re d3k0: v každom prípade si myslím, že toto mesto má na to aby našlo 300miliónov na nákup 30 NP busov, ktoré sú tak potrebné. (hlavne keď sa príjmová zložka vyvýja lepšie ako sa očakávalo). So zmenami úplne súhlasím, na zasadanie MZ sa chystám a ak bude treba tak im aj porozprávam ako som vďaka 20min. intervalom prišiel neskoro do práce a čo by som dal zato keby som mohol prestúpiť aj 5krát len aby som prišiel včas.
Bohužial myslím si, že to nebude schválené.
Inak aj tak nechápem, prečo sa k tomuto majú vyjadrovať poslanci. Vláda tiež nežiada parlament aby sa vyjardil ako sa má rozdeliť SPP, tak nerozumiem prečo sa MZ vyjarduje ku zmenám v DPB. To má byť čisto v rukách magistrátu a DPB ak už teda nie je čisto v rukách DPB. MZ má len schváliť v rozpočte výšku dotácie pre DPB.
Fakt je ten, že tie svetlá sú otrasné a keby boli v tom tvare ale z číreho skla a pod ním svetlá vyzeralo by to podľa mňa oveľa lepšie. Na druhej strane je mi jedno čo tam bude jazdiť, keď to bude mať o 50% vyššiu kapacitu ako súčasný stav, väčšinu dňa to nebude spalovať naftu a bude to NP.
Re #45905 d3k0: Vo vyjadrení mhd.sk je, že bude chýbať/treba vyradiť 30 busov, ale v skutočnsoti má byť úbytok iba 10 vozov. Znamená to, že L50 ostane sólo?
Re #45931 drink: Čo sa Polusu týka, celá Petržalka bude teraz miesto prepravy električky do centra + bus využívať L98 čo zvýši prepravnú kapacitu.
Možno je to aj nepriami tlak vyvolaný na Polus aby si za MHD začali prilácať tak ako to robí Aupark pri L50 a na tejto linke by mali premávať kĺbové busy čo taktiež zvyšuje kapacitu.
Navrhované zmeny sa mi páčia tak na 80%. Nepáčia sa mi napríklad navrhované intervaly cez víkend, alebo zníženie kapacity k Polusu (pričom v audite sa píše, že je už teraz nedostatočná).
Namiesto tlaku proti zmenám liniek by som privítal tlak na nákup nových vozidiel.
PS: Teší ma, že diskutujúci v imhd sú (väčšinou) ľudia rozmýšľajúci (myslím to vážne).
Tú diskusiu na Sme som tiež čítal a až sa mi rozum zastavoval. Ešteže na diskusii sme.sk musí byť človek zaregistrovaný (na to som moc lenivý), inak by som sa nezdržal a každému druhému vynadal do orgánov (to je teraz populárne), prípadne do iných mentálnych narušení. ?
nič, len si zbytočne zdvíham tlak.. ale pred pár dňami bola aj diskusia na sme.sk a podobné sprosté názory boli aj tam. Ludia si prečítajú alebo začujú nekompletnú informáciu a robia si potom nekompletné názory ako sú oni sami nekompletní... Boja sa akejkoľvek zmeny. ble...
Periodikum rukami pracujucej, ale o to menej hlavu pouzivajucej verejnosti v Cechach je dennik Blesk. To su take noviny, ze aj Novy Cas je popri nich seriozny dennik, a Plus 7 dni je voci tomu hotovy intelektualny skvost. Mam dojem, ze bleskovky.sk su slovenskou filialkou Blesku.
Tie noviny nikdy nenapisali nic, kde by sa hlbsie zamyslali nad temou. Nie su totiz urcene pre mysliacich ludi a ani ich mysliaci ludia nepisu. Ziadnej napravy sa nedomozete, pretoze v honbe za sekundovymi senzaciami predsa nebudu tlacit clanok, kde by sami seba opravili.
Yo a 93+39 aj cez vikend. Nepopieram vsak jedno - obyvatelom konca Luk sa cestovanie zhorsi - ved jasne, ze im bude smutno za tymi prazdnymi busmi, ktore sa tam teraz prehanaju.
94 chodi aj v sedle a na Racianske myto sa z Luk dostanes 95+11 (za predpokladu stareho systemu elektriciek) alebo 98+39/61/74/204 - a to aj cez vikend.
Re #45916 funak: A kam chces tou 87 cestovat? Do Slovnaftu? 68+70 alebo 98+70. Na Dolne hony? 68+201/202. Do Ruzinova? 68+elektricky. A aj tak dufam, ze tam 30 min. interval nebude - aby bola zabezpecena nadvaznost 98+87 v Ovsisti...
Hehe, zboznujem argumenty, ze niekto nechodi busmi... Trepes totiz blbosti, lebo autori su stali zakaznici petrzalskych busov, takze na rozdiel od inych vedia, co robia
NN: Presne, 15-minutovy listok by sa zisiel... 83 a 84 sa nemenia.
Len si chcem overit, podla noveho navrhu bude nadalej mozne sa dostat zo zastavky Jungmannova na SAV priamo bez prestupu linkami 83 a 84 (s tym ze 81 bude zrusena) ale rychlejsie v lepsom intervale?
Ad poznamka o ruseni zbytocnych zastavok - aky maju vyznam zastavky Jungmannova/Halova vzdialene od seba par metrov, jedna z nich by mohla byt pokojne zrusena.
A k propagacii rychlejsieho spojenia s viac prestupmi - nebolo by logicke, aby sa s pribudajucimi prestupmi predlzila aj platnost zakladneho listka aspon na 15min co by bola vhodna kompenzacia pre prestupujucich za rovnaku cenu?
d3k0