Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: runway #45706:
Ale zrejme ti už nebude vadiť, že tou ex92 potom 82 sa síce s prestupom, ale dostaneš aj medzi 8.00 a 14.00 a aj po 19.00 čo na VŠ nie je žiadna rarita končiť o pol ôsmej ako takisto je bežné začínať o 11.00. Pri tomto systéme ušetríš dobrých 10 minút oproti L81 + L39/31
Doteraz si do školy chodil bez prestupu jedine ráno a poobede, inak si musel pretupovať a to tak, že si buď prešiel podchodom na opačnú stranu alebo si prešiel na úplne inú zastávku. Teraz prestúpiš na tej istej zastávke na bus, ktorí ti bude jazdiť častješie a menej plný ako L39, L31.
Toto nie sú argumenty. Najprv ti vadí, že sa prdĺži cestovanie a ak ti dokážeme, že nie, tak zrazu ti to až tak nevadí, vadí ti prestupovania pričom väčšinu času do školy prestupuješ.
A ak vidíš len prestup L95 + L12 tak si to skúr najprv poriadne preštudovať a až potom kritizuj. Lebo ešte máš L95 a L82 (ktorá bude jazdiť celodenne aj cez víkend) alebo pôjdeš L95 + L83 a potom L31/39 alebo L5/9
Reply on: runway #45706:
Si proste hlupák a stále to dokladuješ.
Reply on: runway #45694:
Si jednako hlupák a jednako klamár...
Reply on: runway #45706:
pri setreni sa obvykle velmi zlepsovat neda ? a jedno si uvedom....kam by sme dospeli, keby sa museli zapracovat prepravne poziadavky kazdeho jedneho cestujuceho, tak aby mal od domu priame spojenie na vsetky miesta v BA??? Napriklad taki obyvatelia DD sa do centra mesta bez prestupu nedostanu vobec dnes ani zajtra...a to uz dnes nie je ziadne male sidlisko...a pritom tam ani nemaju ziadne klbove autobusy...
Reply on: runway #45706:
Tebe vadí, že sa vezieš tri zastávky, čakáš, potom sa vezieš štyri? Veď Ty sa vezieš nadpriemerne dlho 😉 Moja cesta by bola 1-3 zastávky 83kou a 3-1 zastávku 81kou. Po novom to budú štyri zastávky 88ičkou. Ale len tento fakt, že v súčasnom systéme nemám priamy spoj do roboty ma neoprávňuje odsudzovať súčasný systém ako celok.
To, že nebudem mať miesto na sedenie mne osobne nevadí (ani v prípade dlhšej cesty), ja mám totiž sedavé zamestnanie, kde sa nasedím až-až. 😃
Reply on: runway #45706:
veľmi pekne napísané, úplne súhlasím.
Reply on: tr3mp #45703:
ok, asi som to naozaj s tymi 45-minutami prehnal. V podstate tu ani nejde o minuty, je mi jedno ci podla stareho planu cestujem povedzme 18 minut a podla noveho to bude 15 minut alebo 24 minut. Pre mna je podstatne to, ze budem musiet kazdy den nesystematicky prestupovat takym sposobom, ze nastupim, odveziem sa 3 zastavky, vystupim, cakam, nastupim, odveziem sa 4 zastavky, vystupim, cakam, nastupim.

Namiesto "nastupim, veziem sa a vystupim" 🙂

2. vec co mi vadi je to, ze odomna sa nedostanem bez prestupov na miesta na ktore som bol zvyknuty chodit priamo.

3. vadi mi, ze sa zrusia autobusy 81, 85, 78, 92 prakticky VSETKO co islo odomna a umoznovalo priamy pristup do mesta.

81 -> hodzovo namestie
78 -> mala scena/safko
92 -> mlynska dolina
85 -> mala scena/safko

