Skus povedat ku ktoremu prispevku je reakcia. Ja som nikdy nehovoril, ze s L99 sa zlepsilo spojenie. Ja prave L99 kritizujem. Ale k tomu intervalu: v spicke je L99 nepostacujuca a v sedle - akoze funguje zakon schvalnosti - ujde 93 a moze sa cakat.
a čo tak unkončiť všetky prímestské linky vrátane SAD na Sokolskej... ? ? Devínska Nová Ves by stratila priame spojenie s centrom.... Radšej si všimni takú 75 čo ide pod trolejami od Čiližskej až po Tomašikovu... 49 je preto autobus, bo na Patrónke niesú vybudované troieje, a keďže musí byť prestup na Kramáre nemôže sa otáčať ako trolejbus cez Záhoracku..
Iba ta trosku poopravim. Pacienti chodia najma od 7-10, inac 6-14. (Ak ides na krv, prijem je este pred 8, a ak aj robia od 8, tak dost ludi pride o hodne skor aby ich vobec zobrali). A navstevy v popoludnajsej spicke.
Takze seriozne:
Trasa cez Kramare je dlhsia o 0,1 az 0,2 km (zase si mozes pozriet mapu). A myslim si, ze konkretne pri L21 v useku pomerne dlhom Patronka (resp.v danom pripade Voj.nem) az ASMN je navysenie vozokm na jedno vozidlo o 0,1 az 0,2 km zanedbatelne. Najma ak zoberies do uvahy to ze vozokm trolejbusu je lacnejsi a je ekologickejsi. Co ty na to? A este ak si spominas - islo o reakciu na L59 a jej trase popri eline.
K druhemu: ak moje snahy sledujes od zaciatku, tak preco si sa komplexne nevyjadril na moj cely zhrnuty prispevok? To je serioznost? Nemyslim si. A k tym otazkam. Na kolko mnou polozenych otazok si mi neodpovedal? Nespominam si, ze by si sa zmienil ze si z Petrzalky, alebo ze vyuzivas linky v nej? Alebo nebodaj vyuzivas 99?
A to preco prave 93? Lebo je tu v okoli jediny spoj cez Novy most.
A ak si iba zrelo uvazis - 32 min z Ovsista?? To nasadnes na 98 A predbehnes min dve 99. A uz tu niekto spominal cas = peniaze. Pokial ide o zamestnancov tak velmi silne pochybujem ze schvaluju L99. Alebo zeby si ty bol ich zamestnanec?
A s tymi km - myslim, ze mi dost ludi dalo za pravdu - ak chces pozri si to a zamysli sa. Inac pouzivam L98 a nemyslim si ze jej posilnenie bolo najstastnejsie (to len tak naokraj).
A ze ti nevadia tu aj ine veci subeh 92/95, 92/83 s nadvaznostou na 84,..
A znovu si to stiahol iba na Antolsku. A znovu si mi neodpovedal na toto: "Takze som zvedavy ake cislo mi das z Vysehradskej (kolko ludi za den tam nastupi na bus a predel to dvomi - 93/95) a potom uvidime co je efektivnejsie. " Ci je efektivnejsia: Antolska + Lubovnianska + Lucanka + Znievska.
problém je, že mobilní operátori chcú za výber peňazí cez "premium SMS" ešte viac, ako kartové spoločnosti. Za týchto podmienok by sa SMS lístky dali použiť iba ako núdzové riešenie - cestujúci by musel byť pripravený platiť za 18 Sk lístok napr. 30 Sk.
Doplnok 1: V tom Estonsku to funguje tak, ze posles SMS na nejake cislo, vrati sa ti potvrdzujuca SMS, kde je napisane, ze ahoj, ja som tvoj listok a platim do dd.mm.rr, hh:mm. Tuto SMSku staci ukazat revizorovi, a ak bola odoslana z toho spravneho cisla (nie ze ti tento text zaslal kamarat), tak je to platny cestovny listok.
Doplnok 2: kartove spolocnosti (tiez nazyvane banky) si za transakciu nemaju hanby nauctovat aj 25 Sk, aj viac.
Myslím si, že linka 99 na Antolskú bohate stačí. Pacienti chodia na vyšetrenia najmä od 8 - 14 hod. čiže v prepravnom sedle, kedy má a-99 slušný 7,5 minutový interval, ale linka 93 iba 12. Cez pracovné dni po 17. hod. a cez víkend chodia busy plnšie možno do Lieskovca ako na Antolskú. Neviem k čomu by bolo dobré aby tam chodila či už 93 alebo 95, ktoré majú cez víkend 7,5 min. interval a v špičke 3-4.
ja lietadlom letim cca raz za rok a na auto nemam a moj plat je taky, ze ak to nie je nevyhnutne, idem radsej nocakom ako taxikom. a?
a ze v prahe alebo viedni nie je spojenie nemocnic a stanic, neznamena, ze je to tak dobre. ale neznamena to ani opak :o)
a ja som za, zrusme MHD uplne. fakt ma papyr pravdu. ved mesto nepotrebuje ludi v meste. nech chodia len do prace a z prace a to je vsetko. do prace im firma preplati taxi alebo zabezpeci inu formu dopravy.
chlastat pojdu iba ti, co maju na taxik a litat iba ti, co maju na taxik a do nemocnice pojdeme taxikom alebo sanitkov.
amen, usetrime. a potom by som este zbural stare mesto, aby bolo kde postavit jeden veeeeelky parkovaci dom.
