Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Max #44323:
no a ty mi vypravaj o tom aky spoj si mam vybrat ? kto uz by sa uprostred noci trepal na Kolibu? ?
Reply on: Andy #44322:
áno, však to bolo vtedy, čo sme šli na Kolibu - potom cestou jeden z nich machroval s pištolou, ktorú mal za opaskom...
Reply on: Max #44321:
Nie, vtedy tam len niekto trieskal do označovačov, búchal do okien a predtým kopal do plyňáku, rozbil oň fľašu a vyhrážal sa vraždou jeho vodičovi.. 🙂
Reply on: Andy #44320:
myslíš vtedy, ako potom jeden z nich vytiahol na cestujúcich strelnú zbraň?
Reply on: TeBeCe #44315:
Akých zaujímavých? Dodnes si na nejakých zaujímavých pamätám, teda na jednu jazdu 516kou z Hodžovho na Kolibu za asi 200-decibelového spevu cestujúcich "Esmeralda nemá klitoris"... 🙂
Reply on: Max #44316:
no pri tom prehustenom intervale to velmi nevyspekulujes a musis brat co je, resp. co pride ?
Reply on: Andy #44317:
ty si videl na vlastné oči 8 zamestnaných rómov? toľko som ich ja nevidel za celý život... ?
Reply on: TeBeCe #44308:
Včera som zažil najväčší smrad v živote pri ceste SADkou zo Šamorína, pričom v buse bolo asi 8 zamestnaných cigánov, ktorí smrdeli tak, že som ľutoval, že som radšej nešiel po hrádzi na bicykli... (alebo aspoň nepočkal na ďalší bus) 🙂
Reply on: TeBeCe #44315:
☺ ? ? ? ...treba si dobre rozmyslieť kam a kedy cestovať (a do ktorého vozu radšej nenastúpiť a na ktorý konkrétny voz si počkať)
Reply on: Max #44314:
stretol som tych zaujimavych ludi ?
Reply on: TeBeCe #44313:
čo sa stalo? Revizor? Nestihol si prestup? nedostal si sa do vozu? Vodič na hlavnej stanici neotvoril dvere a neumožnil tak cestujúcim nástup? (linka 502)
Reply on: Max #44312:
nocakom so siel len raz.....a naposledy ?
Reply on: TeBeCe #44311:
no vidíš, najlepšie sa cestuje nočnými spojmi - nie je v nich sauna (v zime skôr naopak), sú rýchle, nebývajú veľmi plné, nemusíš mať strach z revizorov, perfektne vychádzajú prestupy, stretneš zaujímavých ľudí... ? ? ? čo viacej si môžeš želať
Reply on: Max #44310:
lebo je to doslova utrpenim sa viezt len par zastavok v tych pojazdnych peciach ? navyse ked ta v polovici cesty vylozia, lebo nevedia par metrov posunut blokujucu elektricku....
Reply on: TeBeCe #44308:
prečo práve po dnešku? Prehliadol som nejaký podstatný detail z dnešného dňa?
Pozývame Vás na verejnú diskusiu na tému :
PENIAZE PRE BRATISLAVU
A BRATISLAVČANOV

O príjmoch a výdavkoch mesta a mestských častí, rozpočte, financovaní priorít, zadlženosti... a o všetkom, čo Vás zaujíma,

sa porozprávate s
Doc. PhDr. Branislavom Hochelom, CSc.,
1. námestníkom primátora Bratislavy
a
s jeho hosťami.

Dňa 26. 5. 2005 (štvrtok) od 18,00 hod
v Cik Cak Centre na Fedinovej ul.10.,
Bratislava-Petržalka
(Vedľa reštaurácie Alfa)
Reply on: Andy #44307:
tomu ver...po dnesku aj ja uvazujem, ze presedlam radsej do klimatizovaneho auticka ?
Reply on: petert #44304:
Budú aj spokojnejší... Myslím tým tých, ktorý sa vykašlú na MHD a budú cestovať autom. 🙂
Reply on: BMko #44294:
Niečo som čítal niečo mi poradili niečo som počul a niesom technický antitalent. A este niečo: bratislavské zápchy v horúcich dnoch a ktomu je bus plný a ešte pokazený snímač teploty chladiacej kvapaliny ,poddimenzovaný chladiaci systém na B73x dohromady urobia svoje.
Reply on: BMko #44294:
Ak myslíš tú vôlu ventilov som dost stary na to aby som vedel rozoznat tieto zvuky. Otázka je či na motore v 3619 (LIAZ ML637/635) vôla nastaviť dá alebo je už zodratá vačka/zdvyhátka/vahadlá. To zistí len ten kto to rozoberie. A kedže tento typ motorov nemá samonastavovanie vôle tlakom oleja ako modernejšie typy tak sa musí pravideľne nastavovať. Ak k tomu pridám to, že tie motory ktoré sú prerobené na spalovanie plynu sa viac hrejú ,lebo zemný plyn je podstatne výhrevnejší ako nafta a olej ktorý tam dávajú v DPB nemá pri takejto teplote už dostatočnú viskozitu, stáva sa že tieto časti motora sa rýchlejšie opotrebúvajú ako na dieseli a tak sa na nich vôla musí nastavovať častejšie a keďže viem aké sú pomery v Krasňanoch tak je dosť možné že to nie je tam v ich podniku pravideľná údržba ako by bolo vhodné ale sa to robí až naposlednú chvílu . Skúsim prirovnať zvuk k vylagrovanému Oltcitu ak si ho počul a vieš si odmyslieť doslova pravidelný kovový hrkot čo veľké vôle v rozvodoch spôsobujú a porovnáš zvuk nastaveného s nenastaveným určite ak nie si hluchý pochopíš o čom to je. A o tom zapalovaní - totiž tieto plynáky fungujú ako zážihové motory na benzín tzn majú sviečky miesto trisiek a miesto vzduchu sa nasáva zmes plynu a vzduchu a elektronické zapalovanie ,ktoré používajú krátke karosy respektíve snímač ,ktorý riadi kedy sa má ktorý valec zapalit nie je štastne riešený, preto sa časovanie predstihu zážehu dosť často rozlaďuje. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.