Nadavat na MHD ma kazdy svate pravo, ale nech to robi u toho, kto tu MHD prevadzkuje a nie u nas. To iste plati aj pre pochvaly MHD typu "chcem pochvalit vodica linky X, ze mi pockal na zastavke". Ani jedno, ani druhe TU nema co robit, to treba posielat prevadzkovatelovi.
A co sa tyka slusnosti: ked v prispevku c. 1000 niekomu naznacis, ze toto nie su stranky dopravcu, a prispevky 1002, 1005, 1006, 1007 a 1009 su zase o tom istom (a casto aj od tych istych ludi), tak ta aj ta slusnost prejde.
Inak vytvorenie uzavretej komunity samozrejme nie je vhodne, ale myslim, ze d3k0 sa snazi vytvorit nejaky kompromis - kto ma zaujem o MHD, ten sa registruje, kto si prisiel len zanadavat, ten nez sa zaregistruje, tak ho aj zlost prejde a nic nenapise. A o to ide.
Takze takto dobre som sa uz velmi dlho nezabavil. Som si isiel pozriet kedy mi ide 209 a pozeram, ze tam trolejbusove palice vytrcaju. Som isiel nizsie a ... fotka trolejbusu 209. No to ma pobavilo, lebo som si myslel, ze fotku tam bude mat iba 209, tak som skusil nahodny iny trolejbus... a aj tam bola fotka. Potom elektricky, nocne spoje, autobusy... a vsade fotky!!! HAHAHAHA. Som od smiechu skoro spadol zo stolicky. Nemyslim to v zlom, prave skor naopak, ze koho to bol napad vyfotit vsetky spoje a uviest fotku k cestovnemu poriadku. ;)))) COOOL
Z toho sme sa tiež dozvedeli, že na busy išlo v roku 2004 683miliónov ? Aj o to si mohol požiadať o vysvetlenie, prečo sa vozím v Ik280 keď v roku 2004 bolo na busy daných 683 miliónov. Ja im napíšem.
Ano podla vyjadrenia chalanov uz nasli spravnu hlasitost do BS200. Dnes by mala byt spravena aj 7935-36. 7943-44 hlasi vyborne mal som moznost vcera otestovat
ad 1) ano, o tom, kto by mal byt adresat takychto staznosti dobre viem. ja to beriem skor tak, ze ked tu ludia nadavaju na DPB, tak sa im uz uspesne podarilo odignorovat uvodne varovanie o podstate tejto stranky a takymto ludom niet pomoci.
ad 2) na spodku stranky citam "Toto diskusné fórum je určené predovšetkým pre debaty o bratislavskej doprave", ty si tu nezelas staznosti. takze debata o doprave moze byt, ale iba v ruzovych farbach ? ?
ad 3) ver tomu, ze mna tiez. ja som skor narazal na to, aby bolo na taketo prispevku odopvedane slusne. je mi jasne, ze ked tu skalni citaju uz po 999. krat, ze nieco meskalo 5 minut alebo nieco vypadlo, ze ich to zdravo nase**** a maju chut stazovatelovi povedat par teplych slov. je mi jasne, ze druha strana tiez asi nezvolila slusnu formu, ale preco by odpoved mala mat tiez uroven 4. cenovej skupiny ? vsetko je to iba o slusnosti a o chceni byt slusny. ked sa jedna strana sprava ako hulvat, netreba hned klesnut na jej uroven ...
no a este k teme staly prispievatelia vs. nahodni prispievajuci. dam ti dobru radu - daj si pozor, aby to nedospelo do takeho stavu, ze nakoniec tu bude diskutovat iba uzavreta komunita. myslim, ze potom by tieto stranky zacali stracat svoj kredit (ktory je dost dobry) a uzavreta komunita by casom vycerpala vsetky vlastne namety na diskusie (=> stagnacia ?). nahodni prispievatelia su zdrojom rozruchu ?
a este jedna vec - dalsie forum na staznosti ? za pokus to stoji, ale som zvedavy, ako si s tym poradia "inteligenti", ktori uz teraz maju problem citat upozornenie o zmysle tychto stranok ?
toz len tolko som chcel na uvod pracovneho dna, hor sa do prace ?
PS: no flame, pls. nechcel som nikoho urazat, timu imhd som na ich pracu nenadaval (ste dobri ? ), len som chcel ukazat jednu moznost riesenia isteho problemu. aj tak to vsetko zacal matelko #39943 ?
Obchodna - aj ked sa to zda nelogicke, plan zjednokolajnenia je mi znamy uz asi rok. A teda nie je to novinarska kacica.
Mlynske Nivy - Biznis Centrum nejdu stavat na pozostatkoch depa metra. V tej oblasti bolo skutocne planovane depo metra
pre docasnu trasu ktora mala viest z Mlynskych Niv, Martanovicovu, cez most CA (stary most) do stanice Petrzalka Centrum. Cela trasa mala viest na povrchu.
Mala sluzit do postavenia definitivnej podpovrchovej trate metra. Od projektu docasnej trasy sa upustilo niekedy v roku 1985 myslim.
fobust