D3K0:Ja si myslim, ze kazdy clovek v demokratickem state, ma pravo na vlastni nazor a nikdo nema pravo mu u vyvracet... a ty jsi to ted udelal!(nick Jaroslav Praha)
Milankove ze Slovenska tady mate prehled tech nejdulezitejsich zakazniku firmy SKODA (tramvaje, autobusy, trolejbusy,vlaky apod.):
Ceske drahy, Ceska republika
ZSR, Sloveska republika
Deutshe bahn, Nemecko
FNME, Italie
RZD,Ruska federace
Ukrzaliznicja, Ukrajina
Portland Central City Streetcar,USA stat Oregon
Tocoma Link Light Rail, USA stat Washington
Severoceske doly,Ceska republika
Dopravni podnik hl.m.Prahy a.s., Ceska republika
Dopravni podniky mest Plzne, Ostravy,Liberce,Olomouce, Ceska republika.
CKD Vagonka s.r.o., Ceska republika
ELIN,Rakousko
SAB Wabco, Svedsko
AOZT,Vagonmas,Sant Peterburg, Ruska federace
Staci?
Jaroslav: Myslím, že tvoj príspevok patrí do nejakého českého diskusného fóra a nie sem. Pochybujem, že sem niekto chodí preto, aby sa dozvedel, akí sú Slováci debili. Pre istotu si 10x prečítaj Papyrov odkaz :)))
Martin: Zatiaľ je vo vozovni len jeden Ikarus 412 a ešte nemá ani ŠPZ. Možno DPB ešte nezaplatil clo... V každom prípade sa zvonku skôr podobá na naše Ikarusy 415, než na ten jediný I 412, ktorý sme mali doteraz.
All: S tými tabuľami a dokonca ani s číslovaním liniek to nie je také jednoduché ako sa môže zdať. To totiž upravujú normy, v ktorých sa jasne píše, že normálne linky najú byť žlto-čierne, expresné červeno-biele a medzimestské čierno-biele. My už oficiálne nemáme expresné linky, aj keď je to samozrejme blbosť. Preto som expresy uviedol medzi trasami liniek.
KLF: Ak sa chceš dozvedieť niečo o nových električkových a trolejbusových trasách, odporúčam ti do konca mesiaca navštíviť Primaciálny palác, v ktorom je na pripomienkovanie umiestnený územný plán do roku 2030. Okrem iných zaujímavostí by sa mala predĺžiť električková trať z Dúbravky do Devínskej Novej Vsi - Volkswagenu (ale je to tak sprosto vymyslené, že električka by išla ako dnešná 92ka - elegantne by obišla celú Devínsku Novú Ves...), elina by mala ísť aj po Riazanskej a aj zo Zlatých pieskov do Vajnor. Trolejbusy by sa mali objaviť v celej Petržalke (dokonca aj v Kopčanoch, Kapitulskom a Janíkovom dvore), na Tomášikovej, v novej vozovni v Prievoze, v Slávičom údolí, na Starých gruntoch, Dlhých dieloch, Pražskej, Hroboňovej, Ul. Prokopa Veľkého, Lamačskej, v Lamači a v okolí Ústredného archívu.
Vado: Máš pravdu, dúfam, že už nebudú podobné príspevky na stránkach.
Ak nikto po nás niečo chce, ako napríklad vozový park v BB, mal by najprv zanechať e-mail, aby, v prípade, že niekto z nás bude mať nejaké informácie, mu ho mohol poslať.
A najlepší autobus nie je česká Karosa, ani maďarský Ikarus, hoci obe tieto fabriky vyrábajú fantastické veci (Karosa CityBusy a Ikarus rad 4xx) - ale mňa osobne za srdce uchvátil poľský Solaris. Tým keď som sa viezol v KE, tak len slint, slint a mľask.
