Reply on: inTony #48788:
Aky si mudry! A intervaly som robil asi ja, tak,aby nevyhovovali nikomu. A vikendy co? ? Malo to byt robene tak, aby vsetky spoje na seba nadväzovali a nie od buka do buka. ? Ti, co maju v tom prsty v dodrbani celej mhd uprimnu sustrast k ich dalsim nedomyslenym stupidnym zmenam vo vsetkom a to nielen v doprave! ? ? ? ? ?
marek26
zrusit linku 99-preskakovat ako opice na dve potentockovane zastavky ,aby sa clovek dostal domov.A o okruznej jazde ani nehovorim.
zrusit linku 94-ked uz argumetovali spolocnimi zastavkami a trasou (aka posilnená linka- staci 93)-
namiesto nej zhustit interval 93 !!!!!!!!!
res.bude tam linka 59-res ci uz precislovat 59 na 94 ale naopak to uz je len kozmeticky detail na tom celom.
zrusit linku 191-na co im je tam dalsi spoj??? ved do drahej vilovej stvrte sa aj tak vozia autami!!!
93- potiahnut od Tesca Luky2 cez povodnu trasu az k Antolskej nemocnici.Prepojenie nemocnic Antolska,Luky,Centrum mesta a nemocnicov Kramare.
zaviest opat liku 90 povodna trasa a od Tesca Luky 2 na Vysehradsku namiesto 93ky.(zabezpeci spojenie vychodnej casti Petrzalky a bude sa dat prestupovat pod Novym mostom do ostatných casti východnej Bratislavy.
Toto bol prikladovy spoj ako sa prestupovalo vyse 25 rokov ako to zaviedli teraz.
92 skratit po Holicku-tymto spojom aj tak skoro nikto necestuje,Vzdy je takmer prazdny.Vímimka mozno 2 spoje rano.
59-aby ste nepovedali ,ze pojdu na Luky subezne s 93 tak po Holicku (odtial tiez vyraza 68)
Upravit linku 88-vsetko sa teraz trieska cez Ekonomicku Univerzitu.
88-Autobusova stanica NIVY-Most Apolo,
(suhlasim s navrhom trate bud nech ostane EU-
alebo cez Trh okolo červenej pošty a posilnenie kapacity cez Osuskeho,Cauflandu na Prokofievovu ulicu,kde ma ztastavku 96.
Autobus cislo 84 bude obsluhovat obyvatelov Ovsista do Centra mesta.Bude tam mat po tejto zmene vyznam.
A bude urcite vyuzitelnejsia ako vedena 99,ktora nikam nevedie!!!!!:
A usetria sa 3 spoje 191,99,94(59)
94 versus 59-tento spoj by mal zastavovat na Námesti 1 mája !!!.
Myslím si,že takáto úprava zefektívni cestovanie napriek prestupom.
Tu nejde tak ani o pohodu alebo lenivost cestujucich.Tu ide o priscip efektivity cestovania.Sme ludia a nie nejake blchy aby sme preskakovali s jedneho busu do druheho ako sa dopravnemu podniku zamane.Analyzu robil niekto,kto o cestovani nema ani paru.
Som zvedavy ako by sa pacilo tym,co chodia autami,a( a kto toto vymyslel) ako mrznu v zime a dazdy ludia na mackanej zastavke, do ktorej prsi ,je tam jedna lavicka pre 2 ludi maximalne 3ch Ale hlavna vec,ze je zo skla a svieti na nej reklama Vandaly ju aj tak pravidelne roztlkajua DPB musim investovat peniaze na ich obnovu.
Myslite si,ze len kritizujem.Nie nie nie.Mám aj pozitívum.
Ale predsa 2 spoje sa podarili a to neviem ako?
ostala 98,68, a zrychleny resp presmerovaný 95.S týmto suhlasim je to vymyslene dobre má to hlavu aj patu a pomoze to pri cestovani.
S pozdravom Marek