Re #48827 d3k0: No pocuvaj ty suchar! Keby som mal robit v mhd a na najvyssom mieste tak takto by som tu dopravu nedokurv.l ako ju ste dokurv.li teraz a na 100%!!! A Ty by si bez pardonu isiel lestit vymeny na tratiach, kde by Ta nebolo vidiet!!! Zmeny robili taki ludia, ktori sa ale vobec, ale vobec nerozumeju doprave len svojim prazdnym penazenkam, ktore su stale prazdne. Nie?!!!?
Cize prestan tu zavadzat nove pravidla a vži sa do situacie nie mna, ale vsetkych Petrzalcanov a okolia Bratislavy a Tych, co v BA neziju 5 rokov, ale 50 rokov tu ziju!!!!!!
No pocuvaj ty suchar! Keby som mal robit v mhd a na najvyssom mieste tak takto by som tu dopravu nedokurv.l ako ju ste dokurv.li teraz a na 100%!!! A Ty by si bez pardonu isiel lestit vymeny na tratiach, kde by Ta nebolo vidiet!!! ? Zmeny robili taki ludia, ktori sa ale vobec, ale vobec nerozumeju doprave len svojim prazdnym penazenkam, ktore su stale prazdne. Nie?!!!? ? ? ?
Cize prestan tu zavadzat nove pravidla a vži sa do situacie nie mna, ale vsetkych Petrzalcanov a okolia Bratislavy a Tych, co v BA neziju 5 rokov, ale 50 rokov!!! ? ? ? ? ? ☠
To si na velkom omyle Ty drbko najvacssi! Tvoja mama miesto Teba mohla mat radsej vrece plne zhnilych kruplov ako Teba, co si mysli, ze je GEROJ v mhd!!! A Ty, ked mas dake decka tak ich Ja velmi lutujem akeho prij.baneho tatka maju. Bodaj by to nebola pravda, co tu pisem. Ale k.k.t je k.k.t, ze pan S4499.1023. ? Uprimnu sustrast a mas odpustene, ked uz zijes v tom svojom svete v meste Bratislavy!
Daj sa vypchat a odrez si to, trepes pic.viny!!! ? ?
no toto zase bratislavky mhd-ckari nieco posrali,napriklad niektore spoje,ako napriklad stara 97 sa stala nepotrebnou...ved tu vyuzivali najma ludia z "hlbky " petrzalky,naco je tym,co mozu prejst po moste peso?
nemaliby do toho vraviet aj ludia ,ktorych sa to tyka a nielen ti co vymyslaju len od stola?
?
Vsak hej, procesorovy cas je dost dolezity. Ale zatial nemam ziadnu databazu (a ak, tak max. 2), takze mozem prispiet nejakym miestom i procesorovym casom (nebude musiet cely server v pripade velkeho dopytu obsluhovat jeden procak, ale 2 - jeden CP (procak obsluhujuci moju databazu) a druhy to ostatne (ten Vas).
Stranky cele zatial hostovat nemozem (tolko miesta nemam), ale dokazal by som napr. umiestnit stranky obsluhujuce cestovne poriadky spolu s databazou pre CP (staci mi ju exportnut), aby sa v pripade pretazenia servera jednoducho natiahli stranky z mojho mirroru.
databaza ma aktualne cca 160 MB (musim pochvalit d3ka ze to precistil lebo este prednedavnom mala cez pol giga ) a stranky ako take maju cca 4.5 GB. Inac nie je problem miesto, ale procesorovy cas...
Ja zatial nic zleho nepozorujem. Prave naopak, asi niekto v DPB soferom "kladol na dusu", ze v pripade stretu 2 vozidiel na zastavke maju vodici pockat, aby cestujuci mohli medzi spojmi prestupit. Takze dnes i vcera som velakrat zazil, ako soferi prvych spojov poctivo pockali, kym druhe vozidlo pride, zastavi, otvori dvere a ludia mozu prestupit.
d3k0: Kolko miesta zabera databaza cestovnych poriadkov a stranky okolo toho? Mozno by som mohol prispiet castou webpriestoru a databazy (mam jej zevraj neobmedzene) na CP, nech sa nezatazuje server.