Ad Jaroslav Praha: a ja som si dodnes myslel, že prebujnelá národná hrdosť a šovinizmus je vlastnosť špecifická pre Slovákov, ale mýlil som sa :-)))
Bohuzial, tato diskusia ukazala, ako moze zopar ludi pokazit velmi dobry server. Ak ma niekto neukojene mindraky z politiky, chodte si ich vybijat napr. na www.sis.sk a nezatahujte ludi do svojich emocii.
Nie zeby som sa o politiku nezaujimal, ale nepatri to do tohoto fora.
Uz sa nevieme bavit inak, ako v urazkach a o nicom inom, ako o politike? Dufam, ze to nebude pokracovat. To by server stratil urcite nie iba jedneho pravidelneho citatela.
Dakujem za pochopenie.
Sklamany Vado.
TeBeCe, d3k0:
Dikes za info o tych pauzach ! Tak ale aby som to teda upresnil, tak kolko stoji na konecnej trebars linka 14, 8, 5 a 1 ?
Diiiik !
All:
Kokso ina sranda... minule som siel vecer (cca 17:00 - 18:00) okolo Hrobonovej a nestal tam ANI JEDEN trolejbus ! Okrem samozrejme dlhodobo odstavenych kusov. Mal som pocit, akoby vozovnu vyprazdnili. Ale zda sa, ze boli DOSLOVA vsetky vozy v prevadzke ! Odhliadnuc od toho, ze troliky stoja aj v Jurajovom, je to dokaz toho, ze mame malo vozov. Ale to uz zas narazame na financie...
INAK: Spectre, TeBeCe a d3k0 (ale aj dalsi ak viete) - neviete ci (pripadne kde) sa planuje vystavba novych elektrickovych a trolejbusovych tras ???
VDAKA !
Do háje fakt se nebudeme bavit o politice, podotýkám
že je to názor Jaroslava a né všech čechů, každopádně s hodně věcma souhlasím co uvedl. Ale co
ty Ikarusy 412, jezdí vám už v pravidelném provozu.
Nechci nic říkat, ale tyhle autobusy jsou strašně poruchový. Zase jsou levný např. oproti Karose-Renault, která stojí 7,5 milionu českých korun.
Počítáte s nákupem dalších těchto vozů? A co tarmvaje? Žádná Astra nebo trolejbusy 21Tr? Vy z Bratislavy to máte do Vídně kousek, jeli jste tam
Mercedesy Citaro? Já tyhle autobusy považuju za nejlepší v Evropě "ale ta cena 9 milionů Kč". U nás
v ČR. jezdí v Pelhřimově a Žďáru nad Sázavou.
no už jsem tady,no jsou to teda pěkný keci,jestli se vám nelíbí naše Karosy tak proč je kupujete?
BB,Trnava atd..říkáte že Karosa nepřišla od r.1985
s ničím novým tak tedka ano,od roku 2001 se bude vyrábět nový řada,budou to 18-18 m dlouhé busy,lepená skla a budou mít standartně BUSE Blansko-něco moderního,už ho používají ČSAD Břeclav-velice mderni autobusy Kladno apod...
a když už jsme u toho u tý Karosy závidíte že se udržela na západním trhu?no ono taky ten váš Granus,Slovbus a Novoplan to byly teprve značky?jen co je teda pravda!všude je chocu dokonce už i ve Francii,myslíte že to překoná Karosau-asi 2000-3000
autobusů,no je to možné.
A jestli se vám něco nelíbí tak si ty vaše vysoce moderní autobusy strčte do...
to bylo v r.1992/3 keců že na nás dřete,jaký ste chudáci a že vás využíváme...chtěli ste být IN ve středu Evropy,chtěly ste být nezávislejstát,tak tady máte tu vaší nezávislost,řeknu vám stydte se ja bych tam na Slovensku nežil ani omylem,chete říct že ty vaše autobusy nejsou tak zlý,no ani bych neřekl zkusme porovnat vozové parky a roční nákupy
nových autobusu různých měst v ČR na SR a dokonce i Madaři jsou lepší...
uznejte že ste udělaly chybu skoro ve všem jsem lepší a měly byste nás následovat-máme větší HDP 2,7 % rok 2001 3-4% nezaměstnanost dvakrát menší než vy,jsme v NATO a budeme v první vlně rozšiřování EU,invetoři se sem jenom hrnou aby nám tady mohli postavit nové továrny,domy,investovat atd...dokonce sme v roce 2000 už na první příčce v investycích i Polsko je za náma,životní uroven je tu lepší než u vás,tak jakej chcete dukaz.
