Reply on: Spectre #48931:
To ked pises sa odbavujes na tom, co tu pises? Niekto pise k veci a niekto od veci ako Ty napriklad. ? S tym linkovym vedenim to nie je az take zle, ale tie intervaly v ranajssich casoch od 4:45 by mohli byt lepsie uz 8 min. A dalej v prestupovani, aby spoje z casti na seba nadväzovali a nie cakat na zastavke cca 10 min, ale cakat cca 5 min. Zijeme v hlavnom meste a metro niet a o rychlo elektricke sa len vyprava. Nech sa uz stavia! Nechajme sa prepkvapit v novembri, decembri, januari, vo februari ako sa nam bude potom cestovat za svojimi povinnostami, ked daka linka vynecha len z toho dovodu, ze nemoze ist po vlastnych pripadne zamrznu dvere! ? ?.
Bez urazok! A nazdravie!!! ? ? ?
tr3mp
S jedným prestupom:
30+88, prestup Nový most, odchod 6.49, príchod 7.22, čas 33 min. (pôvodné spojenie 30+99 bolo ešte dlhšie, keďže 90-ka mala 15 min. intervaly oproti 6 min. na 88)
S dvoma prestupmi:
30+84+80, prestupy Hroboňova, Zochova, odchod 6.45, príchod 7.17, čas 32 min., naviac všetky prestupy na hrane.
Dokonca aj pôvodnú kombináciu 63+81 s prestupom Kooperatíva - SAV som nahrádzal, 63+83/84+81/180, keďže pri pešom presune mi 81 vždy ušla.
Celkovo sa je možné v Bratislavskej MHD dostať z ľubovoľného bodu A do ľubovoľného bodu B vo väčšine prípadov bez prestupu alebo s 1 prestupom, menšia skupina je na dva prestupy a zopár zvrhlých spojení je na tri prestupy (spojenia typu Lieskovec - SOŠ PZ, Čierna Voda - Morava a pod.)