Ja som videl, ako nastavovali výjazd zo slučky. Nie pomocou električky, ako by to urobil normálny človek. Skúšali to na osobnom aute a maturovali, prečo ho tá ich technika nesníma.
Ajhľa, rozdielnosť prístupu. Ja som kvôli reklame "Necestujte viac hromadne..." písal námestníkovi primátora, že sa mi to nezdá vhodné a že by sa reklama mala ihneď odstrániť, ale dotyčný pán nemal záujem sa vecou zaoberať a postúpil môj mail Recaru.
Rýchla električka možno aj do Rače a Karlovej Vsi
12.09.2005 BRATISLAVA – Rýchlodráha pre električky, ktorú bratislavský magistrát plánuje začať stavať na budúci rok v Petržalke, by nemala končiť na Šafárikovom námestí. Mesto uvažuje, že trať by mohla viesť na Hlavnú stanicu, do Rače, či Karlovej Vsi.
,,V žiadnom prípade to nebude tak, že všetci cestujúci budú musieť na Štúrovej ulici vystúpiť a prestupovať na iné spoje," informoval námestník primátora pre dopravu Karol Kolada, podľa ktorého je väčšina koľají prispôsobená, aby ich rozchod rýchlo upravili.
Potrebné bude však kúpiť minimálne tridsať vozidiel rýchloelektričky. Ako povedal Kolada, cena jednej električky je osemdesiat miliónov korún. Celá stavba by mala stáť päť miliárd korún, pričom časť pokryje úver a mesto sa chce uchádzať aj o štátne dotácie. Súčasťou výstavby bude aj rekonštrukcia Starého mosta, s ktorou by mohli začať už budúci rok.
jaj, sofwear pisem naskval, volajakuo sa nam to vo firme zauzivalo ;o) aj ked ja mam pravidelne preklepy a gramaticke chibi ;o) yop, zavriet, az by boli cierni. mozno by ich bolo dobre zavriet do nejake starehu ikarusu a nechat ich donekonecna sa vozit po BA.
4 Andy: Kebyže som sviňa tak ti napíšem, že nemáš čo robiť na stránkach pre nadšencov MHD a pošlem ťa na http://hovnocucy.predseda.com/obsah01.php ?
Ale keďže niesom sviňa tak som ochotný spolu s ostatnými účastníkmi DF sa ti zložiť na poznávací zájazd do USA, aby si videl ako vyzerá totálna preferencia IGK a aby si videl názornú ukážku Murphyho zákona "Čím väčšiu diaľnicu postavíš, tým väčšiu zápchu vytvoríš".
Alebo možno že aj chápeš globálne dopady kultúry IGK, ALE:
1. Máš ehm... egoistické sklony a jediným kritériom pre voľbu medzi IGK a MHD je u teba len osobná výhodnosť.
2. Máš pocit osobnej bezmocnosti v celospoločenských otázkach typu Problém MHD.
...ALEBO potom už neviem.
Hm...skusobna prevadzka, na ostrej (a dost vytazenej krizovatke)? (teda, ona to ani prilis krizovatka nebola, len Siemens ju z toho urobil BTW, cez vikend to bolo krasne - tolko synchronne blikajucich oranzovych pokope som este nevidel ) Som zvedavy, co by im povedali za taku skusobnu prevadzku napr. na Racismyte Dostavaju za to z uz i tak riadne stihleho mestskeho rozpoctu dost tucne peniaze, aby si za ne mohli postavit model krizovatky, a modelovat tam dopravne prudy a spravanie radica (ak uz teda nemaju peniaze na modelovaci soft na PC)
(a BTW, je software, nie softwear (to by bolo makke oblecenie))
Tipujem, ze su to nestastne chori hajzlici, ktorych treba dat do Pezinka za mreze (rozmyslam, kam patria psychicky chori ludia, ktori spachaju trestny cin)
Je pravda, že "kvalita" bratislavské MHD je natolik katastrofální, že k úvahám o používání IAD přímo vybízí (a to mi na ni z principu vadí), ale jinak jsem měl za to, že Ty prostě autem jezdit chceš a hledáš si výmluvu. Ale pokud se pletu, tak sorry.
Ovšem jiná věc je, že město, které svou MHD nepreferuje všemi myslitelnými prostředky si jednoduše koleduje o budoucí fatální problémy s dopravou- auta jsou jak rakovina, zlikvidovat nejdou, tak je nutno se aspoň snažit automobilismus šikanou co nejvíce omezovat. A kdo jednou do plechového miláčka sedne, jen obtížně z něj zase vysedá (a stojí to miliardy eur, viz zkušenosti třeba z Karlsruhe). Ovšem dost mi vadí lidé, kteří se sice zajímají o MHD, ale když dojde na lámání chleba, preferují auto, fakt sorry!
a nie je to este akoze len v skusobnej prevadzke? akoze “testing”? my ked testujeme sofwear, tiez to robi vselico ;o) alebo uz to akoze bezi na ostro? v tom pripade neviem, ci su to nestastne chori ludia, ktorych treba dat do pezinka, alebo len obycajni hajzlici…
k tej dubravskej preferenci: hmm...to je tak, ked je niekto absolutne nekompetentny a neschopny nastavit ten radic tak, aby sa spraval aspon trochu inteligentne. Ono to totiz nie je problem casteho prejazdu elektriciek, ako tu niektori naznacovali, ale absolutnej neflexibilnosti nastavenia radica. Toz, Siemens...treba viac slov? Ano, narusila by sa tym (obcas) zelena vlna pre gumokolny smer rovno. No a? Koho to vlastne chceme preferovat teda? Aha, pardon, gumokoly, zabudol som, mea culpa.
papuca: Bohuzial, je to holy a kruty fakt, zazity na vlastnej kozi, a podobnym sposobom opisovany vsetkymi, s ktorymi som sa rozpraval, co tade uz isli. Nuz, zijeme v Bratislave, a zda sa ze tu musi byt vsetko postavene na hlavu.
amen, pravdu diz, muzi moudry. takz psano jest v analech radnice presporske, ze povoz baronu musi miti prednost pred zbytkem poddanych ;o) a pred vozy s hnojem…
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Beus
papuca: Bohuzial, je to holy a kruty fakt, zazity na vlastnej kozi, a podobnym sposobom opisovany vsetkymi, s ktorymi som sa rozpraval, co tade uz isli. Nuz, zijeme v Bratislave, a zda sa ze tu musi byt vsetko postavene na hlavu.