Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
81-71: plne s Tebou suhlasim v otazke vyjazdov a dojazdov. Jedine co sa vy/dojazdovanim naprazdno získa su jalove km. Vzdy sa da najst nejaka trasa dojazdu s vlkmi, ktora je urcite efektivnejsia ako dojazd z Dubravky naprazdno po linke. Ale nejake tie perlicky sa uz zacinaju objavovat, dufam, ze nie len skusobne.
81-71: argument o presuvajucich sa skapatych autobusoch, plynakoch iducich na plnicku a zalozakoch za ne je scestny, k danej problematike skreslujuci a pre posudenie kapacity planovanej linky B uplne irelevantny.
81-71: urcite je prazske metro vytazenejsie (percentualne aj absolutne) ako cela siet DPB. Ale to nie je o metre a nemetre. To je o velkosti mesta a prilahlej aglomeracie, o hybnosti obyvatelstva, o demografickom vyvoji, o trhu prace a inom.
Reply on: 81-71 #44596:
hmm myslis tie svetelne krizovatky vdaka ktorym dnes na mnohych miestach uz verejna doprava viac stoji ako ide ?
Reply on: 81-71 #44591:
Si obdivovateľom metrovagónov Brill z rokov dvadsiatych:-P?
Reply on: m@rtin #44568:
Rychlodráha neměla sloužit jen letišti ale hlavně návozu z/na Kladno. A zastávky na ní mohly být taky.
Reply on: 81-71 #44560:
A ešte poznámka - áno, keĎ žijem v Prahe, iste so mnou zmieta závisť...
Reply on: 81-71 #44560:
Rozbehnutá výstavba metra za socíku? Si ochorel?
Reply on: BigMac #44589:
S tou vytížeností je to docela problém, jezdím metrem na Cčku skoro každé ráno tak kolem 9 hod a je to docela našlapané, intervaly kolem 3 minut, ale to co zažívám cestou zpět kolem 17 hod je šílené. I při intervalu 2 min (ve skutečnosti přijíždí souprava tak po 1 minutě), se člověk ve stanicích tlačí davem a cpe se do přeplněných souprav. V nejbližších letech by mělo Cčku ulehčit Dčko.

Btw nevite kde bych se více dozvěděl o historii plánování Bratislavského metra, nějaké dokumenty atd? Díky ?
Reply on: tr3mp #44590:
všemožné rozširovania, predlžovania opravovania komunikácií po celom meste, no napríklad most Lafranconi, kolko svetelných križovatiek sa buduje kôli gumokolom, parkovací systém a pod. Sú to len maličkosti, ktoré dávajú obrovské sumy
Reply on: BigMac #44592:
aniv Prahe nemáš metro neustále plné ?
Inak, dost často vidím po meste jazdit klbové busy s označením "ZV alebo slúžobná jazda". To mi pride ako vozenie vzduchu, alebo aj napríklad to, že iba máličko liniek bere ludí na dojazdoch...
Reply on: Kuku #44593:
ako môj nick, musíš vidieť, že mne sa maximálne páčia pôvodné 71-71 súpravy ? ? ?
Reply on: 81-71 #44591:
V tom případě jsem Tě špatně pochopil, souhlasím s Tebou. Ale v tom designu M1 v žádném případě ? M1 rulezz ?
81-71: no rad by som videl tu vytazenost B-linky Janikov dvor - T.myto v case do 06:30 a po 20:00. To by sme povozili kubiky vzduchu, hlavne supravami kapacitne nevariabilnymi...
Reply on: BigMac #44589:
a nielen to, cekovo m1-ky podla mna na staršie vozy dizajnovo nemajú ?
Reply on: 81-71 #44577:
Ok, ale dokážeš vymenovať iné miliardové stavby pre IAD, ktoré financovalo mesto (v nedávnej minulosti) okrem mosta Košická (keďže ten most je zatiaľ financovaný z pôžičky, ktorú si mesto zobralo, ale ešte nespláca)? Alebo tie necelé dve mld. na jedinú stavbu (most) sú tie o ktorých hovoríš ako miliardy dávané mestom na dopravné stavby?
81-71: dalsou chybickou krasy DPP Metra je zalostne nizka kapacita linky C. Praha ma vsak pre metro silny argument: dostatocne vela ludi na to, aby si (primerane) kapacitne dokazal vytazit 5 vozovy vlak pri stale prijatelnom (10min.) intervale aj v skorych rannych a neskorych vecernych hodinach. Mimochodom dalsi prazsky metrokiks je koncepcia novych suprav M1: Nie su variabilne spriahatelne tak, ako boli stare Ečs a 81-71. Z nich si v pripade mimospickovej potreby teoreticky vyziskal aj vlak 2vozovy.
Reply on: Kuku #44587:
prepač, nie si v obraze a rad ta do neho dostanem. Totiž, vela ludí na iMHD má tak trošku čudne prepočty a tvrdia, že skoro všade stačí elina. To by si musel čítat hodne príspevkov o bratislavskom metre, ktoré sa po revolucii v roku 1989 prestalo stavat po spoločenských zmenách. Ja napr. tvrdím, že planovana trasa B Petržalka-janíkov Dvor po Trnaské Mýto by bola určite plne vytažená, iní tvrdia že nie. Nateraz určite v Prahe nie su až tak vytažené úseky Rajská zahrada, Černý most a taktiež v okolí Radlic. Mne to vysvetlovat nemusíš, ja to vidim do buducna, tie uzemia sa zastavajú, tak ako novobudovana trasa na Letnany a pod. Ja som samozrejme za metro, ja som narážal na ludí s iným názorom. To je na dlhšie.
Reply on: 81-71 #44586:
Bych chtěl od tebe slyšet jediný nevyužívaný úsek pražského metra, to by mě docela zajímalo ?
Reply on: BigMac #44584:
Ja sa určite necítim také veci hodnotit, no ak by sa malo stavat metro podla zatažovích prepočtov podla podaktorích ludí tu na iMHD, ktorí to majú ako argument proti BA - metru, potom by určite tretina z existujucej siete v Prahe neexistovala....a to že v Prahe su veci idealnejšie ako tu - plný súhlas

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.