Po dlhšom čase som sa pozrel na K-Report a v tejto diskusii sú pomerne zaujímave a možno sa domnievať, že fundované príspevky na tému stavby podpovrchovej električky:
uznavam ze Zochova moc zaujimava nie je, ale prestupuje tam v sucasnosti kopa ludi
hl. stanica je prestupna stanica/uzol snad v kazdom meste a ma to svoju logiku ked sa tam musi zbiehat x liniek
inak suhlasim s tym navrhom co tu mal niekto ohladne prestupnych uzlov kamenne/trnavske a dalsie, to nebol zly napad, rozhodne lepsi nez vecne tlacenie nejakeho safka ako keby vsetci obyvatelia BA tuzili dostat sa nan ked tam prakticky nic nie je okrem par drahych obchodov, divadla ci hotelov a pod. nepraktickych institucii
A inak nehnevajte sa, ale Tá DOPRAVA je strašná...
Ne len, že pomenili tie spoje, ešte na to by som si vedel zvyknúť, ale odkedy je to na novo, sú balíky ľudí ešte aj o 20:00 večer...
Je všetko pekné, že sa to takto prekombinovalo, ale kvalita je úbohá! Proste keď už mam tri krát prestupovať tak by som sa rád aj natlačil do busu!
68mička je stále naprataná a akože je 18:00 a balíky proste neutíchajú...
98ička? oničoom, tam budú baliky aj keby je štátny sviatok!
a 99 naozaj neviem k čomu je...
Dlho som sem nepisal a asi ani dlho nebudem, ale neda mi to... Najvacsiu vinu na sucasnom stave a nepochopeni v Petrzalke nesu komunisti. Keby najskor vybudovali nosny system a az potom sidlisko, ludia by boli uz davno nuteni prestupovat - a nejednalo by sa o prestopovanie na hrane pripadne s presunom cez 3 prechody pre chodcov (ako teraz), ale o behanie hore-dole na prestupnych terminaloch (ako vsade inde na zapad i vychod od Slovenska). Takto si vsak tisice cestujucich zvykli najskor na expresy, potom na spojenia odvsadial vsade a postupom casu sa zdegenerovali do takej miery, ze maju vyhrady typu "mne vela autobusov linky 95 vadi, rano ma budia, a radsej sa budem tlacit na poslednom schode v linke 78 ako by som mal prestupovat z poloprazdnej 95." Teraz uz ludi nerobi dobytok DPB, ludia zo seba robia dobytok sami. Vacsina cestujucich nema ani len predstavu, co to "metro" znamena, len o nom stale rozpravaju a dozaduju sa ho, ale zaroven dodavaju, ze aj tak chcu mat priame spojenie do mesta (vdaka comu ale metro nepotrebuju). Iste, ak niekto doteraz cestoval z Ovsista na Safko 10 minut a teraz musi prestupovat, pricom cesta cez krizovatku trva 3 minuty, tak to nie je prijemne. A po zavedeni nosneho systemu, ked po Starom moste nebude moct prejst autobus, to uz prijemne bude? Cele toto je iba obrazom toho, ze sa pre ludi neoplati vobec nic robit. Pekne krasne mal DPB vyradit hned na konci prazdnin 50 vrakov radu Ikarus 28x a primerane tomu zredukovat intervaly. A uz aj viem, ktora mestska cast by si to najviac zasluzila. Ale mozne je to aj teraz. Krasne by sa na linke 95 s intervalom 10 minut v spicke vynimali plagaty "Tato linka od 5.9. do X.X.2005 premavala v 3-minutovom intervale. Na zaklade staznosti sme museli pridat zrusene linky a predlzit interval na 10 minut". Je mi z toho zle.
Ozaj, ako je využívaná tá terajšia zastávka L78 za Farského po odbočení do ľava???(neviem teraz názov)
Podľa mňa je dosť zbytočná(ale možno sa mýlim)..
inTony: dobré riešenie ?
Len k tomu posunutiu Mlynarovičovej mám výhrady...Radšej by som nechal tú zastávku na Farského smer Ovsište(kde teraz stoja 78,84,99) existovať a zastávku by tam mala iba L78.
(Aspoň by sa odtiaľ nemuseli odstrániť prístrešky JCDecaux ? )
NN: lebo zo Safka je pesia dostupnost na mnohe ciele v centre (prestup na elinu kvoli 1 zastavke nema vyznam - pri tom intervale).
megaloman:
1. bezpecne mozes pouzit 88
2. v smere Safko neni o com, interval je vynikajuci.
V smere Ovsiste je zbytocne bezat, 84 aj 99 maju zelenu tak ujdu, dalsiu vlnu stihne aj babka o palicke - pekne na zelenu.
3. tu krizovatku este nepoznam v opacnom smere (az zajtra), ale mozno by stacilo upravit signalny plan v prospech plynuleho prechodu chodcov - a nebudu mat dovod riskovat.
co mate vsetci stale s tym safkom, vsak na nom nic nie je, to je pre mna absolutne nezaujimava lokalita kde som asi v zivote nesmeroval (ked nepocitam pesibus), ked prestupny uzol/stanica tak Zochova alebo hl. stanica a nie nejake blbe safko, stacilo by keby tie elektricky chodili po hl. stanicu resp. ekvivalent dlzky po hl. stanicu, to by bolo tak akurat, aspon by sa ludia z petrzky nemohli stazovat ze nemaju priame spojenie s hl.st.
Zastávka "Farského":
- na nájazde na Starý most pre linky 78 a 95 zrušená.
- na Bosákovej pre linky 78, 84, 99 zrušená.
- nová zastávka "Farského" pred križovatkou na Jantárovej pre linky 84, 95, 99. (v opačnom smere je zastávka Farského na Jantárovej kde stoja 84, 95, 99)
- nová zastávka "Farského" pri TPD pre 78.
Cestujúci z Ovsišta do oblasti Šafka z 84 a 99, prestup na 78 bez prechdu cez cestu (dnes 2 prechody), prestup na 95 jeden prechod cez cestu (dnes 2 prechody)
Zastávka "Mlynarovičova" na Bosákovej v smere na Ovsište posunutá tak aby tam mohla stáť 78, 84, 99. Tým by sa nahradil prestup zo 78 na 84 a 99 na zrušenej zastávke Farského na Bosákovej.
Prestup z 95 v smere na Ovsište, jeden prechod cez cestu ako dnes ale kratšia vzdialenosť od zastávok.
zastávku Mlynarovičova by som tiež posunul aby tam mohla stáť aj 78. Kedže by sa posunula aj zastávka Farského pred križovatku vzd. by bola podobná. A v smere do mesta by zastávka Farského pre 78 by bola pri TPD takže by to bolo z 84 a 99 na 78 smere do mesta pred prechodu cez cestu a nie ako teraz.
InTony: nechápem, jak chceš spraviť tie zastávky???
A keď budem chcieť prestúpiť zo 78 na 99 (v smere z mesta do Petržalky) to akože budem chodiť zo 78 z Muchovho nám. pešo?
NN