Podla mna by bol uplne super bus pre Bratislavu ten Renault alebo čo to bolo, čo tu asi pred cca mesiacom jazdil ako test, samozrejme ale v klbovom prevedení ? ? ? ? ? ? ? ?
Pokial myslis napriklad Cityrunnery v Linzi, tak pravda je, ze usporiadanie 2+2 skutocne nikde nemaju, ale v mieste podvozkov je tam chodbicka siroka asi rovnako, ako keby tam bolo usporiadanie 2+2, len tam dokazali narvat len 1+1 sedacky, aj to sikmo. Malicherna poznamka na okraj: Cityrunnery su bez klimatizacie _absolutne_ nepouzitelne a zabudnime na to, ze by sem niekto niekedy kupil elektricky s klimou. Cityrunner je uz beztak sialene drahy.
existuju 100% np elektricky, ktore nikde nemaju 2+2 usporiadanie (ak si ho neobjednas) aj na rozchode uzsom ako je v BA a su osvedcene mnohokusovymi zakazkami. Znovu opakujem, zalezi, co si sem vyberieme. (teda DPB s magistratom co si vyberie)
tak ale daju sa, alebo dali sa vybrat znacky, ktore boli celkom dobre, napr. Ikarus 412 alebo Skoda 21Tr nemali nikde problem s miestom na nohy, a predna polovica mala sedacky bez schodov. Treba si len spravne vybrat.
tak hej, ale predsa povazujem nizkopodlaznost za vacsiu vyhodu, ktora vykompenzuje tebou spomenute nedostatky. A aj keby sme chceli kupovat nie NP vozidla- na vyber uz toho moc nie je v mestskom prevedeni. (Karosa...)
Dobrý den mam 13 rokov a mojim snom je dostat sa do hociktorého MHD depa v bratislave .Ak by ste mali moznost,cas a zaujem tak by som bol velmi vdacny keby ste nam to tam mohli ukazat ako to tam vyzera. Dakujem pekne
si: Ale ty si moc posunutý. To čo spája Kyjev a novú budovu Prioru už nie je vidieť. Jednoznačným dôkazom je veža kostola Alžbetínok. Mžeš pri robení fotky otočiť negatív a zmeniť pravú stranu v ľavú, ale nikdy nezmeníš hĺbku a veža kostola je ďalej ako MPSVaR čiže to musí byť fotené spoza neho. MPSVaR je usporiadané jedna budova v zadu (pohľad od zastávky Marianska) a dve v popredí, nie naopak ako je to na tejto fotke. Jednoznačne to je Kyjev. A tá nízka budova, ktorú vidíš, v tej zrejme bol Charlies
jednoznacne to nie je stavba hotela kyjev, pretoze hotel je spojeny takym nizkopodlaznym s OD Tesco (povodne prior) a ten nema viac nez 3 podlazia, ak sa pozries na tu fotku, tak obe budovy ktore spaja take to nizkopodlazne maju tych podlazi viacej !!!
Mám pocit, že to je stavba Kyjeva. A nie je to fotené zo Špitálskej ale z Cintorínskej respektíve Cukrovej. Potvrdzuje to aj veža kostala Alžbetínok v pozadí. Budova napravo s lešením je stredná budova MSVaR, ďalej doľava je druhá budova ministerstva už postavená, potom je obytný dom, v ktorom teraz na prízemí sídli tuším predajňa Mazdy alebo Hondy (alebo nejaká iná ázijská automobilka), za ním je veža Alžbetínok a úplne vľavo je rozostavaná budova - stavba hotela Kyjev. ?
Re #40071 Beus: To ale vyvracia prieskum, ktorý robil DP Praha u ktorých 18m Citybus vyšiel kapacitnejší ako vysokopodlažné Karosy pokiaľ sa nemýlim. m@rtin by mohol hodiť presné údaje.
#40080 fobust:
"Podotykam ze rozchod zarucenie NIE JE problemom pri takejto konstrukcii."
#28884 Jenki:
"Připravovaný vůz sice není 100% np, ale všechny vstupy jsou np a schůdky jsou až v interiéru, takže nástup a výstup cestujících není zpomalován. U verze 1435 vychází dokonce jen jeden schůdek (podlaha 350/600mm nad TK), kola jsou schována pod sedačkami, ale vede to k dost neoblíbenému uspořádání 2+2 v oblasti podvozků = nevhodné pro sardine mode. U verze 1000 to s jedním schůdkem nejde a budou dva, ale zase nemusí být sezení 2+2."
Dnes je vseobecny trend cpat usporiadanie 2+2. Neviem ci si vynutila NP konstrukcia alebo zvysovanie pohodlia cestovania. Ja osobne by som na novom vozidle uvital usporiadanie ako maju kachny. Dost kapacitne, ale aj vela miesta na sedenie. Pri trojclankovom (pripadne stvorclankovom) ciastocne NP voze je to OK. Vidis. Nieco na KT10A5N. Len aby to malo do 40 metrov.
Osobne si myslim, ze by uplne stacilo NP vozidlo na sposob KT8D5N. To by som prijal. Samozrejme nie konkretne toto, ale nieco dizajnovo krajsie, pohodlnejsie a s nizsou podlahou vo "vysokej" casti. Nie 900 mm, ale 600. To by sa mohlo dat spravit. Vyska 600 mm alebo dajme tomu aj 700 mm je stale lepsia ako 900 mm. Technicky je to realizovatelne a urychli sa vymena cestujucich aj vo "vysokopodlaznej" casti. A vozickari a kociky maju svoje vyhradene miesto, kam lahsie nastupia. Tolko moja predstava o idealnom elektrickovom vozidla do BA. O obojsmernosti som pripraveny diskutovat. Myslim ze zopar obojsmernych vozidiel by sa nam zislo na vyluky. Mame spacificke podmienky, ktorym treba vozidlo prisposobit. A bral by som aj ULFa ?. Aj Combino, ale to uz menej. Najradsej by som bol za clankove vozidlo typu KT8. Napr KT8A5N. Ale s upravami spomenutymi vyssie. Podotykam ze rozchod zarucenie NIE JE problemom pri takejto konstrukcii. Keby sme mali rozum, tak si take vozy mozno aj sami vyrobime. Ale to mozem snivat... ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
si