Reply on: Ámos Keynes #44737:
jazda pod trolejom opacneho smeru mozna je aj so sucasnymi vozidlami (nudzove sa to pouziva), ale myslim ze by bolo 100x jednoduchsie a mozno aj lacnejsie spravit tam tie trolejove stopy 2 (ked uz mas stlpy, prevesy, meniaren aj zakopane privody k trakcnemu vedeniu tak naklady na tu samotnu trolejovu stopu su uz myslim zanedbatelne)
Ámos Keynes
Začal sa už opravovať aj IX. mlyn. Teda opravovať?! Mal sanovanú omietku a pripravených bolo niekoľko paliet tehál, tak hádam sa to podarí konečne oživiť. Mohol by sa ešte zbúrať ten skanzem socialistického stavebníctva poniže a z ruín postaviť Klepáč, teda VIII. mlyn.
Blízko IX. mlynu boli dve pouličné osvtelenia nahradené historizujúcimi. Sú veľmo elegantné, jedno natreté na zeleno, druhé na strieborno, tak dúfam, že to len skúšajú ako by to vyzeralo a preobia tak všetky
Toľko krátke správy z oblasti Želenej studničky v BRATISLAVE.
(Viem, že debatu o Prahe som vyprovokoval aj ja, preto by som sa rád vrátil späť kam patríme)