Zmenou konečnej v Petržalke 95 a 93, oblasť za nemocnicou ostala bez priameho spojenia s centrom. Cesta do centra sa tak predlžuje min. o 10-15min+ čas čakania na prestup. Dá sa domnievať, že nová linka 98 nie je robená pre obyvateľov, ale v zájme majiteľov Polusu (žeby neúplatnosť). Inú logiku v tomto prípade ťažko nájsť
L88 v smere na AS Mlynské nivy v úseku Landererova -> Wuestenrot:
Po odbočení doprava z Landererovej do pripájacieho pruhu vodič busu musí zastaviť a dať prednosť IGK od novej scény, pretože je pred ním vodorovná dopravná značka "šikmé rovnobežné čiary", cez ktoré je zakázané prejsť. Vzápätí po asi 3 metroch skončený pripájací pruh opäť pokračuje, až na zastávku Wuestenrot.
Bol som šokovaný, že ten vodič 88mičky po rokoch praxe na dopravné značenie v BA nes*re. ? Áno - skutočne to nestrihol rovno!!!
Pozn.: Pripájací pruh sa má používať tak, že vodič zrýchli na potrebnú rýchlosť a medzi vozidlá sa plynule zaradí, lenže to s rozheganým Ikarusom akosi nejde že. (A to nič nemení na tom, že sú tam tie šikmé čiary kravina.)
Riešenie: Od križovatky s Landererovou po z. Wuestenrot urobiť vyhradený bus pruh. ?
Mozem ti povedat, ze prave smerom na Botanicku cestujem aj ja. Z Lucanky. Zvykol som cestovat 93 + 5/9 alebo 59 na Dvory, odtial hocico a bud 5/9 alebo 1/4/12. Preprava max. 30 minut a mal som alternativy, ak by vypadol niektory spoj. Vcera som si vyskusal kombinaciu 95 + 12: 40 minut. Problemom je hlavne 12 a cakanie na semaforoch. Dnes som vyskusal 93 + 5/9 s predchadzajucim pesim presunom na Vysehradsku: 38 minut. Zajtra mozem vyskusat 98/99 + 93 + 5/9, ale 98 je preplnena a 99 su autobusy pred rozpadnutim a kedykolvek mozu vynechat, navyse nastup na zastavke ZS Budatinska, pripadne Tesco (vyhoda dvoch pristreskov), bude pomerne zaujimavy, aspon podla toho, co som videl dnes, a to este necestuju vysokoskolaci. Este mam v zalohe 95 na Vysehradsku a odtial 93 + 5/9. Variant s 59 radsej nebudem skusat.
Ano, mas pravdu, 8-10 minut nie su ziadne velke cisla, ale ak si povies, ze predlzenie casu je 30%, tak to je radikalne zhorsenie.
Co by ste povedali na zmenu konecnej 83 z Dostihovej drahy na okruh, ked by 83 pokracovala popri dostihovej drahe, dalej doprava k Technopolu a spat popri Bradacovej, Romanovej, Hrobakovej, a na Nam. Hraniciarov by sa napojila na terajsiu trasu spat do mesta.
Myslim, ze obyvatelia vyuzivajuci zastavky Technopol az Hrobakova by sa potesili.
Zrušenie a-99, na ktorej premávajú výlučne sólo vozidlá, by nijako neumožnilo posilnenie/predĺženie daných liniek. Okrem toho, vzhľadom na ich intervaly by nepomohli ani iné navrhované skracovania.
Čo sa týka toho cestovania, tam žiadne radikálne negatívne zmeny nevidím. Na Botanickú záhradu je to 95+12 alebo 99+93+5/9 rovnako rýchle ako zaniknutým spojením 90+1/4/12.
Na Hlavnú stanicu (ako často skutočne na Hlavnú stanicu ľudia cestujú?) je 99+93 vzhľadom na časté intervaly oboch liniek len miernym zhorešním. Rovnako dobre sa dá ísť jednu zastávku späť na Vyšehradskú (a-95 chodí dostatočne často) a tam prestúpiť na a-93.
Do Biskupíc to kombináciou 98+70 vychádza ešte rýchlejšie, než predtým 97+70. Jediné zhoršenie je absencia prestupu na hrane. V prípade nutnosti takéhoto prestupu je tu vždy možnosť ísť 98+87+70.
kohut
Ano, mas pravdu, 8-10 minut nie su ziadne velke cisla, ale ak si povies, ze predlzenie casu je 30%, tak to je radikalne zhorsenie.