 21... Je určite aj veľa ďalších, len si neviem spmenúť.
zase dalsi podvod...nielen ze sa na molecovej nevytvori prestupny terminal spolocny s elektrickami, ale navyse tam teraz v smere do mesta na zastavke vytvorili taky uzky pasik, ze som zvedavy aky chaos tam bude ked sa tam dovali napratany klbovy trolejbus z DD a vyhodi tam vsetkych cestujucich...ale hlavne ze mame dalsi jazdny pruh pre auta....
L95 - treba vybudovat zastavku Jungmanova.V buducnosti sa tam aj tak planuje uzol. A je to aj nelogicke, ked nosna linka tade len prefrci. DPB by to udajne aj uvital, ale zastavky buduje, mesto. Vyhody su nielen pre obyvatelov dotknutej oblasti, ale rozsiri sa moznost prestupu z L95 na L84 bez straty L83 a zlepsi sa pristup k hlavnej poste (pocul som na to dost kritiky od starsich ludi). Mozno sa casom ukaze, ze bude stacit iba posilnena a predlzena L84. Btw, ked je malo klbakov, tak preco sa nezoberu tam, kde je subeh z elektickou (napr. dubravka-a casto tam chodim-nepotrebuje obe L34 aj L83)? Okrem toho, na L95 by sa mali vybudovat pristresky a ostrovceky lebo niekde chybaju. Nezabudajme, ze pre Petrzalcanov je L95 nahrada chybajucej (večne?) elektricky, tak maju pravo aspon na pristresky a logicky umiestnene zastavky 95ky.
ad odbocenie: a co tak urobit zjazd z mosta Apollo ako vedlajsiu cestu a z Pristavneho ako hlavnu. Lavy pruh z mosta Apollo by mal stale volnu cestu v priamom smere, pri odboceni doprava by daval prednost.
ad 78: ked uz, tak urobit posilu k 95
ad 84: a to uz naco? Linka 88 je ovela vyhodnejsia - je z nej prestup na 83, 92 aj 95 na hrane, navyse v tomto smere ma 88 rano rezervu v kapacite.
Tym ze 78 nahradi 84 v useku Farskeho - Ovsiste sa nevyriesi problem prebiehania ludi medzi 95 a 84/99 (resp. potom 78/99).
Skor by som sa prihovaral za spickovu linku Safko - Ovsiste na ukor kapacity 95. 95 z 3/7.5/4 na 4/7.5/6, nova linka ten zvysok.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
d3k0