Preco sa za problem bratislavskych elektriciek povazuje rozchod kolajnic a nie ich kvalita? Preco sa pri takmer kazdej "rekonstrukcii" polozia kolajnice nie hladke a rovne ale vlnovkove a hrbate? Potom sa nedivme, ze elektricky uz pri 30km/h vydavaju priserny rachot aj na rovnej trati! Chodte sa pozriet na usek medzi vozovnu krasnany a peknu cestu a prejdite nohou po kolajnici (ak samozrejme nic nepojde) v smere alebo aj proti smeru jazdy a pocitite tu kvalitu aj cez hrubu podrazku. Samozrejme ze pri takych zbesilych vibraciach, ktore na takomto zazraku techniky vydava kazda elektricka, sa onedlho rozbije podlozie, trat sa prepadava, kolajnice uvolnuju a takisto aj dlazba alebo asfalt, ak su medzi nimi.
Nedavno sa zhodou okolnosti prave na tomto useku opravoval prechod pre auta a polozili sa tam asi na 15 m kolajnice skutocne kvalitne a rovne. Elektricka po nich prefici potichucky a hladko ako po masle, rozdiel je priam neskutocny. Co tak urobit takuto ozajstnu rekonstrukciu vzdy a vsade?
Nedavno sa zhodou okolnosti prave na tomto useku opravoval prechod pre auta a polozili sa tam asi na 15 m kolajnice skutocne kvalitne a rovne. Elektricka po nich prefici potichucky a hladko ako po masle, rozdiel je priam neskutocny. Co tak urobit takuto ozajstnu rekonstrukciu vzdy a vsade?
piki
Nostalgické električky nech si kľudne jazdia ako úzkokoľajky, ale preboha novú trať do Petržalky treba postaviť ako prvú časť nového dopravného systému na 1435 mm. S výhľadom, že v budúcnosti ju bude možné bez problémov napojiť na podzemnú časť dráhy v centrálnej mestskej oblasti. Alebo chcete aby sa za drahé peniaze namiesto toho vybudovala len ďalšia vetva úzkokoľajky, ktorej kvalita bude čoskoro taká istá ako inde v Bratislave - teda mizerná?