Hada sa Zemlicka a Smolij, ci lepsie brzdi T3P alebo T3AS. Zemla posadi Smolka do 7783, rozbehne ju po jurackej skusobnej kolaji zakoncenej trakcnym stlpom na 90km/h a 40m od stlpa sa pyta Smolka, ci si uz cvrkol od strachu. Smolko prizna, ze hej, Zemla buchne magnetkami a meter pred stlpom jemne zastavi. Posadi Smolko Zemlu do 7303, rozbehne ju na 70km/h a 50m od stlpa sa pyta Zemlu, ci sa uz postal strachom. Zemla prizna, ze hej. Smolko na to: -Spokojne sa aj poser, ja to uz aj tak neubrzdim...
Ahaaaa, bdelak, tak tomu uz rozumiem, dik To viem ze musia mackat, chudaci A z coho je skratka SIFA? Na tramvajach - T3 a K2 take nemaju, a novsie bud pedal alebo paka radica a da sa to mat cca 4s pustene (pocas ktorych ti znie akusticky signal), a ked nepocuvnes, tak emergency brake stare T2 to mali tak, ze HNED ako to pustis, stojis
no masinfireri musia kazdy n sekund stlacit take tlacitko akoze su bdeli... a ked ne tak akusticky signal a ked ne tak emergency break... ale ako pocuvam tak drzat nohu na pedali pocas celej jazdy je snad este horsie...
Re #40746 Beus: nie je to ten svetoznamy model?
no a prehladajte vsetky kastliky
Aha, uz rozumiem, potom OK Na 7947 mi to tusim dost pruzilo, takze ju asi ma, a na 7951 (tusim) to zas dost tlacila pruzina spinaca, takze to vedelo samo vyskocit Ostatne neviem, ale pruzinky urcite existuju, len su napr. v kastliku alebo inde, tak som to myslel s tym nespravnym miestom
Inak sranda ze odpovedam dakomu, koho vysoko pravdepodobne minimalne z videnia poznam (DO Krasnany?), a ani neviem o koho ide
Prepac,zle som sa vyjadril.Myslel som,ze 7949 je asi posledny voz,na ktorom ta pruzina este je.Ked som to pozeral naposledy,tak ju este mala.Na 7947 nie som si isty,lebo sa mi nepodarilo rozobrat radic,a na zvysnych troch supravach urcite pruziny urcite neboli.A pochybujem,ze by ich tam niekto daval.Na druhej strane moze to fungovat aj bez pruziny,pretoze paka je vytlacana este aj pruzinou spinaca,len to uz nieje spolahlive.Niekde to fungovat moze,inde nemusi.
Netreba chodiť po Prahe, stačí sa pozrieť do Žiliny. Ohlasovanie zastávok, nasledujúcich zastávok ako aj akustické oznámenie pre cestujúcich, aby si pripravili na kontrolu cestovné lístky, je vo vozidlách MHD samozrejmosťou už niekoľko rokov. Nevidiaci cestujúci si na zastávke malým ovládačom aktivujú na prichádzajúcom trolejbuse vonkajší hlásič, ktorý im oznámi číslo linky a smer. Jednoduché však? ?
dpb je banda chudakov, soferi su retardi, revizori tupi jak motyka ale doleziti jak keby mali minimalne phdr. titul, vozidla v katastrofalnom stave a ceny jak taxik, koniec hlasenia ?
V Ostrave a v Prahe už dáku dobu majú podaktoré električky vonkajšie akustické hlásenie zastávky a čísla linky pre nevidiacich, bude takýto systém v blízkej dobe aj v BA ked sa už kašle na imobilných, bude sa kašlať aj na nevidiacich ???
Inak, prečo sa tento systém neimplantoval pri renovácii vnútorného akustického hlásenia ??? Je dačo také v pláne alebo to najbližšie roky určite nebude ?
ujo Asynchron-EVPU