Len si chcem overit, podla noveho navrhu bude nadalej mozne sa dostat zo zastavky Jungmannova na SAV priamo bez prestupu linkami 83 a 84 (s tym ze 81 bude zrusena) ale rychlejsie v lepsom intervale?
Ad poznamka o ruseni zbytocnych zastavok - aky maju vyznam zastavky Jungmannova/Halova vzdialene od seba par metrov, jedna z nich by mohla byt pokojne zrusena.
A k propagacii rychlejsieho spojenia s viac prestupmi - nebolo by logicke, aby sa s pribudajucimi prestupmi predlzila aj platnost zakladneho listka aspon na 15min co by bola vhodna kompenzacia pre prestupujucich za rovnaku cenu?
no pekne..
97 (87) bude mat interval _iba_ skvelych 30m cez vikend. a to este ked nou budem chciet ist, musim sa doviezt do ovsista 98ckou, ktora ma tiez skvelych 20m. takze sa mi moze kludne stat, ze budem cakat cca 50m na autobusy.. vidno, ze ti co to navrhuju, nechodia busmi.. alebo len sluzobnymi.. ?
dufam, ze to skonci na 0%, lebo toto by uz bola sila..
btw. preco sa v tych 'skvelych' vyhladoch nespomina aj ina doba ako 'spicka'? co tak jazda pocas dna, vecer, alebo cez vikendy? nech rovno zrusia 10 a 30m listky, lebo budu nepouzitelne ;o)
podla mna by to bolo OK, sice raz prestupim, ale pojde mi spoj castejsie. snad to schvalia. Inak neviem co bude, ked nebude tych 30 busov. Predpokladam, ze 99% z nich je klbovych
Hovoria ti nieco pojmy "kapacita" a "vozidlove kilometre"? A v neposlednom rade mapa? Na MHD je kazdy odbornik - hlavne, kym na vsetko len nadava - akurat by som rad vedel, kto vymysli nieco lepsie. Alebo mozme si spravit aj lepsie varianty - linku 159 Vajnory - Jasovska s intervalom 60 minut, linku 129 Devin - Holicska s intervalom 135 minut, linku 103 Koliba - Vysehradska s intervalom 45 minut, atd. Urcite by sa nasiel niekto, kto by tym cestoval, tak preco to nezaviest, nie? Ak nerobi problem ludom cakanie 20 minut na polovicu petrzalskych liniek v sedle a cez vikend, tak potom im zaiste nebude robit problem cakat ani 30 minut a tak dalej... A na zaver este jedna otazocka - co myslis, odkial si DPB vycuca nove autobusy, ked sa mu stare rozpadnu?
Dopravna politika mesta sice hlasa preferovanie MHD, ale vsetky doterajsie kroky idu opacnym smerom - preferovanie individualnej automobilovej dopravy (IAD). Zaiste navrhovane zmeny sposobia vlnu rozhorcenia a isty odliv cestujucich od MHD k IAD, ak si to mozu dovolit. Suhlasim s tym, ze kde je menej penazi, tam je menej muziky. Preto si mesto same sebe vlastne tak trochu odporuje. Na druhej strane musim ako dopravny znalec napisat, ze tie zmeny mali nastat uz davno, v rokuu 2000, ked sa precislovavali linky a zaviedla sa prestupna tariafa, lebo to linkove vedenie je naozaj neefektivne. Skoda iba ze nemame vybudovane adekvatne prestupne terminaly, kde nitko nezmokne, nebude sa tlacit a nemusi behat hore - dolu po schodoch alebo krizom cez cestu.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
funak