4. vadi mi, ze uz nebudem sediet na prazdnom sedadle ako doteraz

Vysledok je, ze nepocitujem zlepsenie.
Reply on: Ámos Keynes #45702:
no ja tych moznosti prestupovat do skoly tolko nevidim. Jedina moznost je 95 + 12, kde je 12-ka este nejaky doplnkovy spoj. Teraz mam moznosti viac nez dost -> 92, 81+5, 9 atd .., 81+39/31
Reply on: runway #45701:
Ja som len reagoval na to : "no, tak som rad ze asi ten navrh petrzalka neodsuhlasi" aj keď to neodsúhlasí, tak to nič nemení na tom, že do toho nemajú čo hovoriť. Je to ako keby neodsúhlasili linkové vedenie v Košiciach.
Ja dúfam, že to mestské zastupiteľstvo odsúhlasí a budem cestovať lepšie, častejšie a rýchlejšie.
Reply on: runway #45694:
"a moze priniest akurat neunosne KAZDODENNE a zbytocne prestupovanie a len predlzenie doby cestovania". Ty vravíš, že môže priniesť len predĺženie doby cestovania. Ja si to nemyslím. V niektorých reláciach sa doba cestovania predĺžiť môže, inde sa naopak môže skrátiť. Príklad: Cestuješ z Lúčanky na Šafárikovo nám. V súčasnosti je to bez prestupu linkou 95 za 18 minút. V novom návrhu sa na Šafárikovo nám. dostaneš za 14 minút. Naviac, ak si zle vyrátaš odchod z domu a 95ka Ti zdrhne, v súčasnosti budeš čakať 9 minút, v novom systéme 3 minúty. Teda výsledný čas cesty aj s čakaním v tomto prípade bude 27 minút oproti 17 minútam.
Reply on: runway #45700:
A ja ti hovorím, že sa o zhoršenie kvality nejedná, práve naopak. A máš tvrdenie proti tvrdeniu a čo s tým spravíš.A to, že sa mi cestovať bude lepšie myslím úplne vážne. Aj napriek tomu, že do školy a za priateľkou budem musieť prestupovať ale tých možností bude toľko, že sa to vypláca. Lebo teraz chodím L90 trikrát za hodinu. Potom pôjdem L99 s prestupom 10 krát za hodinu.
>> A poslednou vecou je, že MČ Petržalka sa do linkového vedenia nemá čo starať. Neplatia za MHD, tak nech sa nestarajú.

mne je uplne jedno kto kde co a kolko plati. Pre mna ako cestujuceho, ktory si mimochodom MHD tiez plati, je dolezitejsie, ze NEDOJDE k zlepseniu kvality cestovania.

>> a idem mu napísať, že ja s tým súhlasím"

nech sa paci
- v nizsom prispevku som uviedol ze mi vyssie intervaly nevadia ak sa dostanem do cieloveho bodu za kratsi cas a s menej prestupmi. Naviac trojminutove intervaly su podla mna v bratislave zbytocne.

>> "(ale upozornujem, ze klbove vozidla sa rychlo minaju a nove sa nekupuju)? setrit sa bude musiet tak ci tak..."

Setrenie by nemalo znamenat automaticky zhorsenie kvality. Tu sa vsak o zhorsenie kvality jedna.
Reply on: tr3mp #45698:

? Uz som chcel napisat, ale netreba. ?
Reply on: runway #45694:

Technopol - Hlavná stanica (v súčasnosti 23 minút): 95 Šafárikovo nám. -> 13 Hlavná stanica: 9 + 13 = 22 minút + prestup
Technopol - Hodžovo nám. (v súčasnosti 18 minút): 95 Šafárikovo nám. -> 13 Poštová: 9 + 5 = 14 minút + prestup
alebo
Technopol - Hlavná stanica (v súčasnosti 23 minút): 98 Smolenická -> 93 Hlavná stanica: 2 + 17 = 19 minút + prestup (max. 3 min. v špičke)
Technopol - Zochova (v súčasnosti 16 minút): 98 Smolenická -> 93+94 Zochova: 2 + 10 = 12 minút + prestup (max. 1,5 min. v špičke)
Ako si to myslel s tými 45 minútami?
Reply on: runway #45694:
A poslednou vecou je, že MČ Petržalka sa do linkového vedenia nemá čo starať. Neplatia za MHD, tak nech sa nestarajú. a idem mu napísať, že ja s tým súhlasím.
Reply on: runway #45694:
Myslíš, že pôjdeš z Technopolu L95 na Šafko max 10minút a tam prestúpiš na L13 - maximálne budeš čakať 5 minút a tá ťa odvezie na Poštovú a na Hlavnú stanicu.
Teraz to L81 trvá !!23minút!! takže nezavádzaj, že 15 - 20 minút.
Reply on: runway #45694:
si dochodca, ze ti tak vadia prestupy? chces radsej sucasny system s ovela dlhsimi intervalmi (ale upozornujem, ze klbove vozidla sa rychlo minaju a nove sa nekupuju)? setrit sa bude musiet tak ci tak...
http://www.petrzalka.sk/buxus/generate_page.php?page_id=981

no, tak som rad ze asi ten navrh petrzalka neodsuhlasi. Som za zmeny, ale predkladany navrh je podla mna obycajny paskvil, ktori likviduje MHD v petrzalke a moze priniest akurat neunosne KAZDODENNE a zbytocne prestupovanie a len predlzenie doby cestovania. Aj keby chodil autobus aj kazdu minutu, na miesta odkial sa mam moznost dostat teraz bez prestupu a za 15-20 minut by cesta trvala najmenej 45 minut + 2 prestupy. -> priklad 81 technopol -> hodzovo namestie / hlavna stanica!
Reply on: Ámos Keynes #45690:

Nemam ten pocit. To je skor dosledok toho auditu...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.