No neviem, ja som presvedčený, že časti Ružinova, teda hlavne Štrkovec (známy podľa jazera) a najmä Prievoz sú medzi ľuďmi celkovo omnoho známejšie ako nejaké Lúky či Dvory v Petržalke.
No to nie je až tak pravda, keď som býval v Petržalke(pred vyše 10 rokmi) a niekto ku mne prišiel na návštevu, tak som okrem ulice hovoril, že bývam na Lúkach VIII... A takisto keď sa niekoho v Petržalke spýtam kde býva, tak mi povie, že býva na Dvoroch, Ovsišti, Lúkach, Zrkadlovom háji atď. A napríklad v Ružinove ti to povie takmer každý, oveľa menej ľudí povie že býva v Ružinove, skôr povedia Nivy, Ostredky, Trávniky, Prievoz, Pošeň, Štrkovec atď.. A mimobratislavčan keď aj do Petržalky cestuje, tak vie obvykle do akej časti..
Presne tak, to by ľudí ešte viac poplietlo. Väčšina ľudí (najmä mimopetržalačanov) určite nepozná rozdelenie Petržalky na Dvory, Lúky, Háje. Len Ovsište je také dosť známe. Napr. ja neviem, kde je Starý Háj v Petržalke, približne ktoré ulice tam patria?
to moc nepomoze. Nielenze sa ludia nebudu vediet orientovat v novej sieti liniek, este si budu musiet zvykat na nove napisy na transparentoch. By ta niekam poslali. ?
Avšak v smere do centra mesta je len od prvých troch zastávok, keďže ostatné sú určené len na výstup.
Keďže je na www.imhd.sk CP Avion Busu a dokonca aj kompy Vojka nad Dunajom - Kyselica, tak ak sa bude d3k0-vi alebo Tebece-mu chcieť, môžu to sem pridať. ?
hmm ale to sa podla vyjadreni niektorych kompetentnych ma ten kosican dovtipit z cisla linky a toho superoblastneho oznacovania liniek, ze napriklad taka linka 59 ide do petrzalky ? ? ? ? ? ? ?
o foto mám záujem, údaje o spomínanej Karose sú takéto: Evidenčné číslo: 1708 (od 2005), ex. 1114
Typ: Karosa B 732 NGS (od 2005), ex. Karosa B 732.40
Výrobca: Karosa n.p., Vysoké Mýto
Rok výroby: 1989
Výrobné číslo: 25448
Začiatok prevádzky: júl 1989
Vozovňa: Trnávka (od 2005), ex. Petržalka (2002 - 2005), ex. Trnávka
Štátne evidenčné číslo vozidla (ŠPZ): BA-623LB (od 2004), ex. BAA 92-01
Rekonštrukcie:
GO a modernizácia v Starku a prestavanie na pohon zemným plynom v SPP
Domovská linka: ex. 51 (špička)
Ďalšie údaje:
Autobus slúžil v rokoch 2002 - 2004 ako pracovné vozidlo a zimná pohotovosť vo vozovni Petržalka.
Áno, bola v Starku. Potom prišla do Košíc, na plničku na VŠA (to je garáž) a potom sa vidala na cestu k Vám domov do. Musela u Vás už byť, a určite mala aj prepis.
Re #46282 hoppusmark:nie, prezentácia určite nie, u nás sa má čo prezentovať, máme toho dosť ?
TeBeCe & hoppusmark : neviete aké má evidenčné číslo u Vás?a nemáte záujem o fotky z nej?
Komu treba posielať fotky z BA MHD na foto updaty v BA iMHD?
v ktorej novinke to je?? No neviem, 8 min. interval je dosť dlhý v pomere k počtu liniek... To by bol potom v Ružinove, Dúbravke, Rači interval dokopy 4 minúty. A to sa mi nezá, lebo v niektorých častiach sa má hodinová kapacita zvýšiť.
Nevie niekto ake intervaly maju mat nosne elektrickove linky? Vsade sa pise iba o autobusoch.Nebudu uz asi rovnake ako doteraz pri vsetkych el. linkach.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Peon