A čo by sa stalo, keby polaritu zabudol prepnúť? ?
Najjednoduchšie by zrejme bolo trhnúť Nové Mesto a magistrát o nejaký ten miliónik na jednu 24Trku alebo Trollino? Keď vravíš, že nové troly to majú automaticky. A jazdil by tam dokonca aj NP, aby aj postihnutý si mohli spraviť vychádzku do prírody. ? ?
BogMac: Keď si taký cien znalý, nevieš koľko by taká sranda jednostopová na Železnej až hore mohla stáť?
Ďakujem. Dúfam, že to budeme môcť konečne uzavrieť.
Re #44741 Andy: Tak niekde v strede kde sa obvykle stretávajú, bude urobené "čudo" aby mohli normálne prejsť a budú sa čakať.
Dva vozy sú tam preto, že skrz jazdného času sú potrebné dva vozy alebo kvôli prestávkam vodičov alebo skrz nadstav na 3.DTP a vodiči nemajú odjazdené čo by mali mať?
Tá páka, čo som spomínal má len dve polohy. Takže asi by to vyzeralo tak, že pred tým úsekovým deličom by vypol 600 V tou velkou čiernou pákou, potom by prepol tou mnou spomínanou pákou(je tuším niekde pri nohách) polaritu a potom na novom úseku by zas zapol veľkú čiernu páku
Tak tie precentá.
500.000 je pri rozpočte 2,2mld. 0,023%
50h je pri cene lístka 14Sk 3,5% pri 18Sk lístku to je 2,78%
Aj keď neviem čo to stým má spoločné, lebo mne pri výmene lístkov pri novej cene môže byť ukradnuté koľko je percentuálne výrobna cena na nominálnej hodnote. Pre mňa je dôležité ako to zaťaží rozpočet DP.
otazka zvycajne konci otaznikom, tvrdenie bodkou, takze som dedukoval, ze to tvrdis a nie, ze sa pytas... = Otázka zvyčajne končí otáznikom, tvrdenie bodkou, takže som dedukoval, že to tvrdíš a nie že sa pýtaš...
To je to isté. Sorry ale niekedy, teda často ten otáznik zabúdam.
A ešte by som rád spýtal ako to je, keď voz pôjde cez tú výhybku. Musel by sa vodič rozbehnúť, dať páku (tú o ktorej písal Andy v #44739 čo majú 14/15Tr) do nuly, prejsť cez výhybňu zotrvačnosťou a potom ju dať do druhej polohy?
A čo sa stane ak by sa vodič pomýlil a dal páku do zlej polohy? Odpáli to vo voze niečo?
Amos: otazka zvycajne konci otaznikom, tvrdenie bodkou, takze som dedukoval, ze to tvrdis a nie, ze sa pytas... Cenu listka sice dedukujem, ale z ceny predoslej a riadne fakturovanej (roky 99/00), takze ocakavaj jej narast. Cez tyzden sa pokusim dodat Ti aktualnu. Ako je to s tymi percentami?
Lebo som myslel, že keď spojím cez výhybku dva dráty, tak to neurobí dobrotu. Preto som sa tu na tomto diskusnom fóre pýtal, ako to funguje, ale pri tebe človek už asi ani to nemôže. Právo na otázku si zjavne zobral a keď človek niečo nevie má ostať blbý.
A skrz lístky ty tiež dedukuješ výrobnú cenu lístka, že?
BigMac: Veru, a v BA aj veľké skúsenosti máme s pertinaxom a inými hodnotnými izolantami. Aj výhybka Ohio Brass na Železnú Studničku by sa určite v sklade našla, a keby Melody Boys ing. Pertinaxa dobre v sklade hľadali, tak možno aj podvesná značky Siemens z roku 1941?.
Amos: mimochodom, len tak na margo: vies preco sa prestali tlacit Easy karty za dve stovky a Prima za 199,-Sk? Lebo vysoke vyrobne naklady. A isto aj sam uznas, ze mobilna komunikacia je trolinku lepsi biznis ako MHD. Kolko je krycich prvkov na takom dobijacom kupone a kolko na cestovnom listku? Uz si zas dlho sam seba nezhovadil a zacina Ti to chybat? Preco trepes? Zas polopravdy? Ta cena je vysoko, ale hodne vysoko cez korunu.
Amos: myslis, ze vyrobne naklady na jeden CL su 50hal? Ja mat Tvoj optimizmus a Rotschildove peniaze... A keby ten listok mal vyrobne naklady ako uvadzas, kolko percent je -,50 zo 14,-Sk, ked sa tu uz percentami ohanas? Spocitaj si, kolko je na takom listku ochrannych prvkov. Stale veris v pätdesiatnik? Tak zavolaj napr do Casica.
Aha, ja som myslel, že keď tam dám výhybňu tak sa to vyskratuje. O.K. takže o problém menej.
BigMac: Aj keby stál 50h tak strata pri vrátení 1mil. lístkov, čo by každý Bratislavčan musel doniesť 2,3 lístka by bola 500.000,- Pri 2,2mld. rozpočte je to koľko percent?
Inak - preco slepo ukoncit? Normalne sa da vyhybkou zaustit naspat do toho jedneho privodneho vedenia. Na vyhybke sa bude menit polarita.
#44736 Kuku: nepochopils, co jsem chtel naznacit. Ze pokud existuje levne reseni, ktere jde realizovat rychle, a drahe reseni, ktere se navic da realizovat az za dvacet let, tak se v Praze zasadne vybira B, i kdyby provizorium melo trvat nevim jak dlouho. To ostatne v Bratislave taky. Jenomze Praha ma o rad vic penez.
Bolo to v Hradci Kralove v useku Placice-Kukleny. Este sa mi podarilo tym ist. 14Tr s tym nemali problemy. Potom tu trat nie ze zdvojkolajnili, ale zrusili a na konecnu do Placic natiahli droty inou cestou v suvislosti s vystavbou Hypernovy. Ale uz je to viac ako rok, take tri-styri.
Papyr