predpokladam, ze L84 bude premavat aj cez vikendy v 15 minutovom intervale s kratkymi vozmi. Lebo nadvaznost na L83 na L99 nie je bohvie ako dobre spravena a kedze tato linka by mala nadvazovat na L93,L95 predpokladam, ze lepsie to urobit s L99 uz nejde. Tod moj nazor
Mali postavit vedla existujucich kolaji dalsiu, ktora by bola uz podla noveho, potom by sa jedna z povodnych zrekonstruovala, a posledna by sa mohla aj nechat na premavku pomalych osobakov, S-Bahnov, ktore by nemuseli cakat v staniciach na obehnutie rychlikom, a vsetci by boli stastni a zili spokojne az kym neumreli... ?
Ale veď to neber hneď smrtelne vážne, čo napíšem. Tým príspevkov som chcel zdôrazniť, že sa tá rekonštrukcia vlečie tak príšerne dlho, že to ani nemuseli začínať. Samozrejme že by som bol najradšej keby už ten koridor bol zrekonštruovaný.. ?
Počúvaj, už si nájdi konečne babu. Lebo to tvoje "JA sa na to môžem vykašľať", "JA už budem mať auto" mi už fakt pije krv. Ja to auto už desiatky rokov mám a nezbožšťujem ho. A len tak mimochodom, keď "ty už to vidíš, kde všade to pôjde 160" "električku do Petržalky nikdy nepostavia" atď. atď., tak nám niečo zo svojich vízií predstav, ty prognostik:-D.
zase tu začínaš s tou gumokolnou lobby??? ? Čo nás je po tom, či a kedy Ty budeš mať auto! Aj ostatní chcú cestovať... Alebo ich budeš všetkých voziť vo svojom gumokole??? ?
Na celý koridor by sa mohli vykašlať. Však kedysi sa chodilo do Žiliny tuším za 2:00. Keď bude hotový koridor do ZA, aj tak budem mať už auto, tak mi bude jedno či pôjde vlak 120 alebo 160(a už vidím kde všade to vôbec 160 pôjde..). Tak ešte kým to auto nemám, tak by tá cesta mohla trvať tie dve hodiny ako kedysi.
Len nechápem prečo to nemôžu robiť po väčších celkoch. Úplne najideálnejšie (aj keď utopistické) by bolo trať BA-ZA odstaviť na 2 roky a zrekonštruovať to naraz. Takto sa budeme sr* z BA do ZA za 3h25´ ešte hóódne dlho. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
enge2