Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Papyr #50693:
Lenže nezabúdaj, že na to auto musíš mať aj vodičák, ak ho nemáš, tak v Bratislave zaplatíš 8-10 tis. (neviem ako v Prahe a zvyšku Slovenska). To je síce len jednorázová investícia, ale tiež je to riadna pálka.
Pekne sa to tu zvrhlo... Navzájom sa presviedčať, že je výhodnejšie jazdiť autom... ? ? ?
Reply on: marko #50705:
"Expresny autobus neexistuje - co je velka chyba." - nezmysel. Kedysi, v minulosti, ked bola na cestach tak mozno desatina a menej aut, nez je dnes, mal expresny autobus zmysel, pretoze dokazal skutocne rychlo preletiet z jedneho konca na druhy. V sucasnej intenzite dopravy vsak na expresnom autobuse neusetris oproti obsluznemu hole NIC, kedze bude stat rovnako v tyh istych zapchach, ako ten obsluzny, akurat vynecha niektore zastavky, a obsluzak ho vzdy na najblizsom semafore dobehne. Dnes, ked cesta nejakou trasou obsluznym autobusom trva 60 minut (pricom ta ista trasa v minulosti trvala do 45 minut), tak expresnym autobusom ju urobis za cca 55-58 minut. Ma to nejaky zmysel? V dnesnej dobe moze byt expresny LEN segregovany dopravny system, ktorym su v BA elektricky.
Pojem "expresny autobus" v MHD je obycajny oxymoron (pre tych co nevedia - slovne spojenie, ktore si samo sebe odporuje).
Reply on: Papyr #50710:
A este P.S.: je mi ho ochotna dat zadarmo preto, ze v bazare jej ani tych 5000 mozno nedaju, a nechce sa jej kvoli tomu behat hore dole. A ja som ho ochotny kupit, lebo som s nim 3 mesiace jazdil a viem, ze okrem vyfuku mu nic nie je.

A poprosil by som ta o cislo na bratislavsku taxisluzbu, ktora jazdi za 10-12 Sk/km, az budem v noci v Bratislave, rad ho vyuzijem.
Reply on: NN #50695:
Tak este raz a pomaly: tento konkretny Forman, r.v. 1992, poznavacej znacky 3S0 2840, mi majitelka je ochotna DAT ZADARMO. Preco by som sa vzpieral? Jedine, co budem musiet zaplatit, je STK, EK a opravy, ktore tymto kontrolam predchadzaju. Coz dohromady je nieco okolo tych 5 az 10 tisic.
Obnovenie premávky do lesoparku
http://www.bratislava.sk/vismo5/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=75551

Pozvánka na zasadnutie Komisie dopravy a informačných systémov MsZ dňa 12.10.2005
http://www.bratislava.sk/vismo5/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=75599
?
Reply on: Red-Hawko #50704:

Nie, ziaden tuning, v zivote! Nemam nic proti tuningu, ale 99 percent tunovanych aut vyzera proste strasne. Neda sa hovorit o tuningu, ale o TUZINGU. A to plati aj na DPB karosy 16xx, uz len cakam kym sa objavi nejaka s "mracitkami" na svetlach, co je zakladny kamen tuzingu. Bleeeee ...
A povedal: choďte a nahliadajte 🙂

navrhovateľ Dopravný podnik Bratislava, a.s., Olejkárska 1, 814 52 Bratislava predložil zámer “Trolejbusová doprava Bratislava – Dlhé Diely”.

Do zámeru je možné nahliadnuť v dňoch od 4.10.2005 do 25.10.2005 na prízemí budovy Magistrátu hl. mesta SR Bratislavy, Primaciálne nám. 1, v priestoroch Služieb občanom/FRONT OFFICE. Verejnosť môže svoje písomné stanovisko doručiť Ministerstvu životného prostredia SR, odbor posudzovania vplyvov na životné prostredie, Nám. Ľudovíta Štúra 1, 812 35 Bratislava 1 do 2.11.2005.

http://www.bratislava.sk/vismo5/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=75547&query=dlh%E9+diely&p2=0&p3=0%F2
Reply on: 81-71 #50703:
tak oproti dpb určite.... (81-71 je prazske metro nie??)
Reply on: yale #50686:
Vdaka. Preco by ma to nemalo potesit. To je realita.
Zatial z toho funguje iba autobus (aj to dost obmedzene). Expresny autobus neexistuje - co je velka chyba. A s tym ostatnym..to je vo hviezdach.
Reply on: NN #50692:
no tak ospravedlnujem sa, mozno som reagoval skor ako som to pochopil

