Ale blbost... Vodikovy pomocny pohon ma Ik 283 č. 2515 a toto je klasická 280. Podla mna je to nieco z podnikovej dopravy Slovnaftu, ktoru robi SAD Nitra.
To bolo, že možno jazdil A/T. To nebolo isté, ale isté je, že Igor(32), jazdiaci z Juráku, má dcéru a ženu vo veku cca 25 rokov. Vďaka za číslo, ale najlepšie by bolo, keby som vedel kedy jazdí, lebo lepší je kontakt tvárov v tvár ako cez telefón.
Presne tak... Lebo v Bratislave je na BUSE zvacsa iba cielova zastavka a potom aby sa nejaky turista vyznal ked dojde na Hlavnu stanicu a ma tam vozidla s napismi Cilizska, Jasovska, Kuklovska, Technopol, Safranova a pod.
Neviem, ako si na to dosiel, ze Pupavova je v Ruzinove... Je v Karlovej Vsi A kde je napisane, ze ked sa zastavka bude volat "Pupavova", tak elektricky nebudu moct mat na BUSE ciel Karlova Ves
No ja neviem, necakal by som pozitivnu odpoved, sam som proti tvojim navrhovanym zmenam. Karlova Ves je Karlova Ves a ked ma elektricka na transparente napisane "Karlova Ves", tak je kazdemu jasne ze tam ide. Kdezto "Pupavova" nikomu nic nehovori a je to hlupost. Nehnevaj sa na mna, ale musis uznat ze to nie je vhodne. A ked raz linka v Karlovej Vsi zacina/konci, tak potom nech sa tak vola aj konecna stanica, to je uplne logicke a bez debaty. Kompromis by bolo napisat Karlova Ves - Pupaova. Navyse, ak sa nemylim, Pupavova ulica je v Ruzinove, nie Karlovej Vsi. ?
Pred chvílou som Kajdimu poslal e-mailom drobné návrhy na zmeny v MHD:
1. Drobná zmena trasy linky č. 97: Konečná zastávka tejto linky nebude Astronomická, ale Súhvezdná. Smer Ružinov: Vozidlá tejto linky nepôjdu na súčasnú konečnú zastávku „Astronomická“, ale tesne pred ňou odbočia na Astronomickú ulicu, kde budú stáť na zastávke „Astronomická“ (spoločnej s linkou č. 67) a na konečnej zastávke „Súhvezdná“ (spoločnej s linkou č. 67). Otáčať sa budú v obratisku Súhvezdná. Smer Petržalka: Nástupná bude zastávka „Súhvezdná“ (spoločná s nástupnou zastávkou linky č. 39), potom vozidlá prejdú okolo zástavky „Súhvezdná“ (spoločnej s linkou č. 67), na ktorej nezastavia, za ňou odbočia doprava na Vrakunskú cestu, potom opäť odbočia doprava, prejdú popri električkovom obratisku, okolo súčasnej výstupnej zastávky „Astronomická“ (spoločnej s linkou č. 78), cez prejazd cez električkovú trať sa otočia a zastavia na súčasnej nástupnej zastávke „Astronomická“ (spoločnej s linkou č. 78). Odtiaľ pôjdu priamo do Vrakune (ako linka č. 78) a od zastávky „Váhostav“ sa napoja na súčasnú trasu. Dôvody: Zrýchli sa cesta do Vrakune zo zastávky Astronomická, kde veľa ľudí prestupuje z električiek; cestujúci z Vrakune už nebudú musieť pri prestupe z linky č. 97 na linku č. 39 pešo prechádzať úsek medzi zastávkami „Astronomická“ a „Súhvezdná“; vozidlá tejto linky nebudú musieť byť počas prestávok odstavované na kapacitne nevyhovujúcich zastávkach „Astronomická“ a „Chlumeckého“, ale budú sa môcť otáčať na priestornom obratisku Súhvezdná; linka už nebude mať na svojej trase dve zastávky s rovnakým názvom – „Astronomická“.
2. Premenovanie zastávok „Lokomotívne depo I“ a „Lokomotívne depo II“ na „Rušňové depo I“ a „Rušňové depo II“. Dôvod: Lokomotívne depo bolo už dávnejšie premenované na Rušňové depo.
3. Premenovanie zastávky „Hlavná stanica“ na „Hlavná železničná stanica“. Dôvod: Zlepšenie orientácie cestujúcich.
4. Premenovanie zastávky „Karlova Ves“ na „Púpavová“. Dôvod: Karlova Ves je názov celej MČ, nie je možné z neho zistiť presnú polohu zastávky.
5. Premenovanie zastávky „Lamač“ na „Zhorínska“. Dôvod: Lamač je názov celej MČ, nie je možné z neho zistiť presnú polohu zastávky.
6. Premenovanie zastávky „Čunovo“ na „Novosadná“. Dôvod: Čunovo je názov celej MČ, nie je možné z neho zistiť presnú polohu zastávky.
7. Premenovanie zastávky „Vajnory“ na „Tomanova“. Dôvod: Vajnory sú názov celej MČ, nie je možné z neho zistiť presnú polohu zastávky.
8. Premenovanie zastávky „Záhorská Bystrica“ na „Tešedíkova“. Dôvod: Záhorská Bystrica je názov celej MČ, nie je možné z neho zistiť presnú polohu zastávky.
9. Premenovanie zastávky „Hydrostav“ na „Závodná“. Dôvod: Zastávka by sa nemala nazývať podľa firmy, ktorá si za to neplatí.
10. Premenovanie zastávky „Vrakuňa-záhrady“ na „Podpriehradná“. Dôvod: Záhrady sú vo Vrakuni aj inde...
Co sa vlastne stane, ked niekto na Ikaruse 400 stlaci tlacidlo "Nudzove zastavenie" ? Vzdy som nad tym rozmyslal a nikdy som na to neprisiel, skusat to radsej nechcem...
Dnes... asi okolo 14:12 vodic 49 si spravil okruznu jazdu po zastavke Vlarska a po chodniku. Plynovou karosou vysiel pravou stranou autobusu na chodnik a porozryval prilahly sneh.... Aspon niekto sa stara o chodniky ?
9. března 2005: Dnes začnu trochu z nevesela... Minulý týden se mnou značně otřásla životní tragédie, která se stala v úterý večer šestnáctileté dívce. Zemřela pod koly tramvaje, jejíž řidič nic netušil a lidské tělo zaklíněné v podvozku druhého vozu vláčel po Praze. Zřejmě nikdo se již nedozví, zda se jednalo o mladickou nerozvážnost, či jen o pouhopouhé neuvědomění si situace, že jsou vozy spojené do soupravy. Každopádně se jedná o velikou osobní, tak profesní tragédii. Příbuzní zesnulé budou hledat vinu na straně řidiče, který však má malou šanci takové tragedii zabránit. Opravdu mezi vozy své soupravy nevidí. Pro onoho řidiče a pro všechny pracovníky provozu tramvají, je to, co viděli a zažili, nepříjemný psychický zážitek na zbytek života, s nímž se budou jen velmi těžce vyrovnávat.
Všechny vás proto prosím: Buďte opatrní a dávejte dobrý pozor na místo, kde přecházíte a i když pospícháte, raději se několikrát rozhlédněte, zda vám náhodou nehrozí nějaké nebezpečí. Tramvaj opravdu není papundeklové autíčko a souboj s jejími takřka dvaceti tunami je nerovný...
Majo