Je az dojimave, ako ta tazi osud pacientov odosielanych z jednej bratislavskej nemocnice do druhej. Mojho kamarata s rozbitou hlavou (stalo sa mu to pri Druzbe) hnali z urazovky v Karlovke v noci pesi na Kramare, a na Kramaroch ho chceli vyhodit s tym, ze patri na Mickiewiczovu, ale vopchal sa im tam, lebo predsa len mal rozbitu hlavu. Mam taky dojem, ze si jediny v celej BA, koho zaujima presun pacientov.
Toto sem musím opätovne pridať, lebo sa to hodí do tejto diskusie (dúfam, že sa Andy na mňa nenahnevá)...
Autor: Andy (WAP) 10.9.2005 13.16 #49302 Re:
Čo tak čítam fórum, tak mi z toho vychádza, že priemerný petržalčan má pohybové problémy, chodí denne do Nemocnice, pričom cestou sa zastaví v hypermarkete, ale TESCO nestačí, musí to byť práve Carrefoure, tam nakúpi 10 tašiek. Vždy má pri sebe kufre, pretože každý deň musí cestovať za rodičmi vlakom a asi im perie šaty. A priemerný petržalčan vždy býva na trase linky 81. Samozrejme chodí za kamarátmi na Einsteinovej.
A od Patrónky po Sokolskú L21 pod vedením nejde a trasa cez Kramáre je dlhšia. Písal si o prestupe z L21 na Patrónke, nie na Sokolskej. Takže čo vlastne chceš? Klamať a zavádzať, prispôsobovať fakty svojej momentálnej potrebe, alebo seriózne diskutovať?
Re #51335 marko: K Antolskej: A koľko % tých zamestnancov Antolskej, ktorí nedochádzajú autom, sa dostane do práce a-99 a koľko by sa ich dostalo do práce Tvojou hypotetickou priamou linkou z hlavnej stanice? A prečo práve z hlavnej stanice?
Tvojecmárne snahy sledujem od začiatku a od začiatku je mi jasné, že Ti ide o spoj pre seba a nie pre obarlované babičky. Chýbajú mi odpovede na mnou položené otázky.
Re #51341 marko: Nechápem, absolútne nechápem, aký zmysel by malo prestať Antolskú obsluhovať a-99, ktorá tam dopraví 90% pacientov aj personálu (všetko Engeraučania) a namiesto toho zaviesť linku, ktorá tam privezie priamo 1% ľudí a zvyšok nechať prestupovať? Nevídaná bezohľadnosť.
Čo sa týka Klamárov a Súloživcov - akým spôsobom by sa zbezprestupnilo spojenie práve týchto oblastí s Antolskou presmerovaním a-93 na Antolskú?
Tvoja argumetnácia o tom "kde vziať kilometre" tu bola rozsápaná na kúsočky, akurát si to nestihol zaregistrovať.
Priznaj sa, že Ti ide o iné, netráp sa.
Sorry za nepochopenie ak si nereagoval. Ale ak by som to vztahoval na vsetkych, tak mnou navrhnute zmeny su v podstate ok.
A uz len k tomu obratisku - 10 - 15 busov naraz sa tam v pohode zmesti (v minulosti 95 + 59) - takze ani tu nie je problem.
myslim ze Vysehradska kapacitne postacuje lepsie na obracanie vozov ako Antolska. A vezmime si kolko busov by v lese na Antolskej napr. v rannej spicke smradilo... Ale v podstate suhlasim, ze ak by sa vozokm nejak extremne nezvysili, tak nejake zmeny v tejto oblasti Petrzalky mohli nastat. Ja som tiez z Petrzalky a do tej oblasti obcas cestujem a vobec nemam problem sa niekam dostat.
p.s. ked na niektore casti nereagujem, znamena, ze s nimi v podstate suhlasim.
Ani ja som sa nechcel uz opakovat, ale ked inac nedas.
Zase si to stiahol iba na Antolsku. Ale podla mojho navrhu uz by tam L99 nechodila ? , L93 - uz som argumentoval z kade zobrat busy, vozokm, vozomin, posilnenie useku L98.
A tie dva prestupy na Kramare a Druzbu - nejako mi v tvojom prispevku chybaju. A este preco prestupovat, ked sa to da vyriesit bez prestupu na Hl.st.? A zast.Lubovnianska je v celkom dobrom pesom dostupe aj pre zadnu cast Petrzalky. A tiez nevidim v tvojom prispevku argument na to, ze 2 busy idu z Vysehradskej - aj ked urcite tam nastupuje menej ludi (ako v pripade 95 na Lubovnianskej + Antolskej, 93 na styroch navyse zastavkach)!
marko