"Kupovanie novych sa tak skoro nepredpklada" nizsie je napisane naklady na 1 osobu na kilometer su u elektricky o takmer polovicu nizsie ako u busu. Hruba ekonomia: Z tohto by vyplyvalo ze z dlhodobeho hladiska je ovela lepsie zobrat si uver na nove elektricky nez pouzivat autobusy, je to tragedia ze jedinym kriteriom su vstupne naklady na kupu a nemysli sa na buducnost.
lebo niesu ake elektricky asi presuvat. A ku kupovaniu novych vozov do parku sa tak skoro nepredpoklada a GO
trva dlhsie ako by si predpokladal tak asi preto niesu ake vozy presuvat ?
Toto uz bolo niekolkokrat vysvetlene, ze som zamenil Vinohrady za Vajnory, rec bola o Vinohradoch. Ospravedlnujem sa za povodnu dezinformaciu.
Re #45342 S499.1023: Provnaj si pocet cestujucich na stanici Petrzalka, a cestujucich zo smerov ZA, TO, ZV... ved tam zastavuju rychliky z ludmi zo 75percent uzemia Slovenska(okrem Zahoria a juhu).
Re #45350 S499.1023:To sa mam zdrginat z Vinohradov elektrickou az do centra? A cez Karlovu Ves ma rovno neposles? Elektricky maju bezny interval 12 minut pokial viem. A ze ma BA nejaky chrbticovy system? HA HA HA
Stacila by jedna linka okolo Polusu a ZST Nove Mesto smerom dalej terbars na Prievoz. Spojila by rychlikovu stanicu Vinohrady s dvomi radialami na Zlate piesky a Ruzinov. A odkial beries istotu, ze v prestupnom systeme z menej linkami by taka linka nemohla byt, to ty tvoris CP?
Viem, že dnes by to bol už viacmenej problém, lebo daná oblast je pomerne zastavaná. Boli tu snahy o posunutie stanice a výstavby novej haly niekolko sto metrov smerom dalej k depu. Existuju projekty. Mala tam byt aj plánovaná stanica metra. Vzhladom na hustotu dnešnej zástavby by muselo dojst ale k radikalnej asanacii okolitích budov. Dnešné návrhy sa skor točia okolo toho, že by bolo dobré vybudovat stanicu dakde pri letisku alebo ju nahradit novovybudovanou hlavovou stanicou BA-Filiálka, čo je podla mna mierne zvrátené.
S499: Velky ako velky. Teraz je to take vselijake - jedni maju, druhi nemaju kosele... V podstate neviem ci je lepsie ich mat ci nie, ale ked uz, tak vsetci. No su na to rozne nazory.
Hej, v takej Trnave mi ani polhodinové čakanie nebude vadiť, keď pri prestupe budem musieť tak či tak platiť znova ? . Máme aj hodinové lístky, nielen polhodinové.
Keby sa drasticky zredukoval počet liniek, tak by medzi tými linkami URČITE nebola linka zo žst. Vinohrady k Polusu ? . Dávaš tu z príklad Brno a chceš presný opak. Však máš na Vinohradoch ŠTYRI (ráno päť) liniek chrbticového systému s možnosťou prestupu k Polusu aj do Ružinova, tak čo sa Ti vlastne nepáči? Keď pôjdeš v Brne do Tesca, tiež vystúpiš z vlaku v Horných Heršpiciach?
A my tu máme intervaly 5-10 minút, nie sme v Trnave so špičkovm intervalom občas aj pol hodiny ? .
ako komu, pravdupovediac mne imhd.sk fachá tiež nejak divne. Na načítanie stránky čakám minútu a keď ma to nebaví tak to vypnem tak potom nevidím, či to tam je.
Re #45306 si: "pre vacsinu ludi prestupovanie nie je lakave" a to odkiaľ viete? A ak by to tak už aj bolo, prečo potom? Bolo by prestupovanie podľa Vás lákavé keby bol hustý interval s riedkou a ľahko pamätateľnou sieťou liniek?
Re #45310 si: "A prestup _je_ nepohodlny, aj ked rovno zabezpecis pri prestupe priamu navaznost liniek... a ked uz teraz musis na neakej ceste aspon raz prestupovat a po zmene by si musel este viackrat, tak iste vies ako ti na to velka cast cestujucich zareaguje... (je to uz odskusane a zneprijemnovanim cestovania odliv cestujucich nezastavis)"
Tak podľa tohto sa zdá, že sme v pätovej situácii. Lebo prestup nie a na kvalitné intervaly bez prestupov nemáme. Tak MHD zanikne...
Re #45313 tomas1: v Lamači sú s prepáčením nejakí oslopanci asi. To druhé je Aprília Žartovná a tá toho tiež veľa nevie. To, že krepí používajú skratku na diskusii nie je relevantné. Súkromný článok nejakého fasíka spolu s analýzou ťažkých machrov z Nového dňa (z roku 2001) sú tiež veľmi "smerodajné". Na ktorom materiály vydanom dopravným podnikom je skratka DPMB??? Áno každému kto to používa napíšte, že to má zle. Veď to spravili aj kolegovia tu z fóra Vám.
Re #45330 si: 81-71 asi hovoril o vlakoch miesto busov zvážajúcich ľudí z regiónu do práce v BA.
Keby mi chodila priama linka z Ostredkov do Devínskej Novej Vsi, tak nemám najmenší dôvod chodiť na autobusovú stanicu. Ale keďže vidím, že by frekvencia v tejto relácii nenaplnila ani SOR B7,5 Lili v hodinovom intervale, tak nemám dementné požiadavky ? .
untrop
Re #45306 si: "pre vacsinu ludi prestupovanie nie je lakave" a to odkiaľ viete? A ak by to tak už aj bolo, prečo potom? Bolo by prestupovanie podľa Vás lákavé keby bol hustý interval s riedkou a ľahko pamätateľnou sieťou liniek?
Re #45310 si: "A prestup _je_ nepohodlny, aj ked rovno zabezpecis pri prestupe priamu navaznost liniek... a ked uz teraz musis na neakej ceste aspon raz prestupovat a po zmene by si musel este viackrat, tak iste vies ako ti na to velka cast cestujucich zareaguje... (je to uz odskusane a zneprijemnovanim cestovania odliv cestujucich nezastavis)"
Tak podľa tohto sa zdá, že sme v pätovej situácii. Lebo prestup nie a na kvalitné intervaly bez prestupov nemáme. Tak MHD zanikne...
Re #45313 tomas1: v Lamači sú s prepáčením nejakí oslopanci asi. To druhé je Aprília Žartovná a tá toho tiež veľa nevie. To, že krepí používajú skratku na diskusii nie je relevantné. Súkromný článok nejakého fasíka spolu s analýzou ťažkých machrov z Nového dňa (z roku 2001) sú tiež veľmi "smerodajné". Na ktorom materiály vydanom dopravným podnikom je skratka DPMB??? Áno každému kto to používa napíšte, že to má zle. Veď to spravili aj kolegovia tu z fóra Vám.
Re #45330 si: 81-71 asi hovoril o vlakoch miesto busov zvážajúcich ľudí z regiónu do práce v BA.