Mňa by mohli nenavidieť všetci v DPB. No ale aj DPB tý , ktorý včera tak ako po iné horúce dni nastúpili do tovarne smrado-staroIkarusu č. 59 KDE SI VODIČ FUKAL VENTILÁTORKOM NA TVáR V ZAVRETEJ KABíNKE A MY SME DUSIAC (minim 10 min) HLADALI KDE KTORÉ OKIENKO SA DÁ EšTE OTVORIŤ. V šetci s predu sa ťahali do zadu, aby sem tam nabrali dych. Polovica okienok bola zaseknutých. PÁĽAVA 1 pani tam upozorňovala iných, že toto nemá obdoby,- dychčala-. Deti sčerveňali zaspávali a kedže 25-40km v hod si starký pokojne oddychova tou 40 tkoul za volantom, čo znervózňoval vodičov za týmto TOTALITNÝM hybridom tak sme ešte k tomu cez skla chytali úpalový kolapsový stav! Vodič spokojný 50-tnik si myslel ,že je všetko tak ako má byť. No cestujúci si mysleli opak a radšej by ho aj s celím DPB niekde nakopali!!! Priateľka mi tiež skolabovala no stačí takyto úvod 20 min. cestovania a máte zdravotné problémy váženy DP. ?
prosím odkiaľ máš ten príbeh, pretože za ten mesiac čo LX43 premáva, ani raz nemal problém sa otočiť pri Studničke. Dva krát mal problém hore pri Kamzíku, ale dole ani raz. A už vonkoncom si vodič nesadne na zem /sám vodič sa už teší na Teba aby si mu to vysvetlil, kedy si on sadol na zem ? ☺/
Len taký malý postreh z dnešného rána: Ako je možné, že 31 príde na Trnavské mýto o 5 minút skôr a to ešte v čase dopravnej špičky? ? Konkrétne odišiel 7:06 a mal odísť až 7:11. Podľa mňa by mal do toho času čakať, alebo minimálne dovtedy, kým príde 78 s odchodom 7:08 (ale vždy ide až 7:10), no nie? Veď tam nikomu nezavadzia. A nestalo sa to poprvýkrát. Tým pádom musia ľudia (a je ich dosť) 15 minút čakať na 39. ?
Hehe to ja všetko viem, ale ide mi o to, aby ste to napísali, ako keby ste to vyvetlovali nejakej starenke zarytej odporkini a chceli jej milné informácie vyvrátiť pádnymi argumentmi v prospech nového linkovania, ktoré by presvedčilo aj ju. Pls. ?
fobust: ešte k tej irisbusSragore: môj pohľad na tento bus je taký, že: nepasuje mu hocijaký náter...
Chcem tým povedať že dizajnovo síce nič moc ale určitými nátermi sa dá trocha vylepšiť(napr. Prešov, Žilina..)
O nástupcovi Citelise radšej pomlčím ?
Ja viem ze ma vsetci budete nenavidiet, ale strasne, ale naozaj strasne som sa pobavil na tej novinke, ze SOR BN12 mal DN, pri ktorej bol poskedeny. Totiz tento menejcenny dopravny prostriedok je dizajnovo tak odporny, interier ma taky dementny a vobec sa mi nepaci (subjeltivne), ze som uplne stastny ze sa mu to prihodilo. Prisaham ze aj Shithnis Sragora je lepsia. ?
Inac SOR B9.5 mam este ako tak rad, su to elegantne vozy, ale BN12 je grc na n-tu. ?
Zakladom je vlastne zaviest nosne linky, ktore budu premavat pomerne casto (podla toho v akej oblasti). Malo by sa odstranit sucasne prepletanie liniek v spicke napriklad na zastavke Hrobakova. Toto spomaluje cestovanie v Petrzalke. Pre napriklad invalidov alebo mamicky s kocikom bude k dispozicii linka 99 ktora ich dovezie na najvyznamnejsie a najdolezitejsie miesta v Petrzalke. Ludia sa za viac-menej rovnaky cas dostanu s prestupom do svojho ciela a ty co cestuju na male vzdialenosti tak im pojde castejsie bus ako teraz. Vsetky zastavky v Petrzalke zostanu obsluhovane (rusi sa obratisko na Prokofievovej a zastavky L82 na Viedenskej). Napriklad popularna a vytazena L50 bude obsluhovana klbovymi autobusmi. Treba spomenut ze tento system je vysledkom dlhodobych skusok a analyz vytazenosti na linkach. Vsak kvoli tomu bolo v busoch (1802,1803 a este daky kratky Ikarus) nainstalovane vaziace zariadenie vytazenosti. Prihliadalo sa aj na diplomove prace vysokoskolskych studentov(nie som celkom isty).
Zdravím! Chystám sa napísať článok do blogu.sme.sk o novom linkovaní v Petržalke, jeho výhodách a podobne, skrátka vysvetliť čo sa zlepší a urobiť tomu reklamu, lebo mnoho ľudí myslím ten koncept nepochopilo. Aj keď mám nejaké znalosti, poprosil by som vás, či by ste mi nemohli poradiť nejaké základné klady a hlavne s dobrým vysvetlením a argumentami. Myslím, že profíci ako vy mi určite budú vedieť poradiť a zrozumiteľne tie výhody vysvetliť. Za pomoc vopred ďakujem. ?
hoppusmark