Ale nemusíš šlapať niekoľko zastávok peši.. Stačí prestúpiť na bus, na ktorý nebudeš ani čakať (95) ? Ja bývam na Dlháčoch a keď chcem ísť hocikam až na pár výnimiek musím prestúpiť a nieje to žiaden problém...
Netreba, aby Ti isli priamo od vchodu staci rozumnejsie sa nato pozriet a urcite sa to da. Naco si budem kupovat elektricenku, ked mhd nie je pre nas, ale pre mestskych poslancov. To sa asi mame naucit slapat 2,3,4-niekolko zastavok pesi, aby som si ten spoj vychutnal pesibusom najprv a potom asi aj v nom. ? ?
A naco mi je L95, ked odtialto ani nejde! Mudri jej zmenili trasu a odpisali jej Mlynarovicovu a Bosakovu. A ten spoj je pre mna nevyhovujuci. Akurat jednu zast. od Safka al. dve nech sa poveziem smerom k Ovsistu s prestupmi a cakaniami na preplneny spoj daky. No a metro je v Bratisalve nenahraditelne. Tym padom by mhd nebola az taka zatazena, ale len ciastocne. Mohlo ist po povrchu a zaroven aj podzemou. Ale to my mozme snivat este dalsich 100 rokov.
ak myslíš to "4x v týždni" to som iba reflektoval (práve teraz mnou vymyslené slovo ? - lepšiepovedané spomenul) minulý školský rok, ale obávam sa, že viac ako raz do týždňa na 1. hodinu chodiť nebudem. Inak k tým výpočtom - hádam sa mi po prvom mesiaci, keď budem škúšať, podarí vybrať najefektrívnejšie riešenie. ?
Ist na spoj o 22.45 by bolo velkym zlom? Alebo potom mozes ist zo Smolenickej linkou 93 o 23.25 a zo stanice 512kou - takato kombinacia je len o 6 minut dlhsia ako terajsia cesta poslednou 78 (a to si tu doteraz nemal, takze ti to nechybalo). BTW, myslim, ze rozumnejsie by bolo napisat "posunte posledny spoj 202 o 5 minut" ako to, ze je cely system na hviezdicky...
Re #48678 Andy: Tak napriklad na zastavkach sa kazde prazdniny menia CP 21, 93 a 94 kvoli sirke CP (nezmestili by sa tam sk. rok aj prazdniny sucasne) - na nete su vsak stale dobre udaje. Vysledok? Ludia vypisuju e-maily, nech okamzite aktualizujeme cestovne poriadky tychto liniek, lebo vraj mame zle odchody. Ked odpisem, nech mi napisu, ktore konkretne odchody mame zle, tak sa vsetci potom ospravedlnuju. Mna vsak uz nebavi kazdy den niekomu odpisovat na maily, radsej zmenim datum a vsetci su spokojni... Akurat ze potom zase musim odpisovat na diskusnom fore
Bolo to plošné, tuším v roku 1990... Ešte aj potom boli na niektorých zastávkach staré názvy tuším. Niekde doma mám mapu, kde je zoznam premenovaných ulíc..
takze tebou menovana linka 68 ma odchod zo zastavky holicska 23:05, prichod na zastavku kosicka 23:19, posledny spoj linky 202 ma odchod zo zastavky kosicka 23:18, pravdepodobnost stihnutia prestupu by aj v pripade prestupu na hrane (ktory tu nie je) bola dost miziva...
neake dalsie navrhy ?
A na co je 88? A na co je 99? Ked ma tolko ludi lepsie riesenia, preco ich nikto nepredlozil? Samozrejme aj s intervalmi, poctom vozidiel a vzkm...
Re #48656 si: Ved si nekup, clovek ti darmo vypocita, ze 202+68 je pre teba rovnako rychle ako 202+97...
Re #48653 malaZuzka: Ak podla teba cez vikend vo Vrakuni nic nechodi, tak je to s tebou uz velmi zle... Ja tam zretelne vidim linky 67 a 87...
Re #48666 Yzerman22:
21, 33 - datum na zastavkach (aby zase streleni ludia nepisali, aki sme idioti, ze sme nedali novy CP - hoci sa na nom okrem datumu nic nezmenilo)
29, 30 - prejazdy medzi sebou, bez zmeny odchodov
77, 79 - zmena vozovne
nocaky - prejazdy zo zmenenych liniek
Re #48668 Mike: Ta info o skrateni 115 je z grafikonu...
A keby bolo v Petrzalke metro, ktore by malo mimochodom podobnu trasu ako 95 a podobnu kapacitu, na co by si sa potom vyhovaral? Ved teraz ti 95 supluje neexistujuci nosny system, tak preco nejdes na nu?
Re #48668 Mike: Aha no hej, a 99-ky nám dokonca premávali dve čo si pamätám. Najskôr jedna z Jaroviec po Antolskú a neskôr iná zo Šafka k Auparku.
Ozaj, kde sa tá prvá 99-ka v Jarovciach otáčala? Inak vôbec sa nečudujem, že vydržala krátko, veď v Jarovciach nebýva veľa ľudí, keby išla z Čuňova cez Rusovce na tú Antolskú (asi kvôli prestupu na vnútropetržalské linky), tak by dlhšie vydržala podľa mňa...
