Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Tomas1, in Tony: vela pekne pise ujo, vela pekne. Len zabudov, ze taky dopyt dveri nie u vsetkych vozidiel ma vyvedenu kontrolu na panel vodica. Taktiez asi zabudov, ze aj ine firmy ako DT Prostejov existuju. A kolko kriku je zrazu v prospech otvoreneho zvrsku a kolajovych konstrukcii. Ked som zacal tieto teorie razit pred 7-mi rokmi, div ma neobvinili z rozvracania podniku, diletantstva a teroristickeho utoku na infrastrukturu DPB! 🙂 😉 😃
Fobust: mas v tych konstrukciach trolejovych armatur trosku hokej, ale nevadi. S499.1023: Teoria je sice pekna vec, ale tentoraz by som sa trocha priklonil k fobustovi, lebo u paroidnych konstrukci nikdy nevies odkial kam a co sudruh Vodnak taha a co kam na vykres zavesil... Najlepsie by vsak spravil, keby ich zavesil na hajzel, tam sa este daju pouzit v pripade nedostatku ineho papiera...
Reply on: yale #50575:
Pod plnou integráciou si predstavujem to, čo sa pod týmto termínom štandardne myslí, a teda že na lanovku by platili štandardné cestovné lístky na MHD -- či už jednorazové časové vrámci ich platnosti alebo predplatné (či už "turistické" alebo "električenky").

Presne tak to funguje v Prahe, presne tak to funguje v Grazi, a presne tak by to podľa mňa malo fungovať všade inde, pokiaľ je lanovka v správe mestského dopravného podniku. V Salzburgu napríklad lanovka napriek tomu, že ju obhospodaruje dopravný podnik, zaintegrovaná nie je.

Pokiaľ by mal manažér škrtať podľa porovnania príjmov a výdavkov, škrtol by celú MHD...
#50580 Emo: Ja som to usúdil z toho, lebo na SK myslím iba Bratislava deklarovala že už bude kupovať iba nízkopodlažné CNG busy...
Reply on: hoppusmark #50578:
Myslím, že o takýto druh busov už má záujem každé normálne mesto. Ale máš právdu, Bratislava to má na háku. ?
....nie "naháku" ale "na háku".... ?
TeBeCe: Na tých fotkách z Nitry mi niečo pripomína, že výrobcovia busov sa snažia predovšetkým o odbyt v Bratislave ? ..Dokazuje to veľký počet CNG+NP autobusov..

Až na to že v BA ich majú tak naháku...Veď BA nové busy nepotrebuje ?
Reply on: inTony #50521:
"Mimochodom električka v Bratislave, aspoň tam kde je, už dnes je nosným systémom, vysokokapacitným prostriedkom hromadnej dopravy." HE HE. ?
RE #50568 galiyosha: Predminuly tyzden EC Slovenska strela isla tiez ako nefaciarsky vlak ? Podla cest.poriadku nema ist ale podla mna to bolo super... Mali ste vidiet par ludi ako hladaju fajciar ?
Reply on: galiyosha #50562:
akú máš predstavu o tom zaintegrovaní a aké by to malo výhody? Myslíš to tak, že platný lístok alebo električenka na MHD ti umožní vyviezť sa lanovkou?

Tá lanovka je pomalý, nízkokapacitný dopravný prostriedok pre turistov, poskytujúci zaujímavú vyhliadku, počas turistickej sezóny bude vyťažená aj v prípade, že lístok bude stáť 2-3x viac, ako najdrahší lístok DPB. Zarobí si na seba a na údržbu.

Naopak, ak lanovka bude "pridelená" DPB a bude sa v nej jazdiť na lístky a električenky (teda z ľudového pohľadu "zadarmo"), je isté, že DPB bude vyčleňovať časť svojho rozpočtu na jej opravy? To nie je príliš trvalý model, raz príde manager ktorý zistí, že tu je niečo čo nemá príjmy, ale má výdavky - a stopne to.

Takže by som uvažoval skôr nad opačným princípom, a to, že lístok na lanovku by zároveň platil ako celodenný (alebo x-hodinový) lístok na MHD.
Dobry vecer.
Aky je stav rozvoja elektrickovej dopravnej siete v BA ? Nevie niekto nahodou odpoved okrem toho ze ziadny rozvoj v dohlade ?
No, tak som sa zamyslal nad moznostou tahania nejakej elektrickovej trate na Dolne Hony.
Preto som ihned na zaciatku zavrhol moznost volneho pokracovania trate od Astronomickej.
Napadlo ma pokracovat pozdlz Tomasikovej, Gagarinovej, Svornosti na krizovatke so Slovnaftskou smer Cilizska.
A napadlo ma od Safarikovho namestia Pristavna Slovnaftska, Kazanska a Cilizska.
Je mozne sa teoreticky pohrat s existujucimi kolajami do tychto koncin, ale to je dost riskantne.
V oboch pripadoch nevyhnutny most cez Maly Dunaj a vyriesit prechod cez zeleznicnu trat. ? Easy, ze ?
Reply on: Mikimaus #50514:
No konečne lanovka na hrad, veď BSK sa topí v peniazoch, regiodoprava je na špičkovej úrovni, tak kam napchať tie peniaze.
Reply on: janci #50473:
Neviem, ako je to v BA, ale v inych mestach to plati tak, ze ak si studentom zahranicnej VS postavenej na roven slovenskym VS (ako napriklad ja - UK Praha), tak narok na zlavu mas.
Reply on: Andy #50569:
No tak to teda nie sú.
BTW v N°4819 by niekto mohol už konečne strhnúť oznam o zmenách počas eucharistického kongresu 18.9.2005, nakoľko by to cestujúci mohli zneužiť. ? ? Ale ak to tam má nejaký praktický význam, ktorý som nepostrehol tak sorry.
Reply on: galiyosha #50568:
ICčka z BA do Viedne tiež sú celonefajčiarske a sú medzinárodné.
Reply on: S499.1023 #50566:
? Tak 210 som vo Fóbii ešte nešiel a asi by som z toho mal aj celkom slušnú fóbiu. A to, že bude Pendolino celonefajčiarsky vlak, mi vzhľadom na moju averziu voči smradľavému dymu vadí pomerne veľmi málo. ?

Hoci Zločinecká spoločnosť na http://dop.slovakrail.sk/faq.html v otázke číslo 2 píše čosi o povinne vyhradených miestach pre fajčiarov v medzinárodných vlakoch. Znamená to teda, že nefajčiarskosť Pendolína sa týka len vlakov na ramene Praha - Ostrava? Aký to má potom zmysel, keď pri premávke do Viedne či Bratislave sa v nich vozne zasmradia tak či tak?
Reply on: untrop #50564:
Už je tam iba taliančina:-P.
Reply on: galiyosha #50565:
Slávny Italoshit, Český Sen II alebo TIS (Ten Italský Sráč) sa hlavne pohodlím ani zďaleka nemôže porovnávať s bežným vozom klasickej stavby a bude CELONEFAJČIARSKY, takže môj bojkot ZSSK rozšírim aj na ČD a bude. Fóbia už je zabehnutá, 210 po rovine dá bez najmenšieho problému, takže to budú iné úspory ? .

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.