... ??? myslis ze nejaka T3 alebo K2 by to vytiahla ? ja neviem ,, je to moze ale ja tomu neverim... a urcite trolej je lacnejsi ako trat,,, a myslim si ze aj rychlejsi ...a taktiez neviem kade by viedlla ta trat ked uz aj dnes je tam pomerne miesta tak akurat... ?
poznam aj vacsie sidliska kam tramvaj nechodi... (a majuce vhodnejsie terenne aj zastavbove podmienky ako dlhe diely, tak co tu stale strasis len s tramvajou na dlhe diely ?)
a ako ake frekvencie by mal na ake ine frekvencie menit ten Tvoj frekvencny menic?? Ci vyhladzovat zvlnenie na vstupe na na 0 Hz aby bola lepsia komutacia? Co to trepes?
Po dokonceni Tunela pri patronke by sa dalo uvazovat o trolejovom prepojeni dlhe diely - ostatne trate....a pri tom uvazovat o moznostiach dalsieho rozsirenia elektrickej trakcie ... bolo by to aj pre zivotne prostredie menej narocne... Dleh diely su jeden velky kopec kde autobus nema co robiyt..
si