Hm, podľa tej mapy z 1. 1. 1985 premávali určené spoje linky č. 117 v Petržalke po Janíkov dvor. Pokiaľ viem, to je niekde pri tom umelom kopci a nie je to tam zastavané. Žeby to bolo pre robotníkov, ktorý začali robiť základy metra?
A kamže (k akému VKVŠ) to premávala 52-ka? Vtedy ešte nebola terajšia cesta cez celú Einsteinovu? Žeby to bol spoj k vtedajšiemu kúpalisku Lido?
---
PREMENOVANIE ULÍC V BRATISLAVE
Sranda aké dnes už nevšedné názvy mali ešte na začiatku ´90 rokov niektoré (asi hlavne petržalské) ulice a tým aj zastávky MHD - že Lumumbova (Lachova)?
To boli všetky pomenované po komunistoch, keď sa ich väčšina premenovala?
V ktorom roku prebehlo to premenovanie, bolo plošné pre celú Bratislavu naraz?
A prekvapilo ma ešte, že nočná linka 137 premávala do Rače od úseku v Krasňanoch po starej ceste rovnobežnej s Račianskou. Ktožvie prečo... ?
Tak Ja Ti teda poviem aky je tam rozdiel!
Elina v Ba je kratke vozidlo a Tramvaj v Prahe je 3 x dlhsie vozidlo ako nase eliny (1-vozidlo). ? ? ? ?Samozrejme maju tam aj take ako mame my. ?
To šme še pobavili!!! ?
Oprava prispevku! ? Chybicka se v clanku vloudila.
Re #48626 d3k0:
OK suhlasim s tebou aj s tym svinskym zapadom preco sa opicime po nom. Lenze na zapade maju skoro vsetci vybudovane metro a v tomto hlavnom meste, co mu nadavame BA metro niet.
Vcera t.j. piatok 2.9.05 som bol v Prahe. 75 min listok prestupny na vsetky spojenia vratane Busov,Tramvaji a nepochybne aj METRA stoji neuveritelnych 20 CK. Za tych 20 CK som presiel podzemou tolko, ze keby som mal ist po povrchu zeme tak 75min je malo. Cize pokial sa nasa vlada nespamata a nezacne uz normalne rozmyslat tak tato zmena v linkovom vedeni je na 2 veci.(na hovno a na nic).Metro tam v spicke chodi kazde 2 - 4 min jednym al. druhym smerom a mhd na povrchu zeme 8min v spicke a 15 min v sedle. Je to 100% doprava v Prahe a BA sa moze len hanbit za nasu stupidnu vladu.
A ked uz tak, tak BUS 84 uz mohol premavat aj pocas soboty a nedele od 4:45 do 23h. Malo vytazena L81 tiez bola zrusena a chudera L93 ako to bude vsetko zvladat z hlavnej stanice po prichode IC,EC,R,Os vlakov.
Zbytocne sa budeme my Bratislavcania rozculovat, ved mhd nie je pre nas, ale asi pre mestskych poslancov, aby mali vacsie platy, asi maju malo.
U nas das 18 Sk na 30 min a budes rad, ked sa niekde dostanes, kde cesta trvala menej ako 30 a menej ako 20 min (vesele cakania na zastavkach mhd so zakupenym cestovnym listkom na mhd...
Za tych 75 min v Prahe som z Staromestskej Linku A-trasu A (metro) na stanicu Praha Holesovice dosiel do 15min s prestupom v Muzeuu na Linku C - trasu C cez tiez prestupnu stanicu Florenc na Holesovice.Na povrchu mhd al pesi cca 40az 50 min.
V Prahe som nebol po prvykrat, ale parkrat asi do roka niekolkokrat. Vyskusajte si to!
Stastne kilometre nielen v CR ale aj v SR.
? ? ? ?
Chybicka se vloudila samozrejme pomylilo ma slovo Tramvaj s Trolejbusom. Nechal som sa uniest. Este raz sorry za ten preklep vsetkym, ktori ten prispevok citali. A v podstate naco by im tam aj tie trolejbusy boli? Ved maju metro. Tramvaj - elina.
Keby uz teraz bolo metro v BA tak uz by bolo neskoro. ? ? ? ? ?
Este raz dik za povsimnutie si nezmyslu. Skriatok sa sem votrel. ? ? Bol to dabel. ? ?
Pri tej 115 je chyba, pod most SNP bola skrátená v súvislosti s veľkými škrtami od 18. 4. 1994.
113: Tá prefa, to bolo to obratisko pred policajtami (nie vedľa budovy, ale tá firma pred ňou) na Kopčianskej, ešte dlho potom tam jazdila aj 56.
Nič zo zrušených liniek sa už asi nevráti nikdy, ale verím tomu, že čísla budú niekedy v budúcnosti možno použité. Tak ako je od 5. 9. napr. linka 98 - táto bola s trasou Holíčska - Bosákova - OD Slimák zrušená k 2. 9. 2001. ?
Corgon
? ? ? ? ?