databaza ma aktualne cca 160 MB (musim pochvalit d3ka ze to precistil lebo este prednedavnom mala cez pol giga ) a stranky ako take maju cca 4.5 GB. Inac nie je problem miesto, ale procesorovy cas...
Ja zatial nic zleho nepozorujem. Prave naopak, asi niekto v DPB soferom "kladol na dusu", ze v pripade stretu 2 vozidiel na zastavke maju vodici pockat, aby cestujuci mohli medzi spojmi prestupit. Takze dnes i vcera som velakrat zazil, ako soferi prvych spojov poctivo pockali, kym druhe vozidlo pride, zastavi, otvori dvere a ludia mozu prestupit.
d3k0: Kolko miesta zabera databaza cestovnych poriadkov a stranky okolo toho? Mozno by som mohol prispiet castou webpriestoru a databazy (mam jej zevraj neobmedzene) na CP, nech sa nezatazuje server.
Zmenou konečnej v Petržalke 95 a 93, oblasť za nemocnicou ostala bez priameho spojenia s centrom. Cesta do centra sa tak predlžuje min. o 10-15min+ čas čakania na prestup. Dá sa domnievať, že nová linka 98 nie je robená pre obyvateľov, ale v zájme majiteľov Polusu (žeby neúplatnosť). Inú logiku v tomto prípade ťažko nájsť
L88 v smere na AS Mlynské nivy v úseku Landererova -> Wuestenrot:
Po odbočení doprava z Landererovej do pripájacieho pruhu vodič busu musí zastaviť a dať prednosť IGK od novej scény, pretože je pred ním vodorovná dopravná značka "šikmé rovnobežné čiary", cez ktoré je zakázané prejsť. Vzápätí po asi 3 metroch skončený pripájací pruh opäť pokračuje, až na zastávku Wuestenrot.
Bol som šokovaný, že ten vodič 88mičky po rokoch praxe na dopravné značenie v BA nes*re. ? Áno - skutočne to nestrihol rovno!!!
Pozn.: Pripájací pruh sa má používať tak, že vodič zrýchli na potrebnú rýchlosť a medzi vozidlá sa plynule zaradí, lenže to s rozheganým Ikarusom akosi nejde že. (A to nič nemení na tom, že sú tam tie šikmé čiary kravina.)
Riešenie: Od križovatky s Landererovou po z. Wuestenrot urobiť vyhradený bus pruh. ?
Mozem ti povedat, ze prave smerom na Botanicku cestujem aj ja. Z Lucanky. Zvykol som cestovat 93 + 5/9 alebo 59 na Dvory, odtial hocico a bud 5/9 alebo 1/4/12. Preprava max. 30 minut a mal som alternativy, ak by vypadol niektory spoj. Vcera som si vyskusal kombinaciu 95 + 12: 40 minut. Problemom je hlavne 12 a cakanie na semaforoch. Dnes som vyskusal 93 + 5/9 s predchadzajucim pesim presunom na Vysehradsku: 38 minut. Zajtra mozem vyskusat 98/99 + 93 + 5/9, ale 98 je preplnena a 99 su autobusy pred rozpadnutim a kedykolvek mozu vynechat, navyse nastup na zastavke ZS Budatinska, pripadne Tesco (vyhoda dvoch pristreskov), bude pomerne zaujimavy, aspon podla toho, co som videl dnes, a to este necestuju vysokoskolaci. Este mam v zalohe 95 na Vysehradsku a odtial 93 + 5/9. Variant s 59 radsej nebudem skusat.
Ano, mas pravdu, 8-10 minut nie su ziadne velke cisla, ale ak si povies, ze predlzenie casu je 30%, tak to je radikalne zhorsenie.
Co by ste povedali na zmenu konecnej 83 z Dostihovej drahy na okruh, ked by 83 pokracovala popri dostihovej drahe, dalej doprava k Technopolu a spat popri Bradacovej, Romanovej, Hrobakovej, a na Nam. Hraniciarov by sa napojila na terajsiu trasu spat do mesta.
