Ten interval 1 min., to si snad nemyslel vážne ? Ak budeme mat intervaly cez špičku aspon také ako su v Ostave cez víkend tak budem úplne happy. Tá minúta je Sci-fi, ktoré môžeš iba ty napísať!
to máš úplnú pravdu, pokial to nepojde ale pod zem tak...Zo skúseností je to ale tak, že pokial sa to neurobí teraz, tak asi nikdy a toto čo sa buduje bude trvalé provizorium, bohužial ?
Ešte raz sa pýtam ja: Koľko je podľa Teba potrebná kapacita pre trasu Janíkov Dvor - centrum? Ak tvrdíš, že viac ako 20000 (ktoré električka zvládne), tak to niečim podlož! Ja si osobne myslím, že to bude skôr tých 15000.
Každú poslednú stredu v mesiaci? Tak to pochybujem. Vyhliadkové jazdy sú vzácne a v súčasnosti (posledných a budúcich pár mesiacov) aj nemožné, nakoľko jeden vozeň (z trojvozovej zachovanej hist. súpravy) je vraj na "generálke" a ostatné to tiež čaká.
Ako Vševedko spomínal, reč bola o "reko" súpravách 8171M, ktoré už dávno mali byť z trasy C stiahnuté, ale ešte stále sa jedna-dve-tri denne objavujú ?
All: Sorry za OT, ja viem, pražské metro by sa malo rozoberať inde...
1. Ano.
2. Ano.
3. Bolo to sem politicky pretlacene. R1 boli urcite lepsie vozy ako ruske metro, technologicky z 1930-tych rokov. Minimalne po mechanickej stranke. A to plati aj pre "moderne" 81-71.
4. Ano.
5. Ano.
Trosku som to skomolil. Takze mali nizsiu hmotnost, co vies. Ono to boli take "polotazke" a mali premavat aj v kratsich supravach - dvojvozove s pripadnym rozsirenim na stvorvozove supravy. Projektovane boli na max. dlzku troch dvojiciek, cize 6 vozov. Pokial viem, tak ruske metro premavalo najkratsie ako 3 vozove. Zato viem aj o pripadoch, ked jazdili 5 vozove supravy T3. ?
Ale mali vies uplne inak ako neskorsie tazke metro. Ano, boli to principom takze vozy, ale lahsie ako Ruske hovada. Vid Nuselsky most v prahe, ako bol dimenzovany na R1 a ako v nom duneli rukse masiny.
Trosku upresnim: 1) v Prahe nemalo byt metro vobec, mala tam byt podpovrchova elektricka. Podla toho sa aj staval usek Vysehrad-Florenc a napriklad "ostrovnost" stanice Hlavni nadrazi je toho produktom.
2) ked bolo politicky rozhodnute o stavbe tazkeho metra, bola vyvinuta jednotka R1 pre toto tazke metro. Bola sice tazka, ale nie taka tazka, ako mytiscinske ingoty. Slo tam hlavne o Nuselsky most, ktory bol povodne projektovany pre lahku elektricku a boli obavy, co s nim urobi tazke metro, tak sa vymyslela "polotazka" R1.
3) Rusi sem napchali svoje Mytisciny.
4) po 25 rokoch od zaciatku premavky uz musel byt Nuselsky most opakovane vyluceny z dopravy.
5) Opat kvoli Nuselskemu mostu boli vymenene stare Mytisciny za nove jednotky M1, ktore su lahsie. Tieto jednotky sice maju v buducnosti jazdit vsade, dnes jazdia iba na linke C a zaroven na linke C nejazdi nic ine.
Jonny, v akom roku žiješ? Pýtam sa lebo, keby si žil ako ostatní v roku 2005, vedel by si, že ťažké metro ,,vychádza z módy" a to, že pre BA je úplne zbytočné.
Jonny