Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: ufo #49451:
Možno dnes, ale ne v minulosti.
Bystrická Tatra si vezie do BB na tyči bratislavskú 14Tr-ku 6295. Práve sú v Žarnovici. 🙂
Reply on: NN #49467:
Vycítil som tam akési náznaky týkajúce sa rozchodu. Duševný kľud vo mne udržuje rozumná formulácia hneď v prvej vete: "plánuje začať stavať"
Reply on: papuca #49453:
ked sa ti nepaci novy cas tu mas pravdu/situ:

Rýchlodráha pôjde aj do Rače a Karlovej Vsi
(12.09.2005; Pravda; príloha Bratislava, s. II; sita)
BRATISLAVA (SITA) - Rýchlodráhová električka, ktorú bratislavský magistrát plánuje začať stavať na budúci rok, zrejme nebude premávať z Petržalky iba po Šafárikovo námestie, ale aj na Hlavnú stanicu, do Rače a Karlovej Vsi.

Podľa námestníka primátora Karola Koladu nebude problém prispôsobiť väčšinu električkových tratí v meste rýchlodráhe. Úpravy vraj možno urobiť rýchlo a bez väčších nákladov. Aby však mohol dopravný podnik zabezpečiť rýchlu a pravidelnú premávku aj na týchto trasách, musí mesto kúpiť minimálne 30 vozidiel rýchloelektričky, ktoré by mali byť odhlučnené, klimatizované a nízkopodlažné. Rýchloelektrička by mala dosiahnuť rýchlosť 80 kilometrov za hodinu a každé vozidlo odvezie naraz do 300 cestujúcich.

Mesto chce rýchlodráhovú električku čiastočne financovať z 3,2-miliardového úveru, ktorý si vzalo v minulom roku a chce sa uchádzať aj o štátne dotácie. V tomto roku na ňu vedenie mesta vyčlení 150 miliónov, ďalší rok 1,7 miliardy korún. Celá stavba by mala stáť do 5 miliárd korún a stavať by ju mali vyše dvoch rokov. Výškové vedenie trasy počíta s troma variantmi - povrchové, nadúrovňové a polozapustené v povrchu. Zatiaľ však nie je známe, ktorý z variantov uprednostnia, keďže projektovú dokumentáciu rýchlodráhy ešte stále posudzuje ministerstvo životného prostredia.
Reply on: Martin Fundárek #49457:
Žeby nám tu vznikal nový dopravopatický axióm? Jeden taký už na štvrtom poschodí (a priľahlých aglomeráciách) majú a týka sa pre zmenu dispečérov 🙂
Reply on: tomas1 #49445:
Dobre napísané 🙂 Ja už len vypichnem slovíčko "ego", ktoré sa priamo či nepriamo skloňuje vo všetkých bodoch. ?
Reply on: tomas1 #49430:
Ale cez to všetko je nadpis pravdivý, cestujúci sú aj tentokrát neinformovaní 🙂 ... Ja osobne autorovi článku (a spoluautorovi linkového vedenia) gratulujem k výbornej "satirickej sebareflexii", ako som už písal. Na druhú stranu, je prezieravé, že tam nie sú uvedené žiadne konkrétne mená, že ten článok nejako spadol z neba. Vlky by sa divili aj tentokrát 😃
Reply on: tomas1 #49430:
Nie! Mala byť pristavená najplesnivejšia krátka Vrakosa (akože ZV), na ktorej by na moste spektakulárne odpadli dvere, resp. zadné okno 🙂
Reply on: AAA #49428:
"zrušenie priameho spojenia všade okrem Hl. st. a Ružinova a Karlovej Vsi"

kam ešte by si chcel priame spojenie? na Mars?
Reply on: Andy #49422:
Tu nejde ani tak o novostavby, nakoľko je známe, že u nás sa rozumne neinvestuje a peniaze majú samovyparovací syndróm.
Reply on: Andy #49419:
Ty si v poslednej dobe nejaký úzkocitlivý, nie? V solídnej MHD, kde sa pravidelne umýva podlaha, sedačky, madlá a na oknách nie je centimetrová vrstva humusu, tieto veci upadajú do pozadia. Samozrejme pre fetišistov na hygienu je tu IGK 🙂
Reply on: S499.1023 #49409:
Dokonalosť sama. Undergroundové hnutie dopravopatických salónnych priaznivcov so samotným RRPaT... Na pár prostých slovách som sa rehotal viac, ako na článku "Vlčáky si za to sami môžu, lebo nič nechápu..." a to je už čo povedať ?
Reply on: Andy #49396:
Pretože IGK nemá šírku 2.5 a dotyčný autobus by mohol zraziť nejaké iné vozidlo zľava 🙂
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: 81-71 #48947:
Ále, choďte do kelu s taxikárskou lobby. Veď taxikárov je cez deň ako myší, ale práve v noci a cez víkend je problém nejaký zohnať. Nejde o taxikársku lobby, ale o nezáujem mesta.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Beus #49444:
Ja som videl, ako nastavovali výjazd zo slučky. Nie pomocou električky, ako by to urobil normálny človek. Skúšali to na osobnom aute a maturovali, prečo ho tá ich technika nesníma.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Vladimír #49263:
Ajhľa, rozdielnosť prístupu. Ja som kvôli reklame "Necestujte viac hromadne..." písal námestníkovi primátora, že sa mi to nezdá vhodné a že by sa reklama mala ihneď odstrániť, ale dotyčný pán nemal záujem sa vecou zaoberať a postúpil môj mail Recaru.
Reply on: ufo #49451:
? Nechápem tvoju reakciu. 3-krát v absolútnych číslach alebo čo? Vysvetliť please. ?
Reply on: NN #49452:
hm problem je v tom, ze to pisal novy cas a pak kolada tiez uz fselico napovidal... ale budme optimisti
Rýchla električka možno aj do Rače a Karlovej Vsi
12.09.2005 BRATISLAVA – Rýchlodráha pre električky, ktorú bratislavský magistrát plánuje začať stavať na budúci rok v Petržalke, by nemala končiť na Šafárikovom námestí. Mesto uvažuje, že trať by mohla viesť na Hlavnú stanicu, do Rače, či Karlovej Vsi.

,,V žiadnom prípade to nebude tak, že všetci cestujúci budú musieť na Štúrovej ulici vystúpiť a prestupovať na iné spoje," informoval námestník primátora pre dopravu Karol Kolada, podľa ktorého je väčšina koľají prispôsobená, aby ich rozchod rýchlo upravili.

Potrebné bude však kúpiť minimálne tridsať vozidiel rýchloelektričky. Ako povedal Kolada, cena jednej električky je osemdesiat miliónov korún. Celá stavba by mala stáť päť miliárd korún, pričom časť pokryje úver a mesto sa chce uchádzať aj o štátne dotácie. Súčasťou výstavby bude aj rekonštrukcia Starého mosta, s ktorou by mohli začať už budúci rok.

Zdroj: Nový Čas
http://www.bleskovky.sk/tools?a=print&cid=84501
Reply on: tomas1 #49445:
no v USA dotujú MHD 3-krát viac ako tu, takže tak.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.