Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: marko #51362:
celý Slovnaft je nahovno...
Reply on: marko #51360:
súbeh je aj pri linkách 20, 22, 34, 83.. dve z nich sú však priplácané..
Reply on: inTony #51361:
Inac 94 nie je predsa o nic menej skolsky spoj ako 59. A s tym Rackom - lepsie bolo jednosmerne zastavovanie (doobeda jednym a poobede druhym smerom). A po zavedeni eliny je zrusenie predsa jasne.
Reply on: inTony #51359:
Ano priplaca. Aj o tom som uz pisal. VW si priplaca a pribudaju mu linky ale napr.taky Slovnaft sa o to absolutne nestara (71,97)
Reply on: marko #51354:
ináč s 59 súhlasím... ale nanajvýš len v takej podobe akej je ako školský spoj s tými intervalmi.. Ja by som zrušil pre linku 59 aj zastávku Račko.. aby to nebol spoj do centra z Petržky alebo z centra do Rače.. ale výlučne ako doprava do škôl. Po zavedení električky do Petržky zrušenie.
Reply on: inTony #51357:
Ak by L83, L21,.. koncili pri Voj.nem. - nebola by potrebna L49. Vidis a ked mne vycitaju, ze chcem priame spojenie...A tu L75 som si nevsimol - ani raz som nou necestoval, ale mas pravdu. Ale preco sa to neriesi ked im chybaju busy tomu nerozumiem.
Reply on: marko #51354:
92 slúži predovšetkým na dopravu do VW.. neviem či si VW aj nepripláca.. Aj 25 má súbeh s 21, a 26 s 27,..
Reply on: Kami #51352:
Skus povedat ku ktoremu prispevku je reakcia. Ja som nikdy nehovoril, ze s L99 sa zlepsilo spojenie. Ja prave L99 kritizujem. Ale k tomu intervalu: v spicke je L99 nepostacujuca a v sedle - akoze funguje zakon schvalnosti - ujde 93 a moze sa cakat.
Reply on: marko #51334:
a čo tak unkončiť všetky prímestské linky vrátane SAD na Sokolskej... ? ? Devínska Nová Ves by stratila priame spojenie s centrom.... Radšej si všimni takú 75 čo ide pod trolejami od Čiližskej až po Tomašikovu... 49 je preto autobus, bo na Patrónke niesú vybudované troieje, a keďže musí byť prestup na Kramáre nemôže sa otáčať ako trolejbus cez Záhoracku..
Reply on: MARAD #51350:
Iba ta trosku poopravim. Pacienti chodia najma od 7-10, inac 6-14. (Ak ides na krv, prijem je este pred 8, a ak aj robia od 8, tak dost ludi pride o hodne skor aby ich vobec zobrali). A navstevy v popoludnajsej spicke.
Reply on: Papyr #51347:
Tvojho kamarata je mi luto. A prave aj o tom su moje prispevky - jednoducho ti povedia sem nepatris a chod inde.
Reply on: S499.1023 #51344:
Takze seriozne:
Trasa cez Kramare je dlhsia o 0,1 az 0,2 km (zase si mozes pozriet mapu). A myslim si, ze konkretne pri L21 v useku pomerne dlhom Patronka (resp.v danom pripade Voj.nem) az ASMN je navysenie vozokm na jedno vozidlo o 0,1 az 0,2 km zanedbatelne. Najma ak zoberies do uvahy to ze vozokm trolejbusu je lacnejsi a je ekologickejsi. Co ty na to? A este ak si spominas - islo o reakciu na L59 a jej trase popri eline.

K druhemu: ak moje snahy sledujes od zaciatku, tak preco si sa komplexne nevyjadril na moj cely zhrnuty prispevok? To je serioznost? Nemyslim si. A k tym otazkam. Na kolko mnou polozenych otazok si mi neodpovedal? Nespominam si, ze by si sa zmienil ze si z Petrzalky, alebo ze vyuzivas linky v nej? Alebo nebodaj vyuzivas 99?
A to preco prave 93? Lebo je tu v okoli jediny spoj cez Novy most.

A ak si iba zrelo uvazis - 32 min z Ovsista?? To nasadnes na 98 A predbehnes min dve 99. A uz tu niekto spominal cas = peniaze. Pokial ide o zamestnancov tak velmi silne pochybujem ze schvaluju L99. Alebo zeby si ty bol ich zamestnanec?

