Reply on: fobust #53031:
Hmm, prednedavnom si ma presviedcal o tom, ze uz nemas taky prejav, aky si prave ukazal... Chvilu som ti aj veril Re #53035 matej: Ked budu nakresy, pribudnu aj tie vozidla Ikarus 417 bol len testovany, aj ked dlhodobejsie - podobne ako teraz Novoplan
Technicke veci poslem mailom
Kami
ad odbocenie: a co tak urobit zjazd z mosta Apollo ako vedlajsiu cestu a z Pristavneho ako hlavnu. Lavy pruh z mosta Apollo by mal stale volnu cestu v priamom smere, pri odboceni doprava by daval prednost.
ad 78: ked uz, tak urobit posilu k 95
ad 84: a to uz naco? Linka 88 je ovela vyhodnejsia - je z nej prestup na 83, 92 aj 95 na hrane, navyse v tomto smere ma 88 rano rezervu v kapacite.
Tym ze 78 nahradi 84 v useku Farskeho - Ovsiste sa nevyriesi problem prebiehania ludi medzi 95 a 84/99 (resp. potom 78/99).
Skor by som sa prihovaral za spickovu linku Safko - Ovsiste na ukor kapacity 95. 95 z 3/7.5/4 na 4/7.5/6, nova linka ten zvysok.