... ??? myslis ze nejaka T3 alebo K2 by to vytiahla ? ja neviem ,, je to moze ale ja tomu neverim... a urcite trolej je lacnejsi ako trat,,, a myslim si ze aj rychlejsi ...a taktiez neviem kade by viedlla ta trat ked uz aj dnes je tam pomerne miesta tak akurat... ?
poznam aj vacsie sidliska kam tramvaj nechodi... (a majuce vhodnejsie terenne aj zastavbove podmienky ako dlhe diely, tak co tu stale strasis len s tramvajou na dlhe diely ?)
a ako ake frekvencie by mal na ake ine frekvencie menit ten Tvoj frekvencny menic?? Ci vyhladzovat zvlnenie na vstupe na na 0 Hz aby bola lepsia komutacia? Co to trepes?
Po dokonceni Tunela pri patronke by sa dalo uvazovat o trolejovom prepojeni dlhe diely - ostatne trate....a pri tom uvazovat o moznostiach dalsieho rozsirenia elektrickej trakcie ... bolo by to aj pre zivotne prostredie menej narocne... Dleh diely su jeden velky kopec kde autobus nema co robiyt..
fobust
Ja si to predstavit viem. Bez problemov.