fobust: ešte k tej irisbusSragore: môj pohľad na tento bus je taký, že: nepasuje mu hocijaký náter...
Chcem tým povedať že dizajnovo síce nič moc ale určitými nátermi sa dá trocha vylepšiť(napr. Prešov, Žilina..)
O nástupcovi Citelise radšej pomlčím ?
Ja viem ze ma vsetci budete nenavidiet, ale strasne, ale naozaj strasne som sa pobavil na tej novinke, ze SOR BN12 mal DN, pri ktorej bol poskedeny. Totiz tento menejcenny dopravny prostriedok je dizajnovo tak odporny, interier ma taky dementny a vobec sa mi nepaci (subjeltivne), ze som uplne stastny ze sa mu to prihodilo. Prisaham ze aj Shithnis Sragora je lepsia. ?
Inac SOR B9.5 mam este ako tak rad, su to elegantne vozy, ale BN12 je grc na n-tu. ?
Zakladom je vlastne zaviest nosne linky, ktore budu premavat pomerne casto (podla toho v akej oblasti). Malo by sa odstranit sucasne prepletanie liniek v spicke napriklad na zastavke Hrobakova. Toto spomaluje cestovanie v Petrzalke. Pre napriklad invalidov alebo mamicky s kocikom bude k dispozicii linka 99 ktora ich dovezie na najvyznamnejsie a najdolezitejsie miesta v Petrzalke. Ludia sa za viac-menej rovnaky cas dostanu s prestupom do svojho ciela a ty co cestuju na male vzdialenosti tak im pojde castejsie bus ako teraz. Vsetky zastavky v Petrzalke zostanu obsluhovane (rusi sa obratisko na Prokofievovej a zastavky L82 na Viedenskej). Napriklad popularna a vytazena L50 bude obsluhovana klbovymi autobusmi. Treba spomenut ze tento system je vysledkom dlhodobych skusok a analyz vytazenosti na linkach. Vsak kvoli tomu bolo v busoch (1802,1803 a este daky kratky Ikarus) nainstalovane vaziace zariadenie vytazenosti. Prihliadalo sa aj na diplomove prace vysokoskolskych studentov(nie som celkom isty).
Zdravím! Chystám sa napísať článok do blogu.sme.sk o novom linkovaní v Petržalke, jeho výhodách a podobne, skrátka vysvetliť čo sa zlepší a urobiť tomu reklamu, lebo mnoho ľudí myslím ten koncept nepochopilo. Aj keď mám nejaké znalosti, poprosil by som vás, či by ste mi nemohli poradiť nejaké základné klady a hlavne s dobrým vysvetlením a argumentami. Myslím, že profíci ako vy mi určite budú vedieť poradiť a zrozumiteľne tie výhody vysvetliť. Za pomoc vopred ďakujem. ?
Vcera som videl mapu Bratislavy aj s linkovym vedenim z roku 1983. To bola show. Takmer vsetky nocne linky isli z SNP a z Rajskej islo asi 5 liniek. A v Petrzalke sa az na asi 3 ulice vsetky volali inac, asi po nejakych komunistickych sudruhoch
Brigádnici sa už novo neprijímajú, sú to len zostávajúci brigádnici z minulosti. Musia spĺňať také isté požiadavky ako vodiči nastálo a dostávajú (takmer ? ) takú istú mzdu.
hm, nie neskontroloval, ale neviem to na 100% lebo som bola chvilu mimo ? a trvalo kym som zacala normalne vnimat... ale mam pocit ze hned pokracoval v jazde a nepytal sa nikoho nic. asi bol rád ze je rád ... aj ja som bola
ale zas vynimka potvrdzuje pravidlo a som si ista ze vacsina vodicov by to spravila
Keď už tu bola spomenutá linka X43, tak ma napadol jeden mali zážitok.Linkou X43 chodím asi 2-3x do týždňa.Na linke X43 chodí
zvyčajne autobus SOR B9.5 #3507.Raz keď som sa s ňou vracal z konečnej Lesopark,za zástavkou Bukva /tam kde sa autobus otáča smerom naspäť /si veľmi ,,inteligentný,, vodič
zaparkoval svoju Škodu Favorit na cestu v smere do centra/po teraz rozkopanej ceste/na skoro stred cesty.Asi si mysľel že sa tam žiadné auto nemá čo robiť ,,veď ako by sa tam napokon
dostalo keď cesta z centra je rozkopaná a neprejazdná,na Kolibe je rampa.Keď sa autobus chcel otočiť, jednoducho nemal
ako.Vodič autobusu vypol motor a otvoril predné dvere sadol si na obruvník.Po chvíľi premýšlania sa zobral a podišiel k tomu autu pri ktorom sa len rozčuloval a nadával.Po chvíľi státia /asi 20 minút vodiča niečo napadlo.Vošiel do autobusu,zapol motor a cúval smerom naspäť ku zástavke Bukva.Nacúval s autobusom smerom na Kačín.Potom už len išiel do protismeru cez zástavku
Bukva a napojil sa na svoju trasu.Na kolibu prišiel namiesto CCA 18:40-18:45 o 19:04. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Andy