staci sa pozriet na krizovatku molecova-karloveska...ak vlky zbadaju autobus, tak sa pustia krizom cez krizovatku, len aby sa donho stihli natlacit. co na tom, ze za rohom uz je dalsi bus...vies si predstavit co za zivotnu tragediu to musi byt, ak by nahodou museli cakat 3 minuty na zastavke? ?
SWTC: v opacnom smere to troska problem je, ale opat ludia nemaju dovod riskovat. Obe linky maju cez tyzden rozne intervaly takze zladenie nie je mozne. Lenze, ako som uz napisal, po prichode 95 ma 99 volno takze nedockavci musia bezat a riskovat. Keby chvilu pockali, prejdu bezpecne. Co take strasne by sa im stalo?? Ked su taki sportovci, preco nebezia uz od Safka, usetria si aj cakanie 4 minuty. Pokojny beh je menej namahavy a nebezpecny ako 2x sprint (na 95 a potom na 99/84).
Tým subjektivizmom som nemyslel tú križovatku, tá je problematická, narážam skôr na záver reportáže, kde konštatujú, že DPB a magistrát nereagujú na tisícky sťažností, že spravili divné zmeny v linkovaní a že tieto zmeny sú výhodné jedine pre DPB a nie pre obyvateľov. Mali totiž spomenúť aj príčiny, prečo sa to robilo a že nové linkovanie má aj svoje výhody.
Ta reportaz bola objektivna, co si myslis ze ta krizovatka je vymyslena?
Nechapem tvoju reakciu, ak ma byt mhd sluzba, tak preco mna ako zakaznika obcana ma trapit nejaky problem s financovanim DPB. DPB tiez netrapi kde ja zoberiem love na rocny listok.
Zato ma serie ako sa niekto hra s autobusmi na rychlodrahu a ludia deru topanky.
Myslím, že JOJ-ka, ale aj ostatné televízie by mali spraviť pár kvalitných reportáží o DPB, aby sa ľuďom otvorili oči. Tým myslím, ísť do DPB, nakrútiť tam zábery busov v najžalostnejšom stave, že o dva roky skončí životnosť Ikarusom 435, že práve prebieha vyraďovanie starých Ikarusov a pod., ukázať katastrofický scenár intervalov o dva, tri roky, keď neprídu nové busy... Bežní ľudia si toto nevedia uvedomiť, treba to dostať do médií a riadne tlačiť na magistrát (štát). Problém je však aj v tom, že títo ľudia z televízií väčšinou tiež jazdia autom a nemajú o tom ani potuchy. Vedia spraviť len takúto subjektívnu reportáž ako včera, spravenú so sťažností ľudí, neobsahujúcu reálny pohľad na celú vec. ? ? ?
Juro: a kolko ludi predtym vystupovalo z 95/88 a utekalo napr. na 78?
d3k0: miesto plagatu by sa mohli vytiahnut vozy z ohrady a volne porozhadzovat po trasach liniek. Napis by znel: "nad tymito autobusmi kruzia supy, ked sa na tie zvysne pozrie Jastrab, budete radi ak ostane aspon linka 99".
megaloman: dnes som otestoval krizovatku Farskeho. Signalny plan pre chodcov uplne nahovno! Aaale ...
... kym som sedel v 99, preletela okolo 95. Cez prechody som siel poctivo, cca 2 minuty. Bez cakania som mohol nastupit do dalsej 95. Potom aky problem?
Na vetu "Naco je dobre aby 20 - 30% 95-ky po 1zastavke zo Safka vystupilo a bezalo na prchajucu 99?" si si podľa mňa čiastočne odpovedal vetou "V rannej spicke na vychodzej zastavke nastupuje tak cca.15-20 ludi, zvysok na Farskeho." - čiže ľudia, ktorí na Farského prestúpia na 84+99 sú nahradení pristupujúcimi zo 78
Zastavka oproti TPD smer mesto by komplikovala dopravu a jednoduchsie je presmerovat 95-ku cez Bosaovu a Lachovu a mas prestup na 99 a 84 porieseny. Pre fandov do rychlych busov moze byt zrusene napr. zastavovanie na Starohajskej al. Mlynarovicovej aby sa obyvatelia Luk nezblaznili z 3min navyse. Zaujimave ze niekto moze behat 3min cez krizovatku a niekto nemoze 3min stat v buse.
V konciacej 78-ke sa na konecnu vezie len nepatrne mnozstvo ludi. V rannej spicke na vychodzej zastavke nastupuje tak cca.15-20 ludi, zvysok na Farskeho.
Len si zabudol, ze tu ziadne metro nechodi. V pripade ze by tu metro bolo, tak ma nedovezie len na Safko ako 95-ka. Mimochodom ten prezentovany interval 95-ky sa nedodrziava je to iluzia, bezne sa vynechavaju spoje.
Naco je dobre aby 20 - 30% 95-ky po 1zastavke zo Safka vystupilo a bezalo na prchajucu 99?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
orax
http://tropko.blog.sme.sk/c/20671/Elektricka-podmoskovska.html