Re: #50697 fobust: 17litrov? to robis tuning?
Reply on: slovanista21 #50702:
Jasne že su neni, ale oproti DPB ano. A ak aj nemaju prachy, tak je im uplne jedno kolko miliardovy dlh spravia, šak nakladna železnična doprava to vykryje. Toto si DPB nemože dovolit.
Reply on: 81-71 #50701:
tie nase zeleznice niesu az tak bohate ver mi viem to z vlastnej skusenosti....
Reply on: slovanista21 #50700:
Na železnici sa také niečo nestane, respektive stane málo kedy a to z jedneho strašne jednoduchého dovodu. Majú viac penazí na modernizaciu, udržbu, servis a pod. ako DPB. Tie peniažky maju najma vdaka tomu, že tvoria neuveritelnu sekeru, ktoru musi cvakat ziskova nakladna železnična doprava. DPB si takuto tvorbu nemože jednoducho dovolit. A ak dake peniaze su, tak si ich rozobere menežment DPB na čele so Zacharom.
Takže pár info

1316 - Školský výlet ZŠ Sibírska 39 (moja škola) . Trasa ... Sibirska -
DK Ruzinov.... Len som sa modlil aby neposlali nejaky novsi voozz alebo 280

A mal som fakt zlý den po tom co som videl ten masaker na Riazanskej tak sa aj posrala elina 7763-7764 pri Botanickej Zahrade
mu to nejako začalo cukať a potom vyhodil cestujucich a smer vozovna(takto to riesi vecsina vodicov lebo o tych vozoch nic nevie.... na zeleznici by sa toto nestalo
Reply on: Papyr #50679:

V istych relaciach sa oplati fakt uprednostnit auto pred MHD. V Bratislave je vsak tychto relacii OVELA viacej nez v Prahe. MHD vyuzivam vylucne na cest do centra, pricom aj tu casto idem autom, zaparkujem ho nedaleko od DPB, pri Stoke a odtial nemam problem ist pesi kamkolvek, hoc aj na hrad. Pripadne, ak je vikend alebo vecer, tak sa da parkovat aj v cenre. Ale ak idem KAMKOLVEK a KEDYKOLVEK v petrzalke, tak idem autom. Keby som nebyval tak vyhodne pri Raciasnkej radiale, s relativne dobrou peso dostupnostou aj z Vajnorskej, tak MHD nevyuzivam uz vobec. Jedine co vyuzijem su elektricky, ktore ako jediny prostriedok MHD za nieco stoja, este trolejbusy berem ako vhodny prostriedok do mestskeho prostredia. Autobusom do DNV uz nechodim. V zapche si radsej postojim v aute, no nie?
Toto mi došlo mailom zaujímavé je že sa na diskusii o tom ešte nejednalo ja osobne som inkriminovane miesto minal v 7,18 a ked som dosiel 7,28 uz bol pod elinou .... A verte tomu že to nebol pekný pohľad .... Prve som si myslel že je to výkoľaj že sa pozriem a ako som tam smelo išiel tak som videl pod elinou skruteneho človeka .... Tak som sa zvrtol na opätku a šiel som het (keďže som na tieto veci mimoriadne citlivy...). Chvilu som sa pozeral z diaľky a potom som šiel lebo som bol na Riazanskej a k Ursínyho je to peši daleko..... a bolo 7,35 a skola že 7,45 ? ale prišiel som na čas....

V stredu 5. oktobra o cca 7.25 doslo k vaznej nehode na zaciatku
elektrickovej zastavky Riazanska v smere do centra. Podla neoficialnych
udajov doslo k postrkovaniu sa medzi detmi, pri ktorom pod elektricku
#7074 na linke 17/2 spadol 13-rocny chlapec. Napriek tomu, ze
elektricka okamzite zastavila a chlapca nepresiel podvozok, bol v
bezvedomi a s tazkymi zraneniami prevezeny do nemocnice. Nehoda si
vyziadala 80-minutove zdrzanie elektriciek a 20-minutove presmerovanie
liniek 59 a 75 i ostatnej automobilovej dopravy cez Kukucinovu ulicu.
Reply on: NN #50677:

Samozrejme, ale o financnych nakladoch sme sa ani nebavili. Za seba mozem povedat ze som stastny ze patrim do tej polovice ludi, ktori si mozu financovanie auta dovolit. Iba tento mesiac do neho islo 17000 a to neratam benzin. Takze... 😛
Reply on: fobust #50643:
sorky maju obmedzovac rychlosti na 62km/h tuším dve to nemajú takže neviem ktoré to sú ..... ?
Reply on: Papyr #50693:
no neviem ako v Cesku, ale na Slovensku stoji skor len samotne PZP na vozidlo tych 5000 a nie samotne auto, ktore obvykle stoji min. o 1-2 nuly viac, a to k nemu este potrebujes papiere, takze obstaranie auta za 5000Kc, myslim ze by uz davno na kazdeho obyvatela pripadalo aspon 1 auto keby boli POJAZDNE pouzitelne auta za take ceny

neviem ako v Prahe, ale v BA jazdia taxiky za nejakych 10-12Kc co je aj pri obcasnom pouziti taxika v kombinacii s elektricenkou lacnejsie ako vecne cpanie penazi do auta

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.