Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Vážení diskutujúci,

len taká "srandička" od staršieho pána - a bohužial ešte ako tak slušného.
V utorok idem mojou milovanou 201 a pred Tržnicou
chcem vystúpiť. Staršia dáma s paličkou už začala nastupovať. Chcel som jej pomôcť čo sa mi i podarilo, ale následne stojac na poslednom schodíku bez signálu a bez zatvorenia dverí o 16.45 autobus odpálil tak, že som z neho vyletel, ale vďaka vojenskému výcviku jeden kotrmelec to spravil, takže len celý zašpinený, trochu krvavé koleno a lokeť.
Na všetkom najkrajšie bolo, že po mojom akrobatickom kúsku som mal vraziť do stĺpu, kde by som asi bol definitívne skončil, ale môj strážny aniel tam postavil prekrásnu devu a buchol som len do jej nôžok a ešte mi pomohla vstať. Bol som z toho tak vyvalený , že som ju zabudol pozvať aspoň na kávu.
Dispečer povedal, že to hneď prešetrí, - tak si všetci dajte pozor na udržiavanie grasfikonu MHD.
S úctou, Jan.
SI, mrkni sa na ten email co som ti poslal...
si: zaujem by aj bol, ale som v tejto oblasti dost laik, takze nejaka seriozna analyza z mojej strany do uvahy neprichadza. mozno nieco ine ...
tr3mp : Suprava T3 ma kapacitu 320, K2 ma kapacitu 210

Co sa tyka toho intervalu - to zalezi i od stavu trati, priepustnosti krizovatiek atd... Ale tie 7-10 minutove intervaly su realne... Myslim na jednej linke.
hmm kapacita elektrickovej trate... to nie je tak jednoduche povedat... Zalezi od vozidiel, premavkovej rychlosti, poctu zastavok, technickeho vybavenia trate (pri prekroceni urcitej hustoty vozidiel treba mat na trati zabezpecovacku rovnako ako na zeleznici) a. p. Ale aj tak by mohlo zopar ludi sadnut nad projekty co sme s beusom uz davnejsie spiskali a skusit z toho spravit odhad nakladov a uzitkov a predhodit to ako konkurencny projekt ! Zaujemci, ozvite sa :-))
#4017 spectre: mozno sa nieco z projektov naplni, ale magistat (s moravcikom na cele) nas urcite oklame tak ci tak 😉
viete niekto presne povedat, kolko je max. hodinova kapacita elektrickovej trate? a kolko by to bolo pri roznych supravach?
kolko ludi sa kde vojde by sa este dalo zistit, ale ako casto za sebou mozu chodit eliny, aby bola prevadzka plynula?
tbc : A boli by to take podivne stvormiestne autobusy, kratke cca 3 metre a jazdi ich uz po Bratislave viac ako dost :o-)

Inak ti blbci z metra sa ohanali takymi somarinami...Napr. suprava T3 ma podla nich kapacitu 200 cestujucich, v Bratislave denne jazdi 227 elektriciek... atd...
#4019 Bon-Cu: cisto pre uplnost - trat na senec som spomenul (predmestie galanta).
metro (alebo to co je) sa ma schvalit (ak) vo februri 2002 a zacat stavat 2005 (cize za vlady dalsej vlady).
a este raz for bon-cu> a keby tam aj ten pruh spravili tak to by hned bol zaplneny "novymi autobusmi" 🙂

a co tam po nejakom senci...my uz aj tak budeme davno penzisti ked tu nieco take bude :o))))
bon-cu> problem neni na krizovatke...ved uz som neraz zazil ze 115tka (ci jak sa to teraz vola) obisla celu kolonu aut po kolajach a pred semaformi sa tam nas5 vtlacila :)))
boncu> to je tzv. rozradovacia vyhybka...je tam preto lebo povodna normalna bola v kopci a zanasala sa moc spinou...takze tam dali takuto...podobna je aj v tuneli, ale z ineho dovodu...
este nieco...nechodievam casto busom z pod mosta SNP po Vajanskeho nabr., ale vzdy ked idem, na tej ulici strati bus aj 5 min...Sak to je hrozne...potom to kotluje aj 10m pred zastavkou. Pritom je tam jednosmerna el. trat...Snad by sa z nej dal urobit pruh pre MHDckove busy...Problem je na krizovatke...ale to by sa dalo spravit...
Co je problem...elektricky ako "nosny system" by nemali mat prekazky...ASm neviem, ci by to bolo realne...
Spectre - No obcas to ujde... 🙂

tr3mp - Tak sa mi zda, ze tam chyba smer senec...??? To ako co? A vobec...cele je to cudne...Ale ze 30 rokov by to snaaad zvladnut mohli 🙂

Dr. - A v Kosicoch sa stavat metro nebude? :-)))

Otazocka - furt ju sem zabudam napisat - co je to za vyhybka na obchodnej smer tunel? Taka dlha, kolaje su tam zdvojene...naco? preco? Hmmm?
Och..... To som..... Chcel som povedať oklame (samozrejme)

Iba taká sprostá otázka: Myslí si niekto, že sa niečo z projektov naplní, alebo nás zase magistrát o***e???????
Kami> Ak máš záujem o dispečérske grafikony, ozvi sa mi mailom.
#4010 blbost je to ze vo vozidle kde je elektriky na rozdavanie sa este stale pouziva pneumaticke otvaranie dveri...
Ludia, chcelo by to nieco, co by nemalo zapchy, meskanie a problemy so stupakmi /=special cesta iba pre MHD, monorail, visutak, podzemak, proste nieco, co nechodi po normalnych komunikaciach/, nakolko na ceste na Patronku zo SAV mam moznost overit vsetky mozne i nemozne vlastnosti /meskanie, ucinnost, sila, akou sa zvlada stupak.../ a hlavne
MALO BY TO BYT VELKOKAPACITNE /zajtra som o 7:45 na Patronke, tak sa tam mozte pozriet, ako sa snazim natrepat pred rokom do prazdnej, teraz do natrieskanej 92/, alebo na
HALOVU, kde sa dostanete najskor do 3 busu, lebo vsetko iduce do mesta sa naplni na prvych troch zastavkach
Ozyvam sa po dlhej odmlke a hned mi udrela do oci jedna vec:opat sa diskutuje o metre PRED volbami.Kandidati rozmyslaju cim by nam ulahodili niektori to robia pivom a klobaskami rozvesanymi po stromoch ci iny zase roznymi diskusiami na temu:Metro v Batislave.Vazeny takto to uz funguje asi 30 rokov a metro uz mohlo byt davno v prevadzke.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.