Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: donats #51131:
Aké školenie? Vodiči autobusov majú Dčko, takže by mali vedieť jazdiť. Okrem tohoto musia dodržovať už iba vnútropodnikové predpisy, čo sa týka viacmenej vzťahu k vlčákom. Každý vodič takéto školenie absolvuje.

Ak sa nájdu hovadá, tak by si ich podnik nemal držať vo svojich radoch. Podobne to platí aj napr. o revízoroch a ostatných ľuďoch, ktorí prichádzajú do styku s vlčákmi.
Reply on: donats #51137:
na každej konečnej by mali byť zavesené boxerské vrecia, pre tých prchkejších, čo si po jazde potrebujú vybiť energiu ?
Reply on: Spectre #51134:
vodič svojím neprimeraným spôsobom jazdy tiež priamo ovplyvňuje to, že sa dopravný prostriedok začne skôr kaziť
Reply on: fobust #51130:

Presne! O trase električky už vieme, počítame s ňou v systéme liniek. Ak by sa začali v Petržalke stavať dráty, výhľadovo do roka by prišlo dajme tomu 50 NP trolejbusov, tak by sa situácia vyriešila oveľa efektívnejšie. Takým adeptom by mohla byť napríklad linka 93 - pri tom intervale ideálne na trombelus (ak nie rovno tramvaj)
Reply on: Spectre #51133:
A myslis si, ze ked im tam ja poslem ten prispevok - ako ste mi radili - tak ho zoberu aspon do uvahy, alebo rovno skonci v kosi?
Lebo uz mi raz neprisla od nich odpoved.
Reply on: donats #51127:
Vodiči sú tiež hocijakí, ale ich by som do toho neťahal.
Reply on: marko #51122:
Neodbili, ja som im to tam nepísal a ani nebudem písať. Vieš ako sa hovorí... 🙂 Komu niet rady, tomu niet pomoci - a v prípade magoriátu to platí dvojnásob 😃
Reply on: fobust #51130:
v poriadku, ale aj keď sa vybuduje električka vrámci Petržalky, aj tak bude treba kúpiť autobusy, či nie? veď tie najstaršie ikarusy dnes už naozaj nemajú na ulici čo robiť...
Reply on: LUK #51129:
ja si tiež myslím, že je to nutné, ale nech najprv vodiči bratislavskej MHD dostanú školenie, ako majú jazdiť a nech sa zastrešia vozovne, a potom nech sa kupujú autobusy. bude mi veľmi smutno, keď budem prechádzať okolo našich vozovní a na daždi budem vidieť moknúť nízkopodlažné autobusy:(
Reply on: donats #51124:

Uz zasa citam o nakupe tych hnusnych, smradlavych menejcenynch ani sa to neopovazim napisat co. My potrebujeme nove tramvaje a trolejbusy, ich infrastrukturu a rozvoj, ktory za poslednych 15 rokov vobec nenapredoval. Ale tie posrane zvratene dopravne prostriedky su vdaka ich vlastnostiam a bohuzial zastupeniu v deleni prepravnych vykonov jednotlivych trakciach stale videne ako hlavny problem. TO JE OMYL. Hlavny problem je nesystemovost, nekoncepcnost a zakazdym "kratkodobe" odsuvanie problemu prave na tejto menejcennej trakcii. Ze to vzdy znamena v konecnom dosledku iba zhorsenie po velmi kratkodobom zlepseni uz nikoho nezaujima. ?
Reply on: donats #51127:
je NUTNĚ kupovať nové busy, ale " nejaké super moderné" byť nemusia. Aj keď na druhú stranu - čokoľvek sa sem kúpi, tak to bude super moderné oproti tým vrakom, ktoré su tu teraz... ?
Reply on: LUK #51126:
a myslím si, že zastrešiť tie vozovne je fakt najmenší problém
Reply on: LUK #51126:
preto sa pýtam: oplatí sa kupovať v DPB Bratislava nejaké super moderné busy?

+ spôsob jazdy niektorých našich vodičov (potetovaných recidivistov v tielkach) majú tiež negatívny vplyv na kvalitu tých busov
Reply on: Andy #51125:
samozrejme, ale menuj ďaľej ?

Re #51123 donats: samozrejme, že by stačila, ale koľko je takých v ČSSR?
Reply on: LUK #51118:
Napríklad Brno - Komín ti niečo hovorí? ?
Reply on: fobust #51120:
práve preto rozmýšľam nad tým, či sa vrámci do takej firmy ako je DPB v dnešnej podobe oplatí kúpiť nové luxusné autobusy, ktoré budú stáť či prší, či sneží na Jurajovom Dvore pod holým nebom a o dva roky budú hrdzavé:(
Reply on: LUK #51118:
nemusia byť odstavené v halách, to asi ani nie je možné (výfukové plyny), aj strecha by stačila
Reply on: Spectre #51121:
Dobry prispevok.
Ale to ta naozaj odbili na magoriate? To su tam az tak blbi?
Reply on: marko #51108:
Smerodatná by mala byť vozominúta, vozokilometer, ako aj vozospotreba

Od vozominúty sa odvýja plat vodiča
Od vozokilometru sa odvýjajú pravidelné údržby
Od vozospotreby sa odvýjajú náklady na spotrebu

Na magistráte to ale nechápu 😞
Reply on: Spectre #51077:

Dovlim si nie tak celkom suhlasit, totiz aj za kvalitu nesie zodpovednost mesto. Co je to potom za vlastnika, keby sa nestaralo ci sa dodrzuju predpisy a ako sa vykonava pravidelna udrzba? Aj keby mesto malo 100 krat vacsi rozpocet a kazdy rok by kupilo 150 autobusov, stale by to vsak bolo cele o nicom, lebo DPB by flakal udrzbu este viac. DPB sam seba bude postihovat? Prd bude. Ale ked aj mesto na to z vysoka kasle, tka co.... ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.