A s tymi km - myslim, ze mi dost ludi dalo za pravdu - ak chces pozri si to a zamysli sa. Inac pouzivam L98 a nemyslim si ze jej posilnenie bolo najstastnejsie (to len tak naokraj).

A ze ti nevadia tu aj ine veci subeh 92/95, 92/83 s nadvaznostou na 84,..

A znovu si to stiahol iba na Antolsku. A znovu si mi neodpovedal na toto: "Takze som zvedavy ake cislo mi das z Vysehradskej (kolko ludi za den tam nastupi na bus a predel to dvomi - 93/95) a potom uvidime co je efektivnejsie. " Ci je efektivnejsia: Antolska + Lubovnianska + Lucanka + Znievska.
Reply on: Papyr #51351:
problém je, že mobilní operátori chcú za výber peňazí cez "premium SMS" ešte viac, ako kartové spoločnosti. Za týchto podmienok by sa SMS lístky dali použiť iba ako núdzové riešenie - cestujúci by musel byť pripravený platiť za 18 Sk lístok napr. 30 Sk.
marko: v com sa zlepsilo spojenie? Linky co mozu napajat 99 (68, 93, 94, 95, 98) maju lepsi interval a samotna 99 ma interval ako stara 95.
Reply on: eripmav #51197:
Doplnok 1: V tom Estonsku to funguje tak, ze posles SMS na nejake cislo, vrati sa ti potvrdzujuca SMS, kde je napisane, ze ahoj, ja som tvoj listok a platim do dd.mm.rr, hh:mm. Tuto SMSku staci ukazat revizorovi, a ak bola odoslana z toho spravneho cisla (nie ze ti tento text zaslal kamarat), tak je to platny cestovny listok.

Doplnok 2: kartove spolocnosti (tiez nazyvane banky) si za transakciu nemaju hanby nauctovat aj 25 Sk, aj viac.
Reply on: marko #51341:
Myslím si, že linka 99 na Antolskú bohate stačí. Pacienti chodia na vyšetrenia najmä od 8 - 14 hod. čiže v prepravnom sedle, kedy má a-99 slušný 7,5 minutový interval, ale linka 93 iba 12. Cez pracovné dni po 17. hod. a cez víkend chodia busy plnšie možno do Lieskovca ako na Antolskú. Neviem k čomu by bolo dobré aby tam chodila či už 93 alebo 95, ktoré majú cez víkend 7,5 min. interval a v špičke 3-4.
ja lietadlom letim cca raz za rok a na auto nemam a moj plat je taky, ze ak to nie je nevyhnutne, idem radsej nocakom ako taxikom. a?

a ze v prahe alebo viedni nie je spojenie nemocnic a stanic, neznamena, ze je to tak dobre. ale neznamena to ani opak :o)

a ja som za, zrusme MHD uplne. fakt ma papyr pravdu. ved mesto nepotrebuje ludi v meste. nech chodia len do prace a z prace a to je vsetko. do prace im firma preplati taxi alebo zabezpeci inu formu dopravy.
chlastat pojdu iba ti, co maju na taxik a litat iba ti, co maju na taxik a do nemocnice pojdeme taxikom alebo sanitkov.

amen, usetrime. a potom by som este zbural stare mesto, aby bolo kde postavit jeden veeeeelky parkovaci dom.

aspon budeme svetova rarita.
Reply on: eripmav #51201:
V Estonsku v Talline sa daju kupit listky na MHD per SMS.
Reply on: marko #51300:
Je az dojimave, ako ta tazi osud pacientov odosielanych z jednej bratislavskej nemocnice do druhej. Mojho kamarata s rozbitou hlavou (stalo sa mu to pri Druzbe) hnali z urazovky v Karlovke v noci pesi na Kramare, a na Kramaroch ho chceli vyhodit s tym, ze patri na Mickiewiczovu, ale vopchal sa im tam, lebo predsa len mal rozbitu hlavu. Mam taky dojem, ze si jediny v celej BA, koho zaujima presun pacientov.
Reply on: NN #51305:
Bratislavska logika:

Ked ma niekto na lietadlo, urcite ma aj na taxik, preto doprava na letisko nemusi byt skoro ziadna.

Ked ma niekto na chlastanie v krcme v meste, urcite ma aj na taxik, preto nocna doprava v meste nemusi byt skoro ziadna.

A preto v Bratislave taxiky jazdia uz od 13 Sk/km, ako som sa tu nedavno dozvedel.

Co takto zrusit MHD vseobecne a zaviest vsade taxiky?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.