Nedavno jsem projíždel Žilinou a řeknu vám a vlastně ještě nekolika menšíma městama ale řeknu vám hrůza,bál jsem se vystoupit s auta,každý se tammna mě díval jako jak nějákého...no nevím...
ale pojdme se bavit o autobusech,dad ani nemáte přehled co vám jezdí ve městech,nekolikrát jsem tady žádal o poskytnutí voy.parku v Ban.Bys.-------
-----žádný ohlas.
Zbohem...
Majkl: hej, aj Košice majú expresy vyznačené červeným na žltom podklade, zatiaľčo obyč. linky sú čierne na žltom, ako v BA - ale dnes už i tak asi polovica má štítky BUSE...
Neoznačoval náhodou i DPB nejaký čas expresy ináč? Mne sa zdá, že ešte za čias, kedy to boli 100-vkové linky,tak áno...
Nejaký inteligent, ktorý je prihlásený z SK-NETu z adresy 195.12.147.46 si asi myslí, že je straaašne zaujímavý, keď vie používať windowsácky clipboard. Keď sa ti naša stránka nepáči, tak nám napíš e-mail a neotravuj s tým ostatných užívateľov.
Martin: Momentálne je spracovaná dokumentácia pre dva varianty metra (trasa - buď s tunelom popod Dunaj alebo po Košickom moste. Prvá linka B by mala viesť z Petržalky - Lúk popri Chorvátskom ramene k Dunaju, ktorý by mala pretnúť pri Presscentre. Odtiaľ by mala ísť do centra, na Hlavnú stanicu a oblúkom by mala prísť na konečnú Trnavské mýto. Neskôr sa počíta s jej predĺžením do Ružinova a na Letisko. Druhá linka A by mala ísť z Dúbravky do Rače a mala by trasu B križovať 2x. Na metro však musí vláda schváliť garanciu a tej sa veľmi nechce. Predpokladám, že reči o metre sa v politických stranách rozvinú pred budúcoročnými voľbami, ako to už bolo niekoľkokrát.
TeBeCe: Až na to, že som v tej eline sedel o nej neviem nič. Ako som napísal, vodič nebol veľmi zhovorčivý a asi ani nevedel, čo sa stalo. Ale že vraj pri jazde električka vytrhla kus toho prechodu pre chodcov (čo je tam tá zámková dlažba oproti tej krčme). Každopádne, bol to zvuk, akokeby prechádzala cez spoj koľajníc, kde je 20 cm medzera.
(sorry za to "technické vyjadrovanie")
All: Prečo nie sú expresné linky označené červenou farbou čísla?? Ak ide o transparenty, tak v Budapešti majú dvojfarebné presne pre tento účel. (teda majú možné červené orámovanie čísla)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
DP
Ceske drahy, Ceska republika
ZSR, Sloveska republika
Deutshe bahn, Nemecko
FNME, Italie
RZD,Ruska federace
Ukrzaliznicja, Ukrajina
Portland Central City Streetcar,USA stat Oregon
Tocoma Link Light Rail, USA stat Washington
Severoceske doly,Ceska republika
Dopravni podnik hl.m.Prahy a.s., Ceska republika
Dopravni podniky mest Plzne, Ostravy,Liberce,Olomouce, Ceska republika.
CKD Vagonka s.r.o., Ceska republika
ELIN,Rakousko
SAB Wabco, Svedsko
AOZT,Vagonmas,Sant Peterburg, Ruska federace
Staci?