Viem, ze je mnoho nelogickych veci na svete a najma tu, na Slovensku, specialne v skorumpovanej Bratislave, ale ruzum sa pozastavi nad:
Vychadzam z predpokladu, ze cas traveny dopravou je ekonomicky absolutne strateny. Len malo ludi sa pocas dopravy venuje praci, ci oddychu.
Takze nechapem, preco je doprava a BUDUCNOST dopravy v Bratislave niekde na 558. prioritnom mieste, ked sa od nej priamo odvija buducnost SR...
Ale k veci:
Najvytazenejsie dvere su druhe. Do nizkopodlazneho voza sa ovela rychlejsie nasukaju (vystupia a nastupia) ludia (a to nielen uz geriatricky zalozeni). Poviem pravdu, ze mat velke pohybove problemy, tak mam strach cestovat. ?
Nizkopodlazne vozy su hudba 5 rocnej buducnosti, zatial co uz ine slovenske mesta nimi disponuju v rozsirenej miere.
Skratka setri to cas = peniaze (vodicov, cestujucich, naftu, plyn). Navratnost investicie do nizkopodlaznych vozov je neoddiskutovatelna (1997 - nakup tych 415 a 435
?), aj ked stoja o 4-6 milionov viac.
Stav cestnych komunikacii v BA je uplne drasticky. Vodici v zaujme bezpecnosti dopravy a nerozmlatenia voza nevyuzivaju rychlostny potencial vozov. A ak ano, podpise sa to na nakladnych opravach. Stav komunikacii sa priamo odraza na zvysovani nakladov DP, ktory je 100 % a.s. mesta.
Najhorsie je povolovanie rozkopavok, ktorych uvedenie do povodneho stavu je vacsinou prevedene tak neskutovne neodborne, ze po par tyzdnoch si na zaplatanej rozkopavke vsetci idu dolamat napravy (prikladom je Mileticova, ktora bola rekonstruovana pred niekolkymi rokmi a dnes je opat kompletne rozbita).
Vychadzam z predpokladu, ze cas traveny dopravou je ekonomicky absolutne strateny. Len malo ludi sa pocas dopravy venuje praci, ci oddychu.
Takze nechapem, preco je doprava a BUDUCNOST dopravy v Bratislave niekde na 558. prioritnom mieste, ked sa od nej priamo odvija buducnost SR...
Ale k veci:
Najvytazenejsie dvere su druhe. Do nizkopodlazneho voza sa ovela rychlejsie nasukaju (vystupia a nastupia) ludia (a to nielen uz geriatricky zalozeni). Poviem pravdu, ze mat velke pohybove problemy, tak mam strach cestovat. ?
Nizkopodlazne vozy su hudba 5 rocnej buducnosti, zatial co uz ine slovenske mesta nimi disponuju v rozsirenej miere.
Skratka setri to cas = peniaze (vodicov, cestujucich, naftu, plyn). Navratnost investicie do nizkopodlaznych vozov je neoddiskutovatelna (1997 - nakup tych 415 a 435
?), aj ked stoja o 4-6 milionov viac.
Stav cestnych komunikacii v BA je uplne drasticky. Vodici v zaujme bezpecnosti dopravy a nerozmlatenia voza nevyuzivaju rychlostny potencial vozov. A ak ano, podpise sa to na nakladnych opravach. Stav komunikacii sa priamo odraza na zvysovani nakladov DP, ktory je 100 % a.s. mesta.
Najhorsie je povolovanie rozkopavok, ktorych uvedenie do povodneho stavu je vacsinou prevedene tak neskutovne neodborne, ze po par tyzdnoch si na zaplatanej rozkopavke vsetci idu dolamat napravy (prikladom je Mileticova, ktora bola rekonstruovana pred niekolkymi rokmi a dnes je opat kompletne rozbita).
El Sergio
Zistil som, že zo zastávky Hrobákova sa dá teoreticky dostať na jeden prestup kamkoľvek v Bratislave s výnimkou Východného, čím sa vlastne Hrobákova stala najnapojenejšou zastávkou v meste, dokonca tromfla aj Hlavnú stanicu! ?
Skrátka, neefektívny systém v Petržalke je konečne pochovaný a s ním aj linky od všadiaľ všade... ?
Aj keď minimálne tú 92 si mohli odpustiť... ?