Reply on: Ámos Keynes #41808:
prečo hneď píšeš extrém, ja som tu pred nedávnom spomenul linku A, nie naviac zaťaženú linku C, je vidieť, že ak nemáš argument, pletieš úplne iné údaje a zrovnávaš odlišné veci.............................A k staniciam eliny by som povedal iba tolko, že to je dost nepravdepodobné, inak ak by to bolo, dost rýchlo by to asi dáky blbečkovia roz**bali, len takú stenu v zapustenom variante ťažko. Inak to si predpokladal aj s klímou v tej zastávke ? ? ? ?
K L93: to je dosť smutné, že za úspech pokladáš to, ked je linka tak vyťažená že sa do nej ledva zmestia ludia...Ja by som za úspech skôr pokladal to, keby boli také intervaly, aby ľudia mohli kultúrne cestovat a nevyseli by von z dverí...
Mne sa zdá, že si ako Zachar, vidíš len čísla, choď sa niekedy aj previezť ? Nemyslím si, že viem o MHD úplne všetko, ale vidím, že ty vieš o tom menej ako....................
Ja žiadne prírastky obyvatelstva zo socializmu nerátam, chod sa pozriet do Helsiniek ?
fobust
Otazka: Chces mat radsej aspon tu elektricku, ktora moze ist o par rokov aj pod zem, alebo nechces mat nic, lebo na to "nieco" nemame peniaze aby sme to cele postavali. Navyse, za 20 rokov mozeme kludne posunut kolajnice, a vypravit tam vozidla na 1435ke, normalne tazke supravy, ku ktory vybudujeme samozrejme v meste siet pod povrchom. Osobne si vsak myslim ze to netreba, sucasna elektricka na velkost Bratislavy a jej demograficky vyvoj bohate staci.