O tych bizniscentrach mi ani nepis. Ziadne nema poriadne napojenie na MHD, zastavka je u niektorych uplne mimo, teraz to tu este rozkopali aby robili dalsi kruhovy objazd, niet kam zaparkovat, bordel... Grrrr.. ?
sorry, ale neda sa mi nevyjadrit na margo prestupov. ok, nemam vela pripomienok k zmenam, aj ked si neviem predstavit starsich ludi a handicapovanych ludi, ako budu stale prestupovat.
no skor mi vadi jedno: v mestach kde som zazil krastie linky s prestupmi bolo metro. teda, clovek vysiel z eliny alebo busu a isiel do metra. v metre nie je zima, ani horuco (okrem NY broadway a pod. ;o) ) a hlavne, neprsi tam na vas atd. teraz je leto, pekne. ale pride september a az do maja nam bude niekedy prsat, inokedy liat a fukat, inokedy snezit... hm, neviem, ci je to kvalitne a pohodlne cestovanie...
a tu v business centre stale viac ludi presedlava na svoje vlastne vozitka, alebo sa nechava vozit. ludia maju mhd plne zuby. skoda, velka skoda.
ked uz prestupy, tak potom, nech sa na prestupnych uzloch vybuduju aj prijemne a kapacitne pristresky, ktore naozaj budu plnit svoj ucel. hmmm
o5 jeden nazor neodbornika ;o) a upozornujem, ze nie som z cukru. ale tiez rasdej pridem do prace suchy a cisty. a nehovoriac o mamickach s kocikmi a pod.
Vcera som videl zaujimavu situaciu.
Na nemenovanej zastavke zastal solo bus na druhej pozicii. Klbak za nim vypustil ludi a cast sa presunula do sola. Vodic sola, s rukou pod bradou, pockal prebiehajucich, potom otvoril dvere dobiehajucim a nakoniec odchadzal pomaly s pohladom do spatneho ci niekto este nedobieha.
A vodic klbaku nasledne potiahol z tretej pozicie na zastavke na zaciatok a zobral este par ludi.
Ale zrejme ti už nebude vadiť, že tou ex92 potom 82 sa síce s prestupom, ale dostaneš aj medzi 8.00 a 14.00 a aj po 19.00 čo na VŠ nie je žiadna rarita končiť o pol ôsmej ako takisto je bežné začínať o 11.00. Pri tomto systéme ušetríš dobrých 10 minút oproti L81 + L39/31
Doteraz si do školy chodil bez prestupu jedine ráno a poobede, inak si musel pretupovať a to tak, že si buď prešiel podchodom na opačnú stranu alebo si prešiel na úplne inú zastávku. Teraz prestúpiš na tej istej zastávke na bus, ktorí ti bude jazdiť častješie a menej plný ako L39, L31.
Toto nie sú argumenty. Najprv ti vadí, že sa prdĺži cestovanie a ak ti dokážeme, že nie, tak zrazu ti to až tak nevadí, vadí ti prestupovania pričom väčšinu času do školy prestupuješ.
A ak vidíš len prestup L95 + L12 tak si to skúr najprv poriadne preštudovať a až potom kritizuj. Lebo ešte máš L95 a L82 (ktorá bude jazdiť celodenne aj cez víkend) alebo pôjdeš L95 + L83 a potom L31/39 alebo L5/9
pri setreni sa obvykle velmi zlepsovat neda ? a jedno si uvedom....kam by sme dospeli, keby sa museli zapracovat prepravne poziadavky kazdeho jedneho cestujuceho, tak aby mal od domu priame spojenie na vsetky miesta v BA??? Napriklad taki obyvatelia DD sa do centra mesta bez prestupu nedostanu vobec dnes ani zajtra...a to uz dnes nie je ziadne male sidlisko...a pritom tam ani nemaju ziadne klbove autobusy...
Tebe vadí, že sa vezieš tri zastávky, čakáš, potom sa vezieš štyri? Veď Ty sa vezieš nadpriemerne dlho Moja cesta by bola 1-3 zastávky 83kou a 3-1 zastávku 81kou. Po novom to budú štyri zastávky 88ičkou. Ale len tento fakt, že v súčasnom systéme nemám priamy spoj do roboty ma neoprávňuje odsudzovať súčasný systém ako celok.
To, že nebudem mať miesto na sedenie mne osobne nevadí (ani v prípade dlhšej cesty), ja mám totiž sedavé zamestnanie, kde sa nasedím až-až.
ok, asi som to naozaj s tymi 45-minutami prehnal. V podstate tu ani nejde o minuty, je mi jedno ci podla stareho planu cestujem povedzme 18 minut a podla noveho to bude 15 minut alebo 24 minut. Pre mna je podstatne to, ze budem musiet kazdy den nesystematicky prestupovat takym sposobom, ze nastupim, odveziem sa 3 zastavky, vystupim, cakam, nastupim, odveziem sa 4 zastavky, vystupim, cakam, nastupim.
