Inak, neviem čo tu diskutujete stale o dajakych Cityrunneroch, rozložením sedačiek a klimatizácii, ked aj tak nakoniec budu pretrvavat investície do prehnitých busov Karosa a Ikarus 280, a budu kupovat Ikarusy 4xx, ktore su 100 rokov za opicami a po roku vypadaju ako 10-ročné. Mnohí bohužial ešte velmy dlho nebudú rozumiet heslu:nie sme takí bohatí, aby sme kupovali lacné veci.......... ? ? ? ? ? ? ?
Podla mna by bol uplne super bus pre Bratislavu ten Renault alebo čo to bolo, čo tu asi pred cca mesiacom jazdil ako test, samozrejme ale v klbovom prevedení ? ? ? ? ? ? ? ?
Pokial myslis napriklad Cityrunnery v Linzi, tak pravda je, ze usporiadanie 2+2 skutocne nikde nemaju, ale v mieste podvozkov je tam chodbicka siroka asi rovnako, ako keby tam bolo usporiadanie 2+2, len tam dokazali narvat len 1+1 sedacky, aj to sikmo. Malicherna poznamka na okraj: Cityrunnery su bez klimatizacie _absolutne_ nepouzitelne a zabudnime na to, ze by sem niekto niekedy kupil elektricky s klimou. Cityrunner je uz beztak sialene drahy.
existuju 100% np elektricky, ktore nikde nemaju 2+2 usporiadanie (ak si ho neobjednas) aj na rozchode uzsom ako je v BA a su osvedcene mnohokusovymi zakazkami. Znovu opakujem, zalezi, co si sem vyberieme. (teda DPB s magistratom co si vyberie)
tak ale daju sa, alebo dali sa vybrat znacky, ktore boli celkom dobre, napr. Ikarus 412 alebo Skoda 21Tr nemali nikde problem s miestom na nohy, a predna polovica mala sedacky bez schodov. Treba si len spravne vybrat.
tak hej, ale predsa povazujem nizkopodlaznost za vacsiu vyhodu, ktora vykompenzuje tebou spomenute nedostatky. A aj keby sme chceli kupovat nie NP vozidla- na vyber uz toho moc nie je v mestskom prevedeni. (Karosa...)
Dobrý den mam 13 rokov a mojim snom je dostat sa do hociktorého MHD depa v bratislave .Ak by ste mali moznost,cas a zaujem tak by som bol velmi vdacny keby ste nam to tam mohli ukazat ako to tam vyzera. Dakujem pekne
si: Ale ty si moc posunutý. To čo spája Kyjev a novú budovu Prioru už nie je vidieť. Jednoznačným dôkazom je veža kostola Alžbetínok. Mžeš pri robení fotky otočiť negatív a zmeniť pravú stranu v ľavú, ale nikdy nezmeníš hĺbku a veža kostola je ďalej ako MPSVaR čiže to musí byť fotené spoza neho. MPSVaR je usporiadané jedna budova v zadu (pohľad od zastávky Marianska) a dve v popredí, nie naopak ako je to na tejto fotke. Jednoznačne to je Kyjev. A tá nízka budova, ktorú vidíš, v tej zrejme bol Charlies
jednoznacne to nie je stavba hotela kyjev, pretoze hotel je spojeny takym nizkopodlaznym s OD Tesco (povodne prior) a ten nema viac nez 3 podlazia, ak sa pozries na tu fotku, tak obe budovy ktore spaja take to nizkopodlazne maju tych podlazi viacej !!!
Mám pocit, že to je stavba Kyjeva. A nie je to fotené zo Špitálskej ale z Cintorínskej respektíve Cukrovej. Potvrdzuje to aj veža kostala Alžbetínok v pozadí. Budova napravo s lešením je stredná budova MSVaR, ďalej doľava je druhá budova ministerstva už postavená, potom je obytný dom, v ktorom teraz na prízemí sídli tuším predajňa Mazdy alebo Hondy (alebo nejaká iná ázijská automobilka), za ním je veža Alžbetínok a úplne vľavo je rozostavaná budova - stavba hotela Kyjev. ?
Re #40071 Beus: To ale vyvracia prieskum, ktorý robil DP Praha u ktorých 18m Citybus vyšiel kapacitnejší ako vysokopodlažné Karosy pokiaľ sa nemýlim. m@rtin by mohol hodiť presné údaje.
#40080 fobust:
"Podotykam ze rozchod zarucenie NIE JE problemom pri takejto konstrukcii."
#28884 Jenki:
"Připravovaný vůz sice není 100% np, ale všechny vstupy jsou np a schůdky jsou až v interiéru, takže nástup a výstup cestujících není zpomalován. U verze 1435 vychází dokonce jen jeden schůdek (podlaha 350/600mm nad TK), kola jsou schována pod sedačkami, ale vede to k dost neoblíbenému uspořádání 2+2 v oblasti podvozků = nevhodné pro sardine mode. U verze 1000 to s jedním schůdkem nejde a budou dva, ale zase nemusí být sezení 2+2."
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Jonny