Praveze neuvazuje. Nema ich kto odkupit. Pritom mne sa zda, ze aspon na nahradne diely by ich DPB mohol kupit, sak su v porovnatelnom, ked nie lepsom stave ako bratislavske ikace.
Ku... do pi... ko... vyje...!!! Nezvyknem (písomne) nadávať, ale tentokrát urobím výnimku. Ďalší z krokov, ktorými ma moje rodisko a dlhoročné trvalé bydlisko nasiera. Všetky kultúrne a športové zariadenia sa rušia, búrajú alebo predávajú, ako náhrada sú nám servírované biznis centrá, hypermark a administratívne budovy. Pod betónovými monštrami miznú všetky zelené plochy (Medická záhrada akiste patrí univerzite, inak by aj tam už čosi stálo). To, čo sa s mestom deje, a to najmä v poslednom volebnom období, môže úspešne konkurovať najkritizovanejším stavbárskym zločinom z obdobia socializmu.
Kde sú hranice arogancie a ignorancie mestských činiteľov? Veď takto nemôže postupovať nijaký rozumný hospodár. Dôvodom môže byť
1. prenikavo znížené IQ
2. prenikavo znížené morálne kvality
3. prenikavo zvýšené bankové konto
4. kombinácia všetkých horeuvedených faktorov.
Prepáčte mi môj výlev, ale už mi je z tohto mesta fakt na grcanie.
Par prispevkov nizsie som pindal, ze idu prachy na autobusy miesto elektriciek, tak teraz to moze vyzerat divne, ale moja DALSIA otazka znie: PRECO DPBratislava nekupi tiez taketo autobusy ??? Preco Presov na to prachy ma a Bratislava nie ??? Lebo magistrat ?! Tak ich tam treba seckych poslat do predele na cele s tym, co sme tu nad nim pred volbami slintali - DURKOVSKYM ! OK, ak nie magistrat, tak KTO je na vine tomu ze v DPB je secko na hovno ?!
Kua, ale ma sere uz toto mesto !
A blbe je, ze s tym asi nic nespravime... ;(((((((((((((
Par ludi by malo ist ALE CIM SKOR od koryta !
Krabica 14Tr má sériový motor a po priamom pripojení na sieť sa zoslabovanie budenia realizuje svižnou diskotékou šuntovacích stýkačov?
Možno blbá otázka, ale ja o črevách trolíku nič neviem.
To len, aby som sa uistil, že to dvojtykadlo nemá cudzo budený motor so zvlášť kotevným a zvlášť budiacím meničom. (aj keď zrejme nie, keďže pri režime zoslabovania budenia by to furt mrnčalo, pri malom pomernom otvorení toho hypotetického budiaceho meniča).
?
A ešte k tomu aj tych 200mil. nepomôže, len možno o pár mesiacov oddiali kolaps autobusovej časti MHD v BA. Tiež som z toho zhrozený, že aký zdroj si na to našli...
TO CO CITAM, ZE ZO SUMY NA RYCHLOELEKTRICKU POJDE 200MEGA NA SMRAD V ZAPCHACH ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?! TEDA NIE SOM ZIADNY EKOLOG-EXTREMISTA, ALE TOTO JE UZ MOC SILNA KAVA !
Red-Hawko: Vyskusaj si linku 66. Ma dost dobry interval a takmer denne tam chodi jeden z tychto Soriek (dakedy aj dva) 3527-3533. Maju podla mna krajsi dizajn sedadiel a zadne svetla su krajsie.
ad vyprava L66: Vacsinou jazdi voz 3515 (kazdy den okrem nedele), dalsie dva Sory a jedna Karosa musi jazdit kvoli tomu, ze je na silnom poradi a z Prievozu ide rano 7:24 a Sorka by to nezvladla. Ked este chodila 86 tak bol dost plny aj klbak v tomto case. Fakt ta Karosa chodi hodne plna. Cez den uz stacia bohato aj kinderka.
13926 - MSS
Vestník číslo 195 z 11.10.2005
Verejná súťaž
Identifikácia obstarávateľa: Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť.
Názov predmetu obstarávania: Generálna oprava nápravy A a C autobusov Ikarus.
Opis predmetu obstarávania, celkové množstvo alebo rozsah predmetu obstarávania: Generálna oprava nápravy A a C autobusov Ikarus. Predpokladaný objem za zmluvné obdobie je 100 ks nápravy A a 80 ks nápravy C.
Miesto dodania tovaru, poskytnutia služby alebo stavenisko, alebo umiestnenie prác: DPB, a. s., Bratislava, areál DA - Jurajov Dvor.
Trvanie zmluvy alebo lehota na skončenie dodávky: December 2009.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena.
Otváranie obálok s ponukami: 10. 11. 2005, 10.00 h.
13866 - MSS
Vestník číslo 194 z 10.10.2005
Verejná súťaž
Identifikácia obstarávateľa: Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť
Názov predmetu obstarávania: Trolejbusová trať DPB, a. s., Dlhé diely - projekt.
Opis predmetu obstarávania, celkové množstvo alebo rozsah predmetu obstarávania: Trolejbusová trať DPB, a. s., Dlhé diely - projekt. Predpokladaný finančný objem je 1,5 mil. Sk.
Otváranie obálok s ponukami: 11. 11. 2005, 10.00 h.
Inak pre zaujímavosť niektoré výsledky obstarávania:
Názov predmetu obstarávania: Zhotovenie stavby - električková trať DPB, a. s., Obchodná.
Predpokladaná cena (bez DPH): 130 000 000 Sk.
Identifikácia úspešného uchádzača: RAIL WAYS, spol. s r. o., IČO: 34 102 027, Bratislavská 105, 900 46 Most pri Bratislave.
Celková zmluvná cena (bez DPH): 199 502 877 Sk.
Dosť veľký rozdiel - skoro 70 mil. Sk. ?
Názov predmetu obstarávania: Autobusy MINI.
Identifikácia úspešného uchádzača: DaimlerChrysler Services Slovensko, s. r. o., IČO: 35 728 116, Tuhovská 5, 831 07 Bratislava.
Celková zmluvná cena (bez DPH): 7 191 800 Sk.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
mrcheef