Namiesto "nastupim, veziem sa a vystupim"
2. vec co mi vadi je to, ze odomna sa nedostanem bez prestupov na miesta na ktore som bol zvyknuty chodit priamo.
3. vadi mi, ze sa zrusia autobusy 81, 85, 78, 92 prakticky VSETKO co islo odomna a umoznovalo priamy pristup do mesta.
81 -> hodzovo namestie
78 -> mala scena/safko
92 -> mlynska dolina
85 -> mala scena/safko
4. vadi mi, ze uz nebudem sediet na prazdnom sedadle ako doteraz
no ja tych moznosti prestupovat do skoly tolko nevidim. Jedina moznost je 95 + 12, kde je 12-ka este nejaky doplnkovy spoj. Teraz mam moznosti viac nez dost -> 92, 81+5, 9 atd .., 81+39/31
Ja som len reagoval na to : "no, tak som rad ze asi ten navrh petrzalka neodsuhlasi" aj keď to neodsúhlasí, tak to nič nemení na tom, že do toho nemajú čo hovoriť. Je to ako keby neodsúhlasili linkové vedenie v Košiciach.
Ja dúfam, že to mestské zastupiteľstvo odsúhlasí a budem cestovať lepšie, častejšie a rýchlejšie.
"a moze priniest akurat neunosne KAZDODENNE a zbytocne prestupovanie a len predlzenie doby cestovania". Ty vravíš, že môže priniesť len predĺženie doby cestovania. Ja si to nemyslím. V niektorých reláciach sa doba cestovania predĺžiť môže, inde sa naopak môže skrátiť. Príklad: Cestuješ z Lúčanky na Šafárikovo nám. V súčasnosti je to bez prestupu linkou 95 za 18 minút. V novom návrhu sa na Šafárikovo nám. dostaneš za 14 minút. Naviac, ak si zle vyrátaš odchod z domu a 95ka Ti zdrhne, v súčasnosti budeš čakať 9 minút, v novom systéme 3 minúty. Teda výsledný čas cesty aj s čakaním v tomto prípade bude 27 minút oproti 17 minútam.
A ja ti hovorím, že sa o zhoršenie kvality nejedná, práve naopak. A máš tvrdenie proti tvrdeniu a čo s tým spravíš.A to, že sa mi cestovať bude lepšie myslím úplne vážne. Aj napriek tomu, že do školy a za priateľkou budem musieť prestupovať ale tých možností bude toľko, že sa to vypláca. Lebo teraz chodím L90 trikrát za hodinu. Potom pôjdem L99 s prestupom 10 krát za hodinu.
>> A poslednou vecou je, že MČ Petržalka sa do linkového vedenia nemá čo starať. Neplatia za MHD, tak nech sa nestarajú.
mne je uplne jedno kto kde co a kolko plati. Pre mna ako cestujuceho, ktory si mimochodom MHD tiez plati, je dolezitejsie, ze NEDOJDE k zlepseniu kvality cestovania.
- v nizsom prispevku som uviedol ze mi vyssie intervaly nevadia ak sa dostanem do cieloveho bodu za kratsi cas a s menej prestupmi. Naviac trojminutove intervaly su podla mna v bratislave zbytocne.
>> "(ale upozornujem, ze klbove vozidla sa rychlo minaju a nove sa nekupuju)? setrit sa bude musiet tak ci tak..."
Setrenie by nemalo znamenat automaticky zhorsenie kvality. Tu sa vsak o zhorsenie kvality jedna.
Technopol - Hlavná stanica (v súčasnosti 23 minút): 95 Šafárikovo nám. -> 13 Hlavná stanica: 9 + 13 = 22 minút + prestup
Technopol - Hodžovo nám. (v súčasnosti 18 minút): 95 Šafárikovo nám. -> 13 Poštová: 9 + 5 = 14 minút + prestup
alebo
Technopol - Hlavná stanica (v súčasnosti 23 minút): 98 Smolenická -> 93 Hlavná stanica: 2 + 17 = 19 minút + prestup (max. 3 min. v špičke)
Technopol - Zochova (v súčasnosti 16 minút): 98 Smolenická -> 93+94 Zochova: 2 + 10 = 12 minút + prestup (max. 1,5 min. v špičke)
Ako si to myslel s tými 45 minútami?
A poslednou vecou je, že MČ Petržalka sa do linkového vedenia nemá čo starať. Neplatia za MHD, tak nech sa nestarajú. a idem mu napísať, že ja s tým súhlasím.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
tr3mp