Reply on: d3k0 #48675:
to cestujúci majú pre DPB rátať vzkm? Ja som len chcel naznačiť, že zámery zmien MHD v PTA sa dali naplniť ešte lepšie. Ale nijako sa ma to netýka, tak nebudem zase chodiť s analýzami do DPB ? Keby mi za to zaplatili, tak by to bolo o inom. ?
Peon
Re #48668 Mike: Aha no hej, a 99-ky nám dokonca premávali dve čo si pamätám. Najskôr jedna z Jaroviec po Antolskú a neskôr iná zo Šafka k Auparku.
Ozaj, kde sa tá prvá 99-ka v Jarovciach otáčala? Inak vôbec sa nečudujem, že vydržala krátko, veď v Jarovciach nebýva veľa ľudí, keby išla z Čuňova cez Rusovce na tú Antolskú (asi kvôli prestupu na vnútropetržalské linky), tak by dlhšie vydržala podľa mňa...
Hm, podľa tej mapy z 1. 1. 1985 premávali určené spoje linky č. 117 v Petržalke po Janíkov dvor. Pokiaľ viem, to je niekde pri tom umelom kopci a nie je to tam zastavané. Žeby to bolo pre robotníkov, ktorý začali robiť základy metra?
A kamže (k akému VKVŠ) to premávala 52-ka? Vtedy ešte nebola terajšia cesta cez celú Einsteinovu? Žeby to bol spoj k vtedajšiemu kúpalisku Lido?
---
PREMENOVANIE ULÍC V BRATISLAVE
Sranda aké dnes už nevšedné názvy mali ešte na začiatku ´90 rokov niektoré (asi hlavne petržalské) ulice a tým aj zastávky MHD - že Lumumbova (Lachova)?
To boli všetky pomenované po komunistoch, keď sa ich väčšina premenovala?
V ktorom roku prebehlo to premenovanie, bolo plošné pre celú Bratislavu naraz?
A prekvapilo ma ešte, že nočná linka 137 premávala do Rače od úseku v Krasňanoch po starej ceste rovnobežnej s Račianskou. Ktožvie prečo... ?