Myslim, ze obyvatelia vyuzivajuci zastavky Technopol az Hrobakova by sa potesili.
Zrušenie a-99, na ktorej premávajú výlučne sólo vozidlá, by nijako neumožnilo posilnenie/predĺženie daných liniek. Okrem toho, vzhľadom na ich intervaly by nepomohli ani iné navrhované skracovania.
Čo sa týka toho cestovania, tam žiadne radikálne negatívne zmeny nevidím. Na Botanickú záhradu je to 95+12 alebo 99+93+5/9 rovnako rýchle ako zaniknutým spojením 90+1/4/12.
Na Hlavnú stanicu (ako často skutočne na Hlavnú stanicu ľudia cestujú?) je 99+93 vzhľadom na časté intervaly oboch liniek len miernym zhorešním. Rovnako dobre sa dá ísť jednu zastávku späť na Vyšehradskú (a-95 chodí dostatočne často) a tam prestúpiť na a-93.
Do Biskupíc to kombináciou 98+70 vychádza ešte rýchlejšie, než predtým 97+70. Jediné zhoršenie je absencia prestupu na hrane. V prípade nutnosti takéhoto prestupu je tu vždy možnosť ísť 98+87+70.
Som obyvateľkou sídliska Medzi Jarky, konkrétne Estónska ul. Rozhodla som sa reagovať na zmeny v mhd nakoľko sa mi zdá, že cestovný poriadok robil niekto kto mhd vôbec nevyužíva a nie je to len o zvyku nájsť si tú správnu trasu ako spomínal papuca. ? Dúfala som, že od septembra upravia cestovný poriadok linky 78 tak, aby jazdila aj cez víkendy. Opak je pravdou, nie len že 78 stále premáva iba cez týždeň, ale linku 97, ktorou som sa do Petržalky cez víkend dostala, zrušili úplne a nahradili ju 87 ktorá chodí cez Dolné hony na konečnú električiek Astronomická takže okolo nášho sídliska nepremáva žiaden autobus do Petržalky, ale prehodili k nám 67, ktorá má víkendové intervaly 30 min. Na zástavku 87 sa dostanem z domu pešibusom cca za 20 min. ? a keď mi autobus ujde pred nosom, ako to majú vo zvyku, tak do Petržky budem cestovať hodinu a vraj sa dostaneme všade rýchlejšie. ? Viem, že si nepomôžem, ale aspoň som vyjadrila svoj názor na súčasný superstav nášho mhd!
Ty si fakt velký K**** ! Nenormálny mimobratislavský S**LÁK z EUBA čo cestuje z intráku. Odkial si, z východu alebo zo stredu ? Sa kukni aku máš tam doma dopravu a potom sa stažuj na nedostatok liniek bez prestupu. Ty fracek rozmaznaný, aj ja som študent VŠ a nemam ani jednu priamu linku. Sa uvedom KU**A !!!!!!!!!!!!!
Lenže ty a všetci ostatný, ktorý navrhujete zrušenie 84 a zlepšenie intervalu na 83 (aj keď mňa, ktorý býva pri konečnej 207 a teda 83 často cestuje z Dubovej by to potešilo), že hustá linka by musela ísť do Dúbravky a vznikol by problém. Potom by totiž bola asi DPB zrušená, resp. obmedzená L 34, ktorá pre trasu Dúbravka - Dubová slúži v PO-PIA ako posilová. A potom by sa možno študenti z EU na Hroboňovej nedostali do autobusy, alebo by sme sa spolu s nimi tlačili ako sardinky.
ANO! ?
Absolutny a naprosty suhlas. IGK v CMO maximalne obmedzit, na ulici Stefanie dat 30 km/h, elektrickove teleso fyzicky ODDELIT (najlepsie obrubnikom) od cesty. Idealne spolu so spojazdnenim elektricky v Petrzalke, cim by sa ziskala nosna linka Petrzalka - Hlavna stanica v najlepsej moznej trase. IGK z Nobeho mosta by sice stali v zapche, ale to je ich problem.
AAA