Rypanie sa pise s tvrdym Y, aj fajnovy sa pise s tvrdym Y. Boze, to je uroven. Ked neviem poriadne po slovensky, a niekto ma na to upozorni, tak sa radsej neozyvam, alebo ako hovoria bratia Cesi - kdyz uz jste slapnul do hovna, tak v nem aspon netancujte.
To je omyl, to by nebola izolovana trat, ale trat oddelena od ostatnej prevadzky, splnajuca naroky rychlej kapacitnej prevadzky s kratkymi intervalmi a pravidelnym taktom vozidiel (v buducnosti mozno plne automatizovanych). Prepojenie s ostatnymi druhmi dopravy by bolo na kazdej stanici, ziadna izolacia, ale vybudovanie zbernice, pozdlz ktorej by sa organizovala doplnkova doprava.
Toto bohuzial bratislavska povrchova elektricka nesplna a preto nie je nosnym systemom, a nebude nim ani po vybudovani petrzalskej radialy, zjavne sa v nom pocita s dalsim pokracovanim dopravneho systemu bod-bod. Elektricka v nom ma a bude mat rovnake postavenie ako ostatne druhy dopravy.
Pocuj ty FAJNOVI slovak. Ked ti moj slovosled tak vadí ta ho preskakuj a nerip do slovenciny, . Nemas tu na slovensku na ripanie dost inych madarov ci talianov? Ty anglican ?
Pepo vsetka cest k vimeneným kolajniciam, ale ten 1000 rozchod je viac namahaný ak sa ti nahrne viac ludi na lavu stranu eliny a časom tie vlnenia sa zdvonasobnia a prenesu dalej aj vdaka 1 kolaje ktora moze byť len o niečo nizšie položena ako ta naproti. Preto tie vlnenia a opotrebovanost po par mesiacoch. A nech mi tu ty vipakovaný netvrdia , ze to tym rozchodom nie je, ked ti pri uz tvojom samotnom uzsom postaveni v elektricke mas problem udrzat svoju rovnovahu... ?
Preco sa za problem bratislavskych elektriciek povazuje rozchod kolajnic a nie ich kvalita? Preco sa pri takmer kazdej "rekonstrukcii" polozia kolajnice nie hladke a rovne ale vlnovkove a hrbate? Potom sa nedivme, ze elektricky uz pri 30km/h vydavaju priserny rachot aj na rovnej trati! Chodte sa pozriet na usek medzi vozovnu krasnany a peknu cestu a prejdite nohou po kolajnici (ak samozrejme nic nepojde) v smere alebo aj proti smeru jazdy a pocitite tu kvalitu aj cez hrubu podrazku. Samozrejme ze pri takych zbesilych vibraciach, ktore na takomto zazraku techniky vydava kazda elektricka, sa onedlho rozbije podlozie, trat sa prepadava, kolajnice uvolnuju a takisto aj dlazba alebo asfalt, ak su medzi nimi.
Nedavno sa zhodou okolnosti prave na tomto useku opravoval prechod pre auta a polozili sa tam asi na 15 m kolajnice skutocne kvalitne a rovne. Elektricka po nich prefici potichucky a hladko ako po masle, rozdiel je priam neskutocny. Co tak urobit takuto ozajstnu rekonstrukciu vzdy a vsade?
no tak ja som asik tak pred menej ako rokom spravil to, ze som povedal soferovi, ze vo vozidle nesmierne smrdi jedna zena a ze este jej aj tecie nieco z tasky. a viete co? sofer buchol do skla dveri a povedal, ze za jazdy sa so soferom nerosprava (hovoril som mu to na zastavke, ked som vystupoval) a este poznamenal, ze ho neplatia za policajta... takze nie je vsetko cerno-biele.
tak to ti mozem potvrdit, ze je to jendak ina skupina ludi, trocha ine rozmyslanie a dost iny "zaner" a sposob pisania. cesku stranu poznam len z citania, ale slovensky team Tyzdna poznam aj osobne. resp. cast z neho. ale to je off topic ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Pepo
Nedavno sa zhodou okolnosti prave na tomto useku opravoval prechod pre auta a polozili sa tam asi na 15 m kolajnice skutocne kvalitne a rovne. Elektricka po nich prefici potichucky a hladko ako po masle, rozdiel je priam neskutocny. Co tak urobit takuto ozajstnu rekonstrukciu